کلنگ ساخت پروژه‌های مجتمع تجاری اداری و شهرک ویلایی در منطقه آزاد چابهار امروز جمعه با حضور مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار، نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری، جمعی از مسوولان اداری و نظامی شهرستان به زمین زده شد.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار اظهارکرد: این پروژه با هدف بهره گیری از سرمایه‌های شرکت سپاد خراسان و سهامداران در راستای کسب ارزش افزوده بیشتر، حضور و توسعه فعالیتی و جغرافیایی شرکت سپاد به سهامداران صورت گرفت.

حمیرا ریگی افزود: این پروژه در زمینی به مساحت یک‌هزار و ۵۷۱ متر مربع، در پنج طبقه، سه طبقه روی همکف و ۲ طبقه زیر زمین ساخته خواهد شد.

وی بیان کرد: پروژه‌ای دیگر با نام شهرک ویلایی تیاب ۶ در زمینی به مساحت ۳۴ هزار و ۱۵۰ مترمربع با احداث مجتمع ویلایی سه طبقه در طی مدت پنج سال ساخته خواهد شد.

کلنگ‌زنی ساخت طرح‌های مجتمع تجاری اداری و شهرک ویلایی در منطقه آزاد چابهار

وی ادامه داد: همچنین به مناسبت گرامیداشت هفته دولت کارکنان و مدیران منطقه آزاد با حضور در پایگاه انتقال خون در راستای ترویج فرهنگ اهدای خون و مشارکت‌های اجتماعی و همچنین باتوجه به نیاز مبرم مراکز درمانی و بیمارستان‌ها به انواع گروه‌های خونی با نیت خداپسندانه و به صورت داوطلبانه در اقدام حیاتی و انسان دوستانه اهدای خون مشارکت کردند.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: علاوه بر کلنگ زنی و انجام ویژه برنامه‌های مختلف ساختمان جدید آزمایشگاه پارس لیان اروند نیز افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه این آزمایشگاه عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی شرکت‌های دانش بنیان، در سال ۱۳۸۸ در بندر چابهار فعالیت خود را در زمینه آزمون‌های تخصصی محصولات نساجی با اخذ گواهینامه تایید صلاحیت استانی آغاز کرد، افزود: با فعالیت حرفه‌ای این آزمایشگاه منجر به اخذ گواهینامه تایید صلاحیت ملی ISO/IEC ۱۷۰۲۵ در سال ۱۳۹۴ شد.

ریگی تصریح کرد: آزمایشگاه پارس لیان در سال ۱۴۰۰ دامنه فعالیت خود را در زمینه آزمون‌های تخصصی نساجی، سلولزی، انواع ظروف، رنگ فلزات گرانبها، مواد غذایی و تعیین ماهیت گسترش داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار