سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

توافق تهران و ریاض شرایط را برای از سرگیری مذاکرات بهتر می‌کند

شهریار حیدری گفت: موانعی بر سر راه برجام هستند که با توافق تهران و ریاض شرایط برای از سرگیری مذاکرات هسته‌ای بهتر می‌شود.

شهریار حیدری با اشاره به توافق ایران و عربستان، گفت: توافق تهران و ریاض در حوزه بین الملل و منطقه اثرگذار است، چرا که صلح، ثبات و امنیت پایدار در منطقه بستگی به همکاری همه کشور‌ها به ویژه ایران و عربستان دارد، جمهوری اسلامی همواره با اتخاذ مواضع امنیت پایدار در منطقه، به دنبال برقراری ارتباط با همسایگان از جمله عربستان است.

وی بیان کرد: در طول یکسال و نیم گذشته نشست‌های متعدد بین ایران و عربستان در بغداد برگزار که روز گذشته توافق حاصل شد این توافق بر اقتصاد تاثیر مثبت دارد، اما تیم اقتصادی دولت ضعیف است و متاسفانه این موضوعات و توافقات اثری بر توسعه اقتصادی و بهبود معیشت ندارد به طور مثال وزارت صمت برنامه‌ای برای توسعه روابط اقتصادی ندارد و باید گفت از این دولت نمی‌توان انتظار داشت که توسعه اقتصادی را با تحولات سیاسی رقم بزند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص آینده برجام به دنبال توافق تهران و ریاض پیش بینی کرد و گفت: موانع بر سر راه توافق هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵ قرار دارد که با این توافقات قطعا شرایط برای از سرگیری مذاکرات برجام بهتر خواهد بود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.