سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۱۳۰۰ بسته بهداشی و معیشتی در مازندران

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر مازندران از توزیع ۱۳۰۰ بسته بهداشی و معیشتی در میان اقشار نیازمند خبر داد.

لموکی معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر مازندران گفت:یک هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش بیش از ۸ میلیارد ریال با مشارکت خیرین و داوطلبان جمعیت هلال احمراستان تهیه و در آستانه نوروز درمیان خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

او افزود: همه ساله در آستانه نوروز و همچنین به مناسبت ماه مبارک رمضان برنامه‌هایی برای کمک به اقشار نیازمند جامعه از سوی جمعیت هلال احمر و با مشارکت داوطلبان نوع دوست و نیک اندیش اجرا می‌شود.

لموکی گفت: معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان در این راستا برنامه‌های متنوعی را با استفاده از ظرفیت خیرین و نیکوکاران نیک سیرت اجرا می‌کند که اجرای ویژه برنامه پویش هلال رحمت با هدف تهیه و تدارک بسته‌های معیشتی و اقلام غذایی و پروتئینی یکی از مهمترین برنامه‌های ما در ماه مبارک رمضان و عید نووز است.

او همچنین از مشارکت ۶۷۷ داوطلب وخیر جوان با انجام ۴۱۲۶ نفر روز خدمت برای آماده سازی طرح‌های نوروزی این جمعیت خبرداد و افزود: ارزش خدمات مذکور بیش از۲۰ میلیارد ریال بوده است.

لموکی گفت: در این راستا ۵۵ واحد سازمان همکار و همچنین ۲۱۶ دستگاه خودروی داوطلبی نیز برای آماده سازی طرح‌های نوروزی جمعیت هلال احمر استان مشارکت فعال داشتند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.