سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان‌ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز عملیات اجرایی طرح خیابان ۲۴ متری شهر اراک

این طرح در حدفاصل میدان ولیعصر تا بلوار میرزای شیرزای اراک به طول ۲ کیلومتر اجرا می‌شود.

عملیات اجرایی طرح خیابان ۲۴ متری شهر اراک در مراسمی با حضور استاندار و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی، فرماندار اراک، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اراک آغاز شد.

این طرح یک طرح تعریضی است و باعث تقویت شبکه دسترسی به مرکز شهر اراک، اتصال کمربندی شرقی به غربی و ساماندهی مرکز شهر و اجرای پروژه جامع میدان شهدا می‌شود.

خیابان ۲۴ متری حدفاصل میدان ولیعصر تا بلوار میرزای شیرزای به طول ۲ کیلومتر و مساحت ۵۳ هزار و ۷۲۵ مترمربع ادامه خواهد داشت و ۲۳ هزار مترمربع در قالب ۲۴۵ پلاک با این طرح ارتباط خواهند داشت. 

در این طرح۶۱۷۰ پلاک تا ۴۰ درصد ۳۵ پلاک تا ۷۰ درصد و حدود ۴۰ پلاک نیز ۷۰ تا ۱۰۰ درصد درگیر هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸۹
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۱۳ ۰۵ دی ۱۴۰۳
حتما باید از صندوق ذخیره ارزی مساعدت دریافت کنید برای اجرای این اتوبان ؟
ناشناس
۰۲:۱۵ ۲۸ آذر ۱۴۰۳
امروز از میدان ولیعصر جلو بازار اراک در خیابان امام خمینی ترافیک سنگین بود و حدود ۴۵ دقیقه معطل شدم ولی با احداث زیرگذر از میدان ولیعصر تا میدان شورا ، ترافیک کاهش می یابد
ناشناس
۱۲:۰۹ ۲۹ آذر ۱۴۰۳
از میدان ولیعصر تا جلو بازار اراک همیشه ترافیک هست
ناشناس
۱۱:۱۱ ۲۷ آذر ۱۴۰۳
به دلیل گران بودن قیمت زمین در مرکز شهر ارا‌ک ، تملک اراضی جهت احداث خیابان به کندی پیش میرود
ناشناس
۲۳:۵۳ ۱۰ آذر ۱۴۰۳
احداث تقاطع غیرهم سطح ( زیرگذر ) به جای میدان ارک در کاهش ترافیک موثر هست .
ناشناس
۱۹:۰۴ ۱۳ آذر ۱۴۰۳
در محل تقاطع سه خیابان عمار یاسر ، قائم مقام و خیابان شهدا
ناشناس
۱۱:۰۸ ۰۷ دی ۱۴۰۳
شهرداری اراک باید فراخوان جذب سرمایه گذار بدهد برای خرید لودر و بولدوزر و ... برای گودبرداری و حفاری زمین و احداث زیرگذر
ناشناس
۲۱:۵۷ ۰۶ آذر ۱۴۰۳
برای احداث این اتوبان ، از صندوق توسعه ملی وام بگیرید .
ناشناس
۱۶:۴۹ ۲۳ آبان ۱۴۰۳
اداره راه و شهرسازی اراک باید بودجه ساخت این خیابان را فراهم کند .
ناشناس
۱۹:۲۸ ۰۴ آذر ۱۴۰۳
با فروش زمین ها و املاک مازاد خود
ناشناس
۲۳:۳۳ ۰۸ آذر ۱۴۰۳
معاونت عمرانی استانداری مرکزی باید از احداث این خیابان حمایت کند
ناشناس
۱۸:۵۰ ۱۳ آذر ۱۴۰۳
احداث خیابان و معابد شهری جزو طرح های شهرسازی و زیربنایی محسوب می‌شوند.
