سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روز‌های پایانی تعمیرات واحد ۲ بخار نیروگاه نکا

تعمیرات میاندوره‌ای واحد ۲ بخار نیروگاه نکا روز‌های پایانی خود را سپری می‌کند.

حسینعلی تازیکی مدیرعامل شرکت مدیریت تولیدبرق نکا با بیان اینکه تعمیرات میاندوره‌ای واحد ۲ بخار نیروگاه نکا روز‌های پایانی خود را سپری می‌کند، گفت: این واحد براساس برنامه و با هماهنگی مرکز مدیریت شبکه برق کشور با هدف حفظ و ارتقاء آمادگی و تولید پایدار انرژی به مدت ۳۰ روز از مدار خارج شد و تحت عملیات میاندوره‌ای قرار گرفت.

او با گسترده، دشوار و حساس خواندن کار تعمیرات، نگهداری و بهره برداری از واحد‌های این نیروگاه با بیش از ۴ دهه کارکرد، گفت: بدلیل لزوم آمادگی واحد‌ها برای تأمین نیاز مشترکان شبکه برق کشور در روز‌های گرم پیشرو که تقاضای مصرف با به مدار آمدن سیستم‌های سرمایشی به شدت افزایش می‌یابد، کار و تلاش و فعالیت در نیروگاه‌ها حتی در تعطیلات نوروزی به صورت فشرده و بدون وقفه ادامه خواهد داشت.

تازیکی افزود: هموطنان مطمئن باشند که کارکنان نیروگاه‌ها بطور شبانه روزی و با تمام توان در تلاشند تا خللی در تولید مطمن و پایدار برق که آسایش و رفاه مردم به آن گره خورده است، بوجود نیاید.

او گفت: از مشترکان فهیم انتظار داریم که مثل همیشه با مدیریت و رعایت الگوی مصرف بهینه برق به خادمان خود در صنعت برق کمک کنند تا پیک تابستان امسال را بدون مشکل سپری کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.