سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امضای تفاهم نامه ۷۰۰ میلیاردی تامین برق فولاد راور

جلسه شورای اداری شهرستان راور با حضور پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور، فرماندار، جمعی از مسئولین استانی و مدیران شهرستانی برگزار شد.

در ابتدای جلسه شورای اداری فرماندار راور مشکلات و معضلاتی که در شهرستان وجود دارد را بازگو کرد و خواستار پیگیری هر چه بیشتر  پورابراهیمی برای کمک به حل این مشکلات شد.

فرماندار راور گفت: آسفالت معابر خاکی و مبلمان شهری نیاز به همت مضاعف نمایندگان و همکاری با شهرداری راور دارد تا شاهد شهری زیباتر و درخور مردم نجیب راور و زاور امام رضا و حاج قاسم باشیم.

فرماندار همچنین از آستان قدس و حضور آن که باید باعث عمران و آبادی شهر باشد سخن گفت و ادامه داد:از دیگر مشکلات شهرستان دوبانده شدن جاده و تسهیلات مسکن و سود آن از ۲۳ درصد به ۱۸ درصد است که نیازمند پیگیری هر چی بیشتر نمایندگان است.

پورابراهیمی در این جلسه گفت:ما در راور شکل جدیدی از شهر میبینیم که باعث خرسندی ماست و به زودی راور به قطب صنعتی شمال استان تبدیل خواهد شد.

پورابراهیمی گفت:امضای تفاهم نامه تامین برق فولاد راور به میزان ۷۰۰ میلیارد انجام شده و برای خط تولید جدید که در مدار تولید قرار میگیرد مشکل تامین برق نخواهیم داشت.

پورابراهیمی تشریح کرد:با شروع به کار این خط تولید ۳۰۰ نفر به طور مستقیم و دو برابر آن به صورت غیرمستقیم اشتغال برای جوانان راوری خواهیم داشت.

پورابراهیمی در ادامه از تامین خط بریکت (مواد اولیه فولاد) خبر داد و گفت:تامین زغال و بریکت تاکنون از خارج از راور انجام می‌شد که با رایزنی سعی بر آن داریم که این بریکت در خود راور تولید و به مصرف کارخانه برسد.

او بیان کرد:توسعه نیروگاه‌های خورشیدی مورد استقبال راوری‌ها قرار گرفته و به جهت استقرار مناسب هم از انرژی پاک استفاده میکنند و هم منبع درآمدی برای افراد می‌باشد.

پورابراهیمی همچنین از سرگیری پروژه چمن مصنوعی و بازسازی چمن طبیعی خبر داد و از فرماندار خواست اعتبار کافی برای این کار در نظر گرفته شود.

او در پایان برای زیرساخت‌های اداره ارشاد، گوراب‌های منابع طبیعی و واگذاری زمین‌های بنیاد مسکن در روستا‌ها و پیگیری این مشکلات قول همکاری کرد.

برچسب ها: شورای اداری ، راور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.