سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طعم رکود در قنادی‌های اصفهان

رئیس اتحادیه فروشندگان گز و شیرینی استان اصفهان گفت: دو روز مانده به پایان سال، هنوز واحد‌های فروش شیرینی و گز بسیار خلوت هستند.

حسن شریفی رئیس اتحادیه فروشندگان گز و شیرینی استان اصفهان گفت: درحالی که در سالیان گذشته عرف بود از ۱۸ اسفند خرید‌ها شروع شود و ۲۵ اسفند فروش نسبی و در روز‌های آخر سال جهش نسبی در فروش گز و شیرینی داشته باشیم، اما امسال تا بدین لحظه در واحد‌های ما اثری از شلوغی نیست.


او تورم و افزایش قیمت مواد اولیه، عامل اصلی افزایش قیمت گز و شیرینی دانست و گفت: قیمت مواد اولیه افزایش زیادی داشته و از طرف دیگر کارگاه‌های تولیدی با هزینه‌های جانبی زیادی مثل هزینه‌های تعمیراتی، حفظ مسائل بهداشتی و ایمنی کارگاه مواجه هستند.


رئیس اتحادیه فروشندگان گز و شیرینی استان اصفهان با بیان اینکه به دلیل نوسان قیمت‌ها نتوانستیم برای شیرینی و گز قیمت مصوب اعلام کنیم افزود: به عنوان مثال قیمت مغز پسته از کیلویی ۶۰۰ هزار تومان به یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان افزایش یافته است.


شریفی قیمت مصوب اعلام شده برای زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان را هم رد کرد و گفت: قیمت تعیین شده برای زولبیا و بامیه مورد تایید ما نیست و ما با نرخ ۱۳۰ هزار تومان موافقیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۰۴ ۲۹ اسفند ۱۴۰۱
والا یه کیلو گز ۴۰۰ هزار تومن
والا نخریدم تو مغازه فقط قیمتشا دیدم
آخه چه خبره
جهنم که رکود میشه بزار بشه
علی
۱۰:۴۰ ۲۹ اسفند ۱۴۰۱
دلم برای بعضی از کاسب هایی که بی رویه قیمت اضافه میکنن خنک شد ، البته تو این آشفته بازار هستند ، کاسب هایی که انصاف دارند و حرام و حلال سرشان میشود ،