سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عاملان شهادت ۲ پلیس در بمپور بازداشت شدند‌

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری عاملان اصلی به شهادت رساندن سرهنگ دوم مختار مومنی و ستوان دوم ابوذر امیدوار در شهرستان ایرانشهر توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خبر داد.

سردار جلیلیان فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: چهارم بهمن‌ماه سال جاری در پی گشت‌زنی هدفمند عوامل انتظامی شهرستان بمپور در حال انجام وظیفه بودند که از سوی اشرار کوردل مورد حمله قرار گرفتند.

وی افزود: در این درگیری سرگرد "مختار مومنی" و ستوان دوم "ابوذر امیدوار" به فیض شهادت نائل آمدند و از همان دقایق اولیه پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با دستورات تخصصی مقام قضائی وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پس از یک سری کار‌های اطلاعاتی و فنی پلیسی دو تن از عاملان اصلی شهادت را شناسایی و در یک عملیات پیچیده و تخصصی دستگیر کردند.

سردار جلیلیان با اشاره به این که متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، گفت: تحقیقات در خصوص شناسایی و دستگیری دیگر این عاملان در دستور کار پلیس است.

برچسب ها: شهادت ، اشرار کوردل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
اسدی آقبلاغی
۰۰:۰۵ ۲۱ اسفند ۱۴۰۱
این گونه افراد را که با شهیدکردن یک مامور امنیت خانواده ای داغدارمیکنن و رحم وانصاف ندارن را باید هر جا دستگیرمیکنن مستقیم ببرن سرصحنه ارتکاب جرمشان و همونجا دارشون بزنن تا عبرتی برای دیگران بشه