سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل کمیته سفر‌های نوروزی در گیلانغرب

فرماندار گیلانغرب با اشاره به تشکیل کمیته سفر‌های نوروزی از آمادگی این شهرستان برای سفر‌های نوروزی خبر داد.

وحید محمدی فرماندار گیلانغرب گفت : به منظور ایجاد تسهیلات لازم برای مهمانان نوروزی در گیلانغرب امسال ستاد سفر‌های نوروزی با ۱۰ کمیته اجرایی در شهرستان تشکیل شده و هر کمیته با انجام تدابیر و اقدام‌های لازم برای ایام نوروز آمادگی کامل دارند تا مهمانان نوروزی با خاطره‌ای ماندگار دیار گیلانغرب را ترک کنند.

وی افزود: با توجه به فروکش کردن تب ویروس کرونا امسال پیش بینی می‌شود که شاهد حضور شمار زیادی از مسافران و گردشگران نوروزی در شهرستان گیلانغرب باشیم.

فرماندار گیلانغرب تصریح کرد: مکان‌های اسکان، امکانات و تجهیزات رفاهی مناسب نیز در گیلانغرب در راستای پذیرایی از مسافران و مهمانان نوروزی تدارک دیده شده است.

محمدی ادامه داد: سه مدرسه با بیش از ۲۰ کلاس درس مجهز به امکانات مناسب برای اسکان مسافران نوروزی آماده شده و همچنین سیاه چادر‌های عرضه شیرینی و نان و محصولات و صنایع دستی محلی و بومی منطقه نیز در ورودی شهر گیلانغرب برای خدمات رسانی به گردشگران نوروزی برپا شده است.

وی اضافه کرد: اقدامات خدماتی مناسب در زمینه تجهیز راهدارخانه‌ها، رفع نقاط آسیب دیده راه‌های برون شهری و درون شهری، مرمت و لکه گیری خیابان‌ها و معابر و راه‌های مواصلاتی، خط کشی، نصب علائم، ساماندهی بوستان‌ها و فضای سبز و نصب بنر‌های خوشامدگویی و راهنمای مسافران انجام شده است.

فرماندار گیلانغرب از آمادگی مناطق عملیاتی و یادمان‌های مطلع الفجر و شهدای گمنام برای حضور کاروان‌های راهیان نور خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم تا میزبانان خوبی برای مهمانان و مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور باشیم.

محمدی با اشاره به تقارن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان بر حفظ شئونات ماه مبارک و خدمات رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی تاکید کرد و افزود: تمام کمیته‌ها پای کارند تا خدمات بهداشتی درمانی، امداد و نجات، راهداری، گردشگری، اسکان و برپایی نماز‌های یومیه در مساجد و آئین‌های افطار و پذیرایی را به بهترین نحو ممکن ارائه کنند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.