سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۴۱ درصدی تردد در راه‌های استان اردبیل

مدیرکل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل از افزایش ۴۱ درصدی میزان تردد در مبادی ورودی و خروجی استان خبر داد.

کلیم اله وثوقی از افزایش ۴۱ درصدی میزان تردد در مبادی ورودی و خروجی استان خبر داد و گفت: در بازه زمانی ۲۴ الی ۲۶ اسفند بیش از ۱۲۴ هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل به ثبت رسیده است.

مدیرکل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در بازه زمانی ۲۴ تا ۲۶ اسفندماه امسال ۱۲۴ هزار و ۷۷۰ تردد در مبادی ورودی و خروجی ثبت شده است در حالی که در بازه زمانی مشابه سال گذشته این میزان ۸۸ هزار و ۵۵۰ تردد بوده است.

وثوقی اضافه کرد: تردد ورودی ثبت شده در این مدت در سال جاری ۶۶ هزار و ۱۵۱ مورد و تردد خروجی ۵۸ هزار ۶۱۹ مورد بوده است.

او افزود: ورودی ثبت شده در روز‌های مذکور در محور اردبیل- سرچم ۱۵ هزار و ۶۱ مورد و خروجی ثبت شده ۸ هزار و ۶۶۵ مورد بوده است این در حالی است که سال گذشته ورودی تردد در این مسیر ۱۲ هزار و ۷۲۳ و خروجی ثبت شده پنج هزار و ۷۶۱ مورد بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اضافه کرد: در مسیر اردبیل آستارا هم ورودی تردد از ۲۴ تا ۲۶ اسفند ماه جاری ۲۳ هزار و ۲۱ مورد و تردد خروجی در این مسیر ۲۳ هزار و ۹۷۳ مورد بوده است.

وثوقی اضافه کرد: این در حالی است که میزان تردد ثبت شده ورودی در همین مسیر در سال گذشته ۱۵ هزار و ۱۱۴ مورد و تردد خروجی از این مسیر ۱۵ هزار و ۸۵۳ مورد بوده است.

او یادآورشد: ۷۴ دستگاه تردد شمار، ۴۱ دستگاه دوربین نظارتی، ۶۶ سامانه ثبت تخلفات، سه دستگاه تابلو پیام متغیر و دو سامانه توزین حین حرکت در مسیر‌های استان رفت و آمد نصب شده که با استفاده از این دستگاه‌ها تردد وسایل نقلیه را راه‌های استان کنترل می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از شهروندان خواست در زمان سفر با توجه به افزایش تردد و شلوغی محور‌ها حتما با احتیاط رانندگی کنند و سفر‌های امنی را در آستانه سال نو داشته باشند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.