سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان بلاتکلیفی ۱۵ ساله در شاهین‌شهر

پس از ۱۵ سال، اراضی ۴۲ هکتاری شرکت تعاونی کارکنان دولت شهرستان شاهین‌شهر و میمه تعیین تکلیف شد.

مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان از تعیین تکلیف اراضی ۴۲ هکتاری شرکت تعاونی کارکنان دولت شهرستان شاهین‌شهر و میمه پس از ۱۵ سال، خبر داد و یادآور شد: طرح موسوم به تعاونی مسکن کارکنان دولت در شهرستان شاهین‌شهر و میمه، از سال ۱۳۸۶ آغاز، اما به دلیل مشکلات قانونی و اداری متوقف شده بود.


او در حاشیه دویست و بیست و هفتمین نشست شورای برنامه‌ریزی استان اصفهان گفت: در این طرح بیش از ۸۰۰ نفر از کارکنان دولت در آن زمان، بلاتکلیف مانده بودند که به یاری خداوند متعال با پیگیری‌هایی که در یک سال اخیر شد، مواردی که اشکالات قانون داشت استخراج و توسط دستگاه های نظارتی و تخصصی به دقت بررسی شد.


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان عنوان کرد: در این زمینه برخی متخلفان نیز شناسایی و به مراجع قانونی معرفی شدند.


به گفته زینلیان، در نهایت با اصلاحاتی که در طرح اعمال شد و با تغییر کاربری طرح از مسکونی به خدماتی و گردشگری و سایر اصلاحات لازم مشکلات این طرح رفع و در آخرین نشست شورای برنامه‌ریزی استان در سال ۱۴۰۱، تصویب شد.


او با تأکید بر صادر نشدن مجوز برای شرکت‌های تعاونی در خصوص خرید اراضی غیرمسکونی، تشریح کرد: مشکل بزرگ این تعاونی مسکن، رعایت نکردن قانون و اختصاص اراضی غیرمسکونی برای ساخت و ساز منازل مسکونی بود که متاسفانه موجب زحمت برای تعداد زیادی از هموطنان عزیزمان شده بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان تصریح کرد: لازم است مدیران تعاونی‌های مسکن کاملا بر اساس ضوابط و قوانین اقدام کنند که موجب ایجاد خسارت و مشکلات بعدی برای اعضای خود نشوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.