سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدودف: توییتر سلاح دشمن است

رئیس جمهور پیشین روسیه شبکه اجتماعی توییتر را سلاح دشمن خواند.

از زمان آغاز جنگ اوکراین در ۲۴ فوریه ۲۰۲۲ تاکنون کشور‌های غربی با تمام ابزار‌هایی که در اختیار داشته اند به دنبال روسیه هراسی و نیز تضعیف این کشور بوده اند. یکی از ابزار‌های کشور‌های غربی شبکه‌های اجتماعی است که با کمک آن به جنگ روانی علیه مسکو دامن زده اند. همین موضوع روسیه را مجبور به فیلتر کردن برخی شبکه‌های اجتماعی غربی کرد.

به گزارش تل تریدر، دمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت روسیه امروز (جمعه) با انتقاد از جنگ روانی غرب علیه کشورش گفت: ترجیح می‌دهم در پلتفرم شرکت توییتر بنویسم، زیرا استفاده از سلاح دشمن ضروری است!

مدودف با اشاره به اینکه فعالیت توییتر به مالکیت ایلان ماسک در روسیه ممنوع نیست، گفت: فعالیت توییتر در روسیه تحت یک رژیم خاص انجام می‌شود. ترجیح من این است که از توییتر به عنوان یک منبع مفید استفاده کنم.

وی تاکید کرد: این مسئله برای من شگفت انگیز است که این شبکه اجتماعی به طور اثربخش باعث دسترسی به مخاطبان غربی می‌شود. به همین دلیل گاهی استفاده از توییتر خوب است گرچه این شبکه سلاح دشمن است.

توییتر گرچه براساس قوانینی که دارد از انتشار مطالب جنجال برانگیز و نامناسب جلوگیری می‌کند، اما این موضوع تنها درباره مطالب ضدغربی است. این در حالی است که شبکه‌های اجتماعی غربی به راحتی به مطالب ضدروسی اجازه انتشار داده و از جنگ روانی علیه مسکو حمایت می‌کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.