ناشناس
۱۰:۱۴ ۱۴ آبان ۱۴۰۳
چرا جریمه تخلفات ساختمانی در کمیسیون ماده ۱۰۰ به پروژه های عمرانی اراک تخصیص نمی یابد ؟
ناشناس
۱۱:۱۳ ۰۷ دی ۱۴۰۳
به توسعه حمل و نقل عمومی اختصاص یابد
ناشناس
۲۳:۱۷ ۱۳ آبان ۱۴۰۳
بودجه شهرداری اراک برای اجرای پروژه ۲۴ متری کافی نیست ولی می‌توان با انتشار و فروش اوراق مشارکت شهرداریها نسبت به تامین مالی این پروژه عمرانی و ترافیکی اراک ، اقدام کرد
ناشناس
۰۸:۳۸ ۱۴ آبان ۱۴۰۳
با ایجاد شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستانی می‌توان مردم شهر اراک را در احداث این خیابان سهیم کرد
ناشناس
۲۲:۵۱ ۱۳ آبان ۱۴۰۳
چرا هیچ پارکینگی برای بیمارستان ولیعصر اراک در نظر گرفته نشده است ؟
ناشناس
۰۱:۲۲ ۲۰ آبان ۱۴۰۳
احداث پارکینگ طبقاتی کنار بیمارستان ولیعصر اراک با جذب سرمایه گذار بخش خصوصی انجام شود .
ناشناس
۱۶:۳۸ ۱۲ آبان ۱۴۰۳
عوارض آلایندگی هوا که توسط نیروگاه و پالایشگاه و پتروشیمی شازند پرداخت میشود باید صرف توسعه و تعریض خیابان های اراک و کاهش ترافیک و آلودگی هوای شهر اراک شود .
ناشناس
۱۲:۵۳ ۰۶ آذر ۱۴۰۳
عوارضی پرداخت نمی‌شود
ناشناس
۱۶:۲۳ ۱۲ آبان ۱۴۰۳
خیابان امینی واقع در خیابان شریعتی ارا‌ک باید تعریض و عقب نشینی شود
ناشناس
۰۹:۵۴ ۱۲ آبان ۱۴۰۳
خیابان حاجی باشی اراک باید تعریض و عقب نشینی شود . کوچه راستین در خیابان امام باید تعریض و عقب نشینی شود
ناشناس
۲۱:۵۲ ۱۱ آبان ۱۴۰۳
احداث زیرگذر ( تقاطع غیر هم سطح ) در محل تقاطع بلوار سید الشهدا و خیابان قائم مقام ضروری است . احداث زیرگذر به جای میدان ساعت در خیابان قائم مقام ضروری است .
ناشناس
۱۷:۲۱ ۱۰ آبان ۱۴۰۳
احداث زیرگذر ( تقاطع غیر هم سطح ) در محل تقاطع خیابان آیت الله غفاری و خیابان قائم مقام ضروری است ..
ناشناس
۱۲:۵۲ ۱۰ آبان ۱۴۰۳
محل تقاطع خیابان ادبجو شرقی و غربی و خیابان قائم مقام باید تقاطع غیرهم سطح یا زیرگذر احداث شود
ناشناس
۱۲:۵۰ ۱۰ آبان ۱۴۰۳
محل تقاطع خیابان شهدا و خیابان عماریاسر و خیابان قائم مقام باید زیرگذر یا تقاطع غیرهم سطح احداث شود تا مشکل ترافیک این منطقه اراک برطرف شود . این همان جایی است که میدان ارک به خیابان قائم مقام متصل میشود
ناشناس
۱۹:۴۵ ۰۴ آبان ۱۴۰۳
لطفا تقاطع غیرهم سطح ( زیرگذر ) در محل اتصال خیابانهای ۱۹ دی و خیابان پاگلی و خیابان جمال الدین اسدآبادی احداث شود
ناشناس
۱۳:۳۲ ۰۴ آبان ۱۴۰۳
برای کاهش تصادفات و کاهش ترافیک باید وسط خیابان شریعتی اراک ، زیرگذر ( تقاطع غیرهم سطح ) احداث شود ، محل تقاطع کوچه فجر و خیابان شریعتی
ناشناس
۱۸:۲۴ ۰۱ آبان ۱۴۰۳
وقتی غریبه ها و لرها به استانداری منصوب شوند وضع بهتر از این نمیشود
ناشناس
۱۶:۳۹ ۱۲ آبان ۱۴۰۳
مدیران ناکارآمد و رانت خوار و بی تعهد و بی تخصص، آفت شهر اراک هستند
ناشناس
۱۲:۵۱ ۰۱ آبان ۱۴۰۳
خیابان صحیفی کنار بیمارستان ولیعصر باید تعریض و عقب نشینی شود تا تردد خودروها بین خیابان شیخ فضل الله نوری و خیابان امام خمینی اراک تسهیل شود
ناشناس
۰۰:۱۲ ۰۱ آبان ۱۴۰۳
شهرداری اراک از مدیریت شهری ضعیف رنج می‌برد.
