مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد گفت:تابستان امسال ۳۰ گروه جهادی در قالب‌های مختلف به مناطق محروم این استان خدمات رسانی می کنند.

مسعود پرهیزگار با بیان اینکه تابستان امسال ۳۰ گروه جهادی در قالب‌های مختلف به مناطق محروم استان خدمات رسانی می‌کنند، گفت: سال گذشته دو هزار دانشجو به اردو‌های جهادی اعزام شدند.

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد افزود: امسال در قرارگاه دانشجویی با همکاری ۱۵ نهاد عهد خدمت دایر شده است.

وی با اشاره به اینکه با تاکید معاونت سیاسی استاندار مدیران کل این دستگاه‌ها نیز در این اردو‌ها حضور می‌یابند بیان کرد: این نهاد‌ها در مسابقه امید رسانی در دل روستا همراه ما هستند و خدمات و تخصص‌های خود را در اختیار گروه‌های دانشجویی قرار می‌دهند.

پرهیزگار افزود: گروه‌های جهادی در طرح لبخند که مربوط به حاشیه یاسوج بود توانست در سطح کشور رتبه اول را کسب کنند، همچنین گروه‌های جهادی دانشجویی استان نیز در سال گذشته رتبه برتر گروه‌های جهادی دانشجویی کشور را کسب کردند.

وی با تاکید بر اینکه امسال قرار است ظرفیت دو برابر شود ادامه داد: در طرح تابستانه ۷۰۰ دانشجو در گروه‌های جهادی عرصه بهداشتی، عمرانی آموزشی و تربیتی خدمات ارائه می‌دهند.

مسئول بسیج دانشجویی استان اضافه کرد: امسال همچنین در حوزه آموزشی در دو محور آموزش به زنان روستایی و آموزش درسی به دانش آموزان روستایی نیز  برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد: خدمات رسانی در زمینه دامپزشکی و کشاورزی و زراعی نیز از دیگر خدمات گروه‌های جهادی خواهد بود که به مناطق محروم اعزام می‌شوند.

مسئول بسیج دانشجویی استان بیان کرد: فضا برای حضور همه دانشجویان که اعتقاد به خدمات رسانی به محرومان دارند محیا است و تاکنون ۹۰۰ نفر برای اردو‌های جهادی تابستان ثبت نام کرده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.