سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره مندی ۱۱ هزار مشترک جدید از انشعابات آب و فاضلاب

سرپرست معاونت خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت : امسال در حوزه واگذاری انشعابات بیش از ۱۱ هزار مشترک جدید (مشتمل بر ۲۰ هزار واحد) از خدمات شرکت بهره‌مند شده‌اند.

ارسلان عزیزی سرپرست معاونت خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از افزایش ۵۳ درصدی درآمد‌های جاری این شرکت نسبت به سال ۱۴۰۰ خبر داد.

وی ادامه داد: حوزه خدمات مشترکین موفق شده است طی ماه‌های اخیر با ایجاد تحول در عملکرد حوزه مشترکین و انجام تغییرات در نحوه مدیریت نیروی انسانی، علی‌رغم اینکه تغییر چندانی در تعرفه آب بها حاصل نشده، درآمد‌های شرکت را در بخش جاری ۵۳ درصد و در بخش سرمایه‌ای ۳۶ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داده و عملکرد مطلوبی داشته باشد.

سرپرست معاونت خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه افزود: با برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات اندیشیده شده، پیش‌بینی می‌شود شرکت آب و فاضلاب در سال ۱۴۰۲ خدمات‌رسانی مطلوب‌تری را نسبت به سال‌های گذشته به عموم مردم ارائه کند.

وی با مقایسه عملکرد حوزه مشترکین در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰، یادآور شد: در حوزه برخورد با انشعابات غیرمجاز و به منظور جلوگیری از هدر رفت آب، بیش از ۴ هزار انشعاب غیرمجاز شناسایی شده که عمده آن‌ها طی مراحل قانونی تبدیل به مجاز و یا جمع‌آوری شده‌اند.

عزیزپور این رشد قابل توجه شناسایی و برخورد با انشعابات غیرمجاز را نسبت به عملکرد سال قبل ناشی از تجهیز اکیپ برخورد با انشعابات غیرمجاز دانست.

سرپرست معاونت خدمات مشترکین و درآمد آبفای کرمانشاه، همچنین گفت: در حوزه واگذاری انشعاب نیز بیش از ۱۱هزار مشترک جدید (مشتمل بر ۲۰ هزار واحد) از خدمات شرکت بهره‌مند شده‌اند که در این حوزه نیز شاهد رشد بیش از ۲ درصدی نسبت به سال قبل هستیم.

عزیزپور در پایان از مشترکین آبفا در استان خواست با پرداخت به موقع قبوض آب‌بها شرکت آب و فاضلاب را در راستای خدمات‌رسانی مطلوب و بهینه یاری کنند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.