سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بودجه شهرداری مهاباد ۲.۵ برابر شد

رئیس شورای اسلامی شهر مهاباد گفت: بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری با افزایش ۲.۵ برابری به ۴۴۷ میلیارد تومان رسیده است.

آرش شهابی رئیس شورای اسلامی شهر مهاباد گفت: علاوه بر بودجه ۴۴۷ میلیارد تومانی، لایحه بودجه ۱۵۰ میلیارد تومانی نیز با شناسایی منابع درآمدی آن تنظیم شده که در مجموع ۵۹۸ میلیارد تومان برای سال ۱۴۰۲ پیش بینی شده که ۶۰ درصد آن عمرانی و ۴۰ درصد هزینه‌های جاری است.

وی با بیان اینکه سقف بودجه سال جاری در بهمن ماه به صورت کامل محقق شد، ادامه داد: طی سال جاری موفق شدیم پرداخت حقوق و دستمرد پرسنل شهرداری را به‌روز سانی کرده و در کنار آن به مناسبت و اعیاد مختلف نیز بسته‌های معیشتی به کارکنان خدوم شهرداری تعلق گرفته است.

رئیس شورای شهر مهاباد با بیان اینکه ۷۳۰ پرسنل در مجموعه شهرداری این شهر در راستای ارائه خدمات به شهروندان فعال هستند، اضافه کرد: ۲۴۰ میلیارد تومان در بودجه سال آینده برای پرداخت حقوق و هزینه‌های جاری پیش بینی شده است.

شهابی یادآور شد: ۱۵ درصد از بدهی ۴۵ میلیارد تومانی به تامین اجتماعی شامل ۲۰ میلیارد اصل بدهی و ۲۵ میلیارد جریمه، پرداخت و مابقی را به صورت اقساطی در برنامه پرداخت داریم.

وی در خصوص طرح‌های عمرانی سال جاری هم گفت: مراحل احداث کمربندی داشامجید با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی برای اوایل سال آینده به اتمام می‌رسد و همچنین چهار هکتار به مجموعه فضای شهری اضافه شده که سرانه فضای سبز شهری را به ازای هر نفر به ۶ مترمربع رسانده و برای سال آینده نیز در نظر داریم این رقم را به ۹ متر ارتقا دهیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.