کپی‌کاری از آیفون/ ریلمی C۵۵ معرفی شد

گوشی ریلمی C۵۵ با یک کپی‌برداری مشهود و جالب از روی آیفون ۱۴ معرفی شد.

جزیره پویای آیفون ۱۴ در گوشی ریلمی C۵۵ مورد استفاده قرار گرفته است و سازنده با این حرکت یک کپی‌کاری جالب را انجام داده است.

Realme C۵۵ که دیروز با مینی کپسول جزیره‌مانند اپل در اندونزی معرفی شد، به زودی در اروپا عرضه خواهد شد. این افشاگری از سوی مدیرعامل Realme Europe، فرانسیس وانگ، منتشر شده است که در توییتر راه اندازی اروپا C۵۵ را تأیید کرد. با این حال، Wong تاریخ عرضه C۵۵ را در قاره کهن فاش نکرد، بنابراین باید منتظر بمانیم تا اطلاعات بیشتری در مورد قیمت و در دسترس بودن C۵۵ در اروپا بدانیم.

 Mini Capsule در Realme C۵۵ یکی از بزرگترین ویژگی‌های آن است. این می‌تواند هشدار‌های باتری کم، وضعیت شارژ گوشی و میزان مصرف داده را نشان دهد. همچنین می‌تواند تعداد قدم‌ها و مسافت پیاده روی روز را نشان دهد.

 بقیه نکات برجسته Realme C۵۵ شامل Helio G۸۸ SoC، Realme UI ۴.۰ مبتنی بر اندروید ۱۳ و حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی است. این گوشی هوشمند حول یک ال سی دی ۶.۷۲ اینچی FullHD+ ۹۰ هرتزی ساخته شده است و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ ۳۳ واتی را در خود جای داده است که آن را به سریع‌ترین گوشی هوشمند سری C با سرعت شارژ تبدیل می‌کند.

 Realme C۵۵ همچنین دارای یک اسکنر اثر انگشت کناری است و با سه دوربین - سلفی ۸ مگاپیکسلی، ۶۴ مگاپیکسل اولیه و ۲ مگاپیکسل عمق عرضه می‌شود.

ریلمی C۵۵ معرفی شد

ریلمی C۵۵ معرفی شد

منبع: GSMArena

برچسب ها: ریملی ، آیفون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار