سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مردم بهترین بازرس برای نظارت در بازار هستند

معاون سیاسی فرماندار زرند با بیان اینکه در بحث نظارت بر بازار دستگاه‌های مسئول پای کار هستند، افزود: ناظر اصلی در بازار خود مردم هستند.

محمد ایزدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری در جلسه ستاد تنظیم بازار که با حضور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری و سایر اعضا در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد؛ اظهر داشت: صداقت و رعایت امانتداری از ویژگی‌های بازاریان و کسبه بازار بوده و هست و بازاریان براین اعتقاد هستند که رعایت صداقت و امانت داری است که باعث خیر و برکت وافر می‌گردد و جای تشکر دارد از بازاریان و کسبه‌ای که با رعایت انصاف سعی در تامین و توزیع به موقع کالای مورد نیاز مردم دارند.

او ادامه داد:، اما متأسفانه تعدادی افراد سودجو همیشه وجود داشته و خواهد داشت که بند هیچگونه قید و شرطی نیستند و صرفاً با هدف سودجویی و زیاده خواهی وارد کسب و کار میشوند؛ لذا ضمن تشکر از مردم به عنوان اولین ناظر بر بازار و همچنین عوامل گشت مشترک تنظیم بازار (تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی، اداره صمت، مرکز بهداشت و درمان و اتاق اصناف شهرستان و بازرسان مربوطه) که بازار را رصد میکنند و با متخلفین برخورد می‌کنند.

ایزدی خاطر نشان کرد: لذا می‌طلبد که شهروندان نیز به عنوان اولین ناظر بر بازار در صورت مشاهده تخلف مراتب را به سامانه ۱۲۴ و شماره مستقیم ۳۳۴۳۷۲۷۲ واحد بازرسی و ثبت شکایات اتاق اصناف شهرستان اعلام نمایند و از متخلفینی که برای آن‌ها پرونده تشکیل گردیده را شناسایی و از آن‌ها خرید نکنند.

او افزود: مطمئنا کسانی که با تکرار تخلفات به مرحله نصب پارچه و یا پلمب می‌رسند و باز هم به تخلفاتشان ادامه می‌دهند سعی بر آن دارند تا جرایم مربوطه را نیز از جیب مردم جبران کنند؛ لذا آگاهی جامعه شهروندی در این موضوع خالی از لطف نیست.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.