زینلیان گفت: در صورت بی توجهی مدیران دستگاه های اجرایی به مصوباتِ جلسات، موارد با عنوان ترک فعل به مراجع قضایی ارسال می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در نشست مشترک مدیران دستگاه‌های اجرایی با مدیرعامل و معاونان شرکت آب و فاضلاب استان اظهار کرد: تامین منابع، برنامه ریزی و اقدام در اولویت فعالیت مدیران حوزه عمرانی استان قرار بگیرد.

مهران زینلیان از مدیران حوزه معاونت عمرانی، خواست استان را به طور کامل بررسی و با در نظر گرفتن ظرفیت‌ها برنامه ریزی کنند تا با هم افزایی بیشتر اعتبار لازم برای طرح‌های استان تامین شود.

او تاکید کرد: برای حل و فصل چالش‌ها جلساتی با محوریت دفترفنی استانداری تشکیل شود و با ارائه بسته پیشنهادی و مصوبات کاربردی، ضمن شناسایی مشکلات پیش روی دستگاه‌های اجرایی برای رفع آن‌ها راهکار اندیشیده شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان اظهار کرد: سلسله جلساتی با عنوان «کنترل پروژه‌های کلان استان» با محوریت دفتر فنی استانداری شکل گرفته تا روند پیشرفت طرح‌های استانی بررسی، مشکلات احصا و راهکار‌های کاربردی مطرح شود.

زینلیان خاطرنشان کرد: در صورت بی توجهی مدیران دستگاه‌های اجرایی به مصوباتِ این جلسات، موارد با عنوان ترک فعل به مراجع قضایی ارسال می‌شود.

او مجموعه‌های آبفا و آب منطقه‌ای را به سبب فعالیت در حوزه آبرسانی ارزشمند توصیف و بیان کرد: باتوجه به شرایط اقلیمی و تنش‌های آبی در سراسر استان نقش این دو دستگاه اجرایی بیش از پیش بر همگان آشکار شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با بیان اینکه بایستی از منابع استان به درستی و با برنامه استفاده کنیم؛ تصریح کرد: با توجه ظرفیت‌های استان اصفهان، پذیرفتنی نیست طرحی به دلیل نبود اعتبار کافی زمین بماند و مردم در سختی قرار بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار