سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدمات رسانی به مردم روستای سردو بخش دیشموک به همت گروه جهادی دانشگاه یاسوج

به گفته مسئول گروه جهادی بسیج دانشجویی حوزه شهید میثمی دانشگاه یاسوج این گروه جهادی به مدت ۸ روز به مردم روستای کمتر برخوردار سردو بخش دیشموک خدمات رسانی کردند.

این اردوی جهادی به مدت ۸ روز در روستای سردو بخش دیشموک برای  خدمت رسانی به مردم این روستا برگزار شد.

مسئول گروه جهادی بسیج دانشجویی حوزه شهید میثمی دانشگاه یاسوج گفت: این گروه جهادی طی این ۸ روز خدماتی در زمینه‌های آموزشی، تربیتی، فرهنگی، هنری، مهارت افزایی و عمرانی به مردم روستای سرود خدمات رسانی کردند.

مازیار احمد زاده با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین شاخص‌های این اردو جهادی اجرای طرح‌های عمرانی است افزود: به تلاش اعضای گروه جهادی بسیج دانشجویی حوزه شهید میثمی دانشگاه یاسوج کار گچ کاری و رنگ زدن در و پنجره مسجد روستا‌ی سردو انجام شد.

احمد زاده با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و ورزشی برای کودکان، نوجوانان و جوانان این روستا در این اردوی جهادی اضافه کرد: در این مدت ۸ روزه برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در زمینه‌های مختلف از جمله هم برگزاری کلاس‌های تلاوت قرآن، اقامه نماز جماعت، و اجرای مسابقات ورزشی برای کودکان، نوجوانان و جوانان برگزار شد.

احمد زاده با بیان اینکه در مدت استقرار اردوی جهادی در روستای سرود کلاس‌های آموزشی در زمینه هاب مختلف از جمله هنری، و مهارت افزایی خیاطی برای بانوان این روستا نیز برگزار شد اضافه گرد: برگزاری کلاس‌های فوق برنامه‌ی درسی، برای دورس ریاضی، عربی، دینی، فارسی و زبان انگلیسی برای دانش آموزان این روستا در مقاطع مختلف تحصیلی نیز برگزار شد.

او از برپایی میز خدمت با حضورمسئول قرارگاه بسیج سازندگی و پیشرفت آبادانی سپاه فتح استان و اعضای شورای اداری بخش دیشموک در روستایی سرود در قالب برنامه‌های این ارودی جهادی خبر داد و گفت: در این برنامه مشکلات و درخواست‌های مردم این روستا با حضور مسئولان بررسی و راهکار‌های لازم برای رفع این مشکلات ارائه شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.