سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تغییر در مدیریت کسب و کار اپل

اپل به تغییراتی در مدیریت کسب و کار جهانی خود دست زده است تا تمرکز بزرگتری روی هند داشته باشد.

با تغییراتی که در فعالیت های فروش بین المللی اپل انجام می شود، هند برای نخستین بار به یک منطقه فروش مستقل در این شرکت تبدیل می شود. به این ترتیب، این کشور آسیایی، اهمیت برجسته تری در این غول فناوری آمریکایی پیدا می کند.

این تغییرات پس از بازنشستگی اخیر هوگس اسمن، نائب رئیس مسئول هند، خاورمیانه، مدیترانه، شرق اروپا و آفریقا روی می دهد. با خروج او، آشیش چودهاری، مدیر هند اپل که به اسمن گزارش می کرد، ترفیع پیدا کرد و اکنون مستقیما به مایکل فنگر، مدیر فروش محصولات اپل گزارش خواهد کرد.

این شرکت در سه ماهه چهارم سال گذشته، با وجود کاهش پنج درصدی مجموع فروش، رکورد درآمد بالایی را در هند تجربه کرد. اپل یک فروشگاه آنلاین برای خدمات رسانی به هند، راه اندازی کرده و قصد دارد نخستین فروشگاه فیزیکی خود در این کشور را اواخر امسال راه اندازی کند.

تیم کوک، مدیرعامل اپل در آخرین کنفرانس انتشار نتایج مالی این شرکت اعلام کرد اپل اهمیت بیشتری برای هند قائل است و وضعیت فعلی کارهایش در هند را با نخستین سال های این شرکت در چین مقایسه کرد.

علاوه بر این که هند، موتور فروش اپل شده است، برای توسعه تولید این شرکت هم اهمیت پیدا کرده است. تولیدکنندگان قراردادی بزرگ اپل در حال نقل مکان به هند هستند و اپل با شرکت فاکسکان برای بنا کردن کارخانه جدید تولید آیفون در این کشور همکاری می کند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، تغییرات اخیر، بر ساختار مدیریت اپل تاثیر خواهد گذاشت اما نه در نحوه ای که این شرکت فروش منطقه ای را در نتایج مالی عمومی اعلام می کند. در این اظهارنامه ها، اپل، هند را به عنوان بخشی از بازار اروپا، خاورمیانه و آفریقا قرار می دهد.

منبع: بلومبرگ

برچسب ها: اپل ، کسب و کار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.