سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار رییس پلیس راه قزوین نسبت به لغزندگی سطح جاده‌های استان

رییس پلیس راه قزوین نسبت به لغزندگی سطح جاده‌های استان هشدار داد و گفت: رانندگان از هرگونه عجله و شتاب در رسیدن به مقصد خودداری کنند.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش رییس پلیس راه قزوین نسبت به لغزندگی سطح جاده‌های استان هشدار داد و گفت: رانندگان از هرگونه عجله و شتاب در رسیدن به مقصد خودداری کرده و در طول مسیر نیز فاصله طولی را رعایت کنند.

سرهنگ ذاکری منش افزود: با توجه به پیش بینی‌های اداره کل هواشناسی قزوین در روز‌های گذشته، از نخستین ساعات بامداد امروز شاهد بارش برف و باران در بیشتر مناطق استان، به خصوص در گردنه‌ها بودیم.

وی با اشاره به ادامه فعالیت سامانه بارشی تا پایان وقت امروز، خاطرنشان کرد: به رانندگان توصیه می‌شود ضمن رعایت مقررات رانندگی در هوای بارانی، در طول مسیر از صحبت کردن با تلفن همراه و سرنشینان خودرو خودداری کرده و به توصیه‌های پلیس مستقر در جاده نیز عمل کنند.

وی با اشاره به مسدود شدن جاده شمال و چالوس در روز گذشته، افزود: از روز گذشته و امروز شاهد سرریز شدن ترافیک مسیر‌های یاد شده به جاده‌های این استان بودیم تا جایی که در حال حاضر لاین شمالی آزادراه قزوین - کرج و قزوین - رشت با ترافیک نیمه سنگین روبرو شده است.

سرهنگ ذاکری منش یادآور شد: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و نزدیکی به زمان بازگشت موج اول سفر، از رانندگان و مسافران درخواست داریم ضمن مدیریت در زمان بازگشت خود، پلیس را در کنترل و روان سازی ترافیک کمک کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.