سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از یک و نیم میلیون خودرو در تعطیلات نوروزی وارد استان قم شدند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم گفت: از ابتدای مسافرت‌های نوروزی از ۲۴ اسفندماه گذشته تا پایان روز دوشنبه ۲۹ اسفندماه، یک میلیون و ۵۹۳ هزار خودرو وارد استان شدند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته چهار درصد افزایش داشته است.

حسین زنجیرانی فراهانی گفت: طی مدت مذکور یک میلیون و ۳۳۴ هزار و ۴۷۹ خودرو به شهر قم وارد شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم با اشاره به پرتردد‌ترین محور‌های استان در روز گذشته عنوان کرد: آزادراه تهران به قم با ثبت ۹۱ هزار و ۸۴۶ تردد بیشترین ترافیک را در سطح جاده‌های استان قم داشته است.

او ادامه داد: پس از آزادراه تهران به قم، کمربندی قم به اراک با ۶۴ هزار و پنج تردد و بزرگراه راهجرد به سلفچگان با ۵۴ هزار و ۵۰۵ تردد به ترتیب دومین و سومین محور پرتردد قم در ۲۹ اسفندماه بوده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم با اشاره به جمع ورودی و خروجی به استان قم در ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱ نسبت به میانگین تردد روزانه مدت مشابه سال قبل آن گفت: روز گذشته ۲۳۱ هزار و ۵۹ خودرو وارد شهر قم شدند که نسبت به سال قبل آن ۵۱ درصد افزایش را نشان می‌دهد همچنین در این روز ۲۶۹ هزار و ۹۰۳ خودرو وارد استان قم شدند که نسبت به سال قبل آن ۲۷ درصد افزایش دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.