سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه‌اندازی مجتمع تفریحی خدماتی تیاب در منطقه آزاد چابهار

قائم مقام ستاد سفر منطقه آزاد چابهار گفت: کمپ پارک موقت ساحلی تیاب در راستای ارائه خدمات با کیفیت به گردشگران نوروزی در این منطقه آزاد راه‌اندازی و تجهیز شد.

سعید ریگی  اظهارداشت: این کمپ موقت قابلیت ارائه خدمات اقامتی، کمپینگ، شنا و تفریحات دریایی، ساحلی و سایر خدمات رفاهی را دارد.

وی افزود: این مجموعه در محدوده‌ای به وسعت تقریبی پنج هکتار دارای ظرفیت اسکان کمپ چادری و امکاناتی همچون ۲۴ چشمه سرویس بهداشتی، غرفه‌های خدماتی، خدمات ایمنی و استقرار غریق نجات برای فراهم کردن محیطی ایمن از ویژگی‌های این کمپ موقت است.

وی ادامه داد: برگزاری رویداد‌های ورزشی و تفریحی با هدف معرفی ظرفیت‌های گردشگری دریایی و ساحلی در این منطقه، بخش دیگری از قابلیت‌های این کمپ برای میزبانی از گردشگرانی است که منطقه آزاد چابهار را به عنوان مقصد سفر‌های نوروزی خود در سال جدید انتخاب می‌کنند.

قائم مقام ستاد سفر‌های نوروزی منطقه آزادچابهار با اشاره به تلاش‌های ستاد اجرایی خدمات سفر منطقه به منظور توسعه زیرساخت‌های گردشگری گفت: منطقه آزاد چابهار در نوروز پیش رو، با طرح‌های توسعه‌ای گردشگری و خدمات زیرساختی، تاکنون ۴۵۰ میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت برای پذیرایی شایسته از هموطنانمان از سراسر کشور هزینه کرده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.