سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور ۴۸ پروانه کاربرد علامت استاندارد در سال گذشته

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه با اشاره به صدور ۴۸ پروانه کاربرد علامت استاندارد در سال گذشته گفت : به این ترتیب ۱۰۲ درصد از برنامه عملیاتی سازمان ملی استاندارد در زمینه صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد محقق شد.

مهدی حسین‌پور مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه گفت : در راستای اعمال نظارت و قوانین و برخورد با موارد متخلف و عدم انطباق با استاندارد‌های ملی کمیته علایم و کنترل کالا به منظور تصمیم‌گیری در مورد پرونده‌های واحد‌های تولیدی برای واگذاری علامت استاندارد نشستی با حضور دستگاه‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت، خانه صنعت و معدن، اداره نظارت بر مواد غذایی و دارویی در اداره استاندارد برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این راستا تعداد ۴۸ پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری صادر و ۴۶ پروانه نیز براساس امتیاز منفی کسب شده از نتایج آزمون و نداشتن نظام کنترل کیفیت در واحد‌ها ابطال شد.

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه گفت: در این نشست تعداد ۲۲۲ پروانه کاربرد علامت استاندارد نیز تمدید شد که ۳۴۲ درصد از برنامه عملیاتی سازمان محقق و تعداد هفت پروانه استاندارد تشویقی نیز صادر و باتوجه به برنامه ابلاغی از سوی سازمان ۱۰۰ درصد تحقق یافته است.

وی اظهار داشت: با تلاش کارکنان اداره کل استاندارد و جاری بودن نظام کنترل کیفیت در واحد‌های تحت پوشش فاقد پروانه، سال گذشته ۴۸ پروانه کاربرد علامت استاندارد در زمینه‌های صنایع غذایی، صنایع ساختمانی، صنایع شیمیایی، صنایع نساجی و مهندسی پزشکی صادر شد.

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه گفت: رعایت نکردن ویژگی‌های استاندارد از سوی واحد‌های تولیدی متخلف علاوه بر ابطال پروانه کاربرد علامت استاندارد این‌گونه واحد‌ها براساس نوع تخلف به مراجع قضایی معرفی می‌شوند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.