سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جابجایی بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار مسافر از استان اردبیل

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری استان اردبیل گفت: یک میلیون و ۵۳۸ هزار نفر مسافر در ۱۲ ماهه گذشته از استان به مقاصد مختلف کشور جابجا شده اند.

رضا شیرین زاده گفت: نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۱ میلیون و ۳۹۵ هزار و ۹۱۲ نفر از استان جابجا شده بودند در ۱۲ماهه گذشته افزایش ۱۰ درصدی را در جابجایی مسافر شاهد هستیم.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از شرکت‌های مسافربری شهرستان پارس آباد افزود: این میزان جابجایی مسافر در قالب ۲۷۵ هزار و ۴۱۸ سفر انجام شده است.

شیرین زاده با اشاره به اینکه در ۱۲ ماهه گذشته ۷۴۳ هزار و۸۱۰ نفر با وسیله نقلیه اتوبوس،۱۱۴ هزار و ۴۳۸ نفر با وسیله نقلیه مینی بوس و ۶۷۹ هزار و ۷۸۷ نفر نیز با وسیله نقلیه سواری از استان اردبیل جابجا شده اند تصریح کرد: در جابجایی مسافران با اتوبوس نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۶۲۰ نفر جابجا شده بودند افزایش ۲۰ درصدی را نشان می‌دهد.

او افزایش ۳ درصدی جابجایی مسافر با وسیله نقلیه سواری را در ۱۲ ماهه گذشته در استان اردبیل یادآور شد و اظهار کرد: در مدت مشابه سال گذشته ۶۵۹ هزار و ۹۵۴ نفر مسافر در قالب ۲۱۷ هزار و ۳۸۰ سفر با وسیله نقلیه سواری از استان جابجا شده بودند.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در مدت یاد شده از افزایش ۱۰ درصدی جابجایی مسافر در شهرستان اردبیل خبر داد و خاطرنشان شد: در ۱۲ ماهه گذشته ۸۸۳ هزار و ۲۳۲ نفر مسافر از این شهرستان به مقاصد مختلف کشور جابجا شده که در ۱۲ ماهه سال گذشته ۷۶۴ هزار نفر بود.

شیرین زاده فعالیت ۷ پایانه مسافربری و ۵۷ شرکت مسافری داخلی را در استان اردبیل یادآور شد و اظهار کرد: هزار و ۲۳۱ ناوگان مسافری با ۲ هزار و ۲۴۰ راننده در خدمت مردم و مسافران هستند.

او از مردم و مسافران خواست هرگونه انتقاد و شکایت خود از عملکرد شرکت‌های مسافری و رانندگان را جهت رسیدگی در کمیسیون‌های مربوطه به سامانه ۱۴۱ راهداری اطلاع دهند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.