سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سازش ۹۰ درصد پرونده‌های پرونده‌های ارجاعی از کلانتری و پاسگاه‌ها به دوایر مشاوره‌ای

فرمانده انتطامی استان سیستان و بلوچستان گفت: با حضور کارشناسان پلیس استان در زمینه روانشناسی بیش از ۹۰ درصد پرونده‌های ارجاعی از معاونت‌های قضایی، کلانتری و پاسگاه‌ها به دوایر مشاوره‌ای به صلح و سازش منجر شده است.

سردار دوستعلی جلیلیان  با اشاره به اینکه پلیس جمهوری اسلامی ایران وظیفه تامین نظم و امنیت عمومی در جامعه را بر عهده دارد و تحت زعامت فرماندهی کل قوا ایفای نقش می‌کند، اظهار داشت: پلیس ایران اسلامی با اخلاق و ولایی است و در راه دفاع از امنیت مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه پلیس خادم و خدمتگزار مردم است، تصریح کرد: لحظه به لحظه عمر و خدمت در این لباس مقدس سربازی، عمل صالح محسوب می‌شود و پلیس کشور ما نشان داده در راه حق و خدمت به خلق خدا که مصداق عمل صالح است ثابت قدم و در نوک پیکان است.

وی با اشاره به اقدامات پلیس در حوزه اجتماعی و فرهنگی گفت: با حضور کارشناسان پلیس استان در زمینه روانشناسی بیش از ۹۰ درصد پرونده‌های ارجاعی از معاونت‌های قضایی، کلانتری و پاسگاه‌ها به دوایر مشاوره‌ای به صلح و سازش منجر شده است.
جلیلیان نقش رسانه‌ها را در امنیت روانی جامعه تاثیرگذار دانست و این قشر را به عنوان سربازان جنگ نرم برشمرد و خاطرنشان کرد: تولید امنیت روانی مردم یک کار خطیر و ارزشمند است. ️

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان به کشفیات بیش از ۹۰ درصدی جرایم سایبری در پلیس فتا استان اشاره و بیان کرد: انتظار است در خصوص تامین یک امنیت مثال‌زدنی بر مردم استان دیگر سازمان‌ها هم یارگر پلیس باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.