معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از جابجایی بیش از ۲۱ هزار نفر مسافر از استان اردبیل خبر داد.

رضا شیرین زاده با بیان اینکه از آغاز طرح نوروزی راهداری یعنی از مورخ ۲۴ تا ۲۹ اسفندماه ۲۱ هزار و ۵۶۲ نفر مسافر از استان به مقاصد مختلف جابجا شده اند گفت: این تعداد مسافر در قالب ۴ هزار و ۲۲۶ سفر انجام شده است.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از پایانه‌های مسافربری شهرستان اردبیل با اشاره به اینکه نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۱۸ هزار و۸۰۰ نفر مسافر از استان جابجا شده بود امسال افزایش ۱۵ درصدی را شاهد هستیم تصریح کرد:در مدت مشابه سال قبل ۴ هزار سفر انجام شده بود که امسال در تعداد سفر نیز افزایش ۵ درصدی را نشان می‌دهد.

شیرین زاده بیان کرد: در این مدت ۹ هزار و ۴۹۷ نفر با وسیله نقلیه اتوبوس، هزارو ۳۹۶ نفر با وسیله نقلیه مینی بوس و ۱۰ هزارو ۶۶۹ نفر نیز به وسیله سواری از استان جابجا شده اند.

او فعالیت هزار و ۲۰۰ ناوگان راهداری استان اردبیل را با بیش از ۲ هزار راننده در بخش حمل و نقل را یادآور شد و اظهار کرد:۳۰۰ دستگاه اتوبوس،۶۵۰ دستگاه سواری و ۲۵۰ دستگاه مینی بوس در طرح نوروزی در خدمت مردم و مسافران هستند.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از مردم و مسافران خواست هرگونه شکایت وانتقاد خود از عملکرد شرکت‌ها ناوگان و رانندگان را از طریق سامانه ۱۴۱ راهداری اطلاع دهند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.