سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی:

رسانه‌ها باید نمایندگان را به سمت نظارت و قانون‌گذاری ببرند

صباغیان گفت: نماینده باید با کمک رسانه‌ها در حوزه قانون‌گذاری و نظارت که رسالت اصلی و وظیفه خودش است، فعالیت کند.

محمدرضا صباغیان نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: هرچه نمایندگان از وظایف اصلی خود دور شوند و به بحث‌های محله‌ای، منطقه‌ای و حاشیه‌ای بپردازند، جایگاه مجلس تضعیف و کار‌های مردم از اساس و بنیان دچار مشکل می‌شود.

او بیان کرد: نمایندگان باید دغدغه‌های مردم را در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصاد، کشاورزی، صنعت، معدن، محیط زیست و همه مسائل دنبال کنند و باید تمامی مطالبات مردم از نماینده در حوزه قانون‌گذاری قرار گیرد.

صباغیان تصریح کرد: رسانه‌ها باید اولویت‌های کشور، استان و شهرستان را شناسایی و این اولویت‌ها را از مسئولین مطالبه کنند و نماینده باید در همین مسیر مطالبات را پیگیری و مشکلات را حل کند.

او تأکید کرد: اگر نمایندگان به سمت کار‌های اجرایی کشانده شوند و مطالبات به سمت کار‌های اجرایی چرخش پیدا کند، در کار‌های اجرایی خلل وارد می‌شود، نماینده نمی‌تواند به وظایف اصلی خود رسیدگی کند و مشکلات مردم حل نمی‌شود.

نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی گفت: نماینده باید در جایگاه قانون گذاری، بهترین قوانین را تصویب کند و یک نظارت جدی بر روی مسائل داشته باشد که در این صورت است که مشکلات حل می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.