سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری متهم با کارت ملی مجعول

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری یک نفر متهم با کارت ملی مجعول و شناسایی یک جاعل در فضای مجازی که با مبلغ یک میلیون و نیم اقدام به جعل کارت ملی می‌نموده است خبر داد.

سرهنگ " جعفر عباس علی پور" اعلام کرد: برابر گزارش احدی از کارکنان انتظامی دادگستری استان قم و شناسایی یک کارت ملی مجعول ماموران پلیس آگاهی استان بلافاصله با استعلام از اداره اطلاعات جنایی و اداره تشخیص هویت مشخصات کامل و آدرس صاحب عکس روی کارت ملی استخراج و مطابقت دادند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم افزود:در ادامه پس از شناسایی و احضار متهم و تحقیقات به عمل آمده، نامبرده اظهار داشت که کارت مذکور را از یک تبلیغ کننده صدور کارت ملی و مدارک تحصیلی در یک پیج اینستاگرام به مبلغ یک میلیون و نیم درخواست و سپس دریافت نموده ام.

سرهنگ " عباس علی پور" با اشاره به اینکه متهم تحویل مراجع ذی صلاح شده است به همه همشهریان توصیه کرد:هرگونه تغییر در محتوا و فیزیک مدارک شناسایی و هویتی جعل محسوب می‌شود و جاعل و استفاده کننده از سند مجعول برابر قانون مجرم بوده و مجازات می‌شوند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان در پایان یادآورشد: شهروندان محترم می‌توانند هرگونه گزارشات خود را از طریق سامانه ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی و یا از طریق مراجعه حضوری به دفتر نظارت همگانی و یا تماس با سامانه ۱۹۷ واقع در خیابان امام خمینی (ره) جنب کلانتری ۱۷ شهید بهشتی اعلام نمایند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.