ناشناس
۱۹:۵۶ ۳۰ مهر ۱۴۰۳
وقتی داوطلبان نخبه انتخابات شورای شهر رد صلاحیت می‌شود، در نتیجه افرادی غیرمتخصص و بیسواد وارد شورای شهر می‌شود و نتیجه این سوءمدیریت و ناشایسته سالاری ، عقب افتادگی پروژه های عمرانی شهرداری است .
ناشناس
۰۵:۴۵ ۰۳ آبان ۱۴۰۳
شهردار باید با رای مستقیم مردم انتخاب شود
ناشناس
۱۷:۲۳ ۱۰ آذر ۱۴۰۳
مهندسان پروانه دار نظام مهندسی در رشته های شهرسازی و ترافیک و معماری و عمران وارد شورای شهر شوند .
ناشناس
۱۸:۵۳ ۱۳ آذر ۱۴۰۳
من نمی دونم مداح در شوراي شهر چه می‌کند؟
ناشناس
۱۸:۰۲ ۳۰ مهر ۱۴۰۳
به جای ساختن تئاتر شهر باید زیرگذر (تقاطع غیرهم سطح )دروازه تهران ( میدان سرداران ) احداث شود
ناشناس
۱۱:۰۴ ۲۹ مهر ۱۴۰۳
شرکت پیمانکاری کیسون میتواند این پروژه عظیم را به سرانجام برساند
ناشناس
۱۱:۱۶ ۲۷ آذر ۱۴۰۳
با احداث تونل زیرزمینی می‌توان میدان ولیعصر را به پل برق اراک متصل کرد
ناشناس
۰۰:۲۲ ۲۹ مهر ۱۴۰۳
مرکز شهر اراک به یک کالبدشکافی اساسی نیاز دارد
ناشناس
۱۲:۵۸ ۰۸ آذر ۱۴۰۳
فقط احداث زیرگذر موثر است
ناشناس
۰۰:۲۰ ۲۸ مهر ۱۴۰۳
از وسط خیابان شریعتی مقابل کوچه فجر می توان یک زیرگذر احداث کرد تا ترافیک خودروها را به سمت خیابان جنت و میدان باغ ملی هدایت کند
ناشناس
۰۰:۰۲ ۲۲ آبان ۱۴۰۳
احداث تقاطع غیرهم سطح وسط خیابان شریعتی اراک
ناشناس
۱۱:۰۲ ۲۷ مهر ۱۴۰۳
تعریض و عقب نشینی خیابان شریعتی اراک در دستور کار قرار گیرد ، مغازه های آپاراتی و تعویض روغنی و صافکاری و اگزوزسازی و ... به شهرک خودرو منتقل شوند
ناشناس
۰۱:۲۸ ۲۰ آبان ۱۴۰۳
شهرداری اراک برای مغازه ها و اصناف مشاغل مزاحم مثل تعمیرگاه ها و آپاراتی ها ... دستور تخلیه فوری صادر کند .
ناشناس
۱۲:۵۲ ۰۶ آذر ۱۴۰۳
اجرائیات شهرداری باید اخطار تخلیه به مغازه های صنوف مزاحم و تعمیرگاه های ماشین و آپاراتی و تعویض روغنی و صافکاری و... در خیابان شریعتی بدهد .
ناشناس
۲۱:۲۵ ۱۲ مهر ۱۴۰۳
احداث تقاطع غیر هم سطح ( زیرگذر ) در محل اتصال کوچه انقلاب و کوچه میعاد در خیابان ملک در دستور کار قرار گیرد
ناشناس
۱۰:۳۱ ۱۲ مهر ۱۴۰۳
خیابان پشتاره که محل اتصال خیابان جمال الدین اسدآبادی و خیابان شهید رجایی می باشد باید عقب نشینی و تعریض شود
ناشناس
۲۱:۰۶ ۰۵ شهريور ۱۴۰۳
با احداث خیابان ۲۴ متری ، اتوبوس های شهرک گردو مجبور نیستند تا خیابان قدوسی و خیابان ملک طی مسیر کنند بلکه از کوچه فجر وارد کوچه عضد سپس وارد خیابان شهید بهشتی شده و سپس به میدان باغ ملی می‌روند هم مسیر تردد کم می‌شود هم آلودگی هوا کاهش می یابد
ناشناس
۲۲:۰۲ ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
با احداث زیرگذر ( تقاطع غیر هم سطح ) بین خیابان جنت و خیابان شهید رجایی ( ملک ) میتوان ترافیک مرکز شهر اراک را کاهش داده ، البته همه این طرح ها به برنامه ریزی و انجام مطالعات ترافیکی نیاز دارد
ناشناس
۰۰:۱۷ ۲۸ مهر ۱۴۰۳
خیابان جنت باید تعریض و عقب نشینی شود
ناشناس
۲۰:۲۳ ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
انتشار و فروش اوراق مشارکت شهرداری ها برای تامین سرمایه جهت تملک اراضی در خیابان ۲۴ متری لازم است .
ناشناس
۲۱:۰۶ ۰۵ شهريور ۱۴۰۳
انتشار اوراق خزانه راهگشا است
ناشناس
۲۱:۰۷ ۰۵ شهريور ۱۴۰۳
فروش اوراق قرضه ارزی و ریالی برای طرح های عمرانی
ناشناس
۲۰:۰۸ ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
خیابان شهید بهشتی باید تعریض و عقب نشینی شود
ناشناس
۱۵:۴۵ ۱۹ مرداد ۱۴۰۳
کوچه انقلاب در خیابان شهید رجایی ( ملک ) باید تعریض و عقب نشینی شود
ناشناس
۲۰:۱۱ ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
تراکم تشویقی به صاحبان املاک در مسیر این خیابان داده شود تا بتوانند حداقل ۲ متر عقب نشینی کنند .
ناشناس
۰۶:۱۲ ۱۹ مرداد ۱۴۰۳
متاسفانه شورای شهر اراک نسبت به عقب افتادگی پروژه های عمرانی شهر اراک از برنامه زمانی ، بی تفاوت هست و نظارت درست و دقیق بر این پروژه های عمرانی وجود ندارد .
ناشناس
۲۰:۱۲ ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
متاسفانه افرادی که در شوراي شهر هستند ، تخصص و سواد کافی در بحث عمران و معماری و شهرسازی ندارند
ناشناس
۰۵:۵۱ ۱۹ مرداد ۱۴۰۳
تعریض و عقب نشینی خیابان شیخ فضل الله نوری ( دروازه شهرجرد )انجام شود
ناشناس
۲۱:۳۷ ۱۸ مرداد ۱۴۰۳
کوچه محمود آبادی در خیابان ملک باید ۲ بانده و تعریض شود
ناشناس
۲۰:۴۶ ۱۲ مهر ۱۴۰۳
کوچه واثق در خیابان شهید رجایی ( ملک ) باید عقب نشینی و تعریض شود
ناشناس
۱۳:۱۷ ۱۲ آبان ۱۴۰۳
عقب نشینی خیابان های این کوچه با جدیت دنبال شود
ناشناس
۱۹:۱۱ ۰۹ دی ۱۴۰۳
کوچه محمود آبادی باید ۲ طرفه شود
ناشناس
۲۳:۵۵ ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
احداث تقاطع غیرهم سطح ( زیرگذر ) بین کوچه انقلاب و کوچه معاد ( میعاد ) در خیابان ملک ( شهید رجایی ) باعث کاهش ترافیک در مرکز شهر اراک می‌شود.
ناشناس
۲۱:۵۵ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
احداث تقاطع غیر هم سطح ( زیرگذر ) بین خیابان محمد مصدق و بلوار تهران و خیابان دانشگاه برای کاهش ترافیک و روان شدن تردد خودرو ها ضروری است
ناشناس
۱۵:۱۵ ۱۲ مرداد ۱۴۰۳
جذب سرمایه گذار برای احداث خیابان و زیرگذر و مترو و ... باعث توسعه و پیشرفت شهر اراک میشود
ناشناس
۰۶:۲۹ ۱۷ مرداد ۱۴۰۳
سایت سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری اراک به روزرسانی نشده
ناشناس
۰۹:۰۴ ۰۳ مرداد ۱۴۰۳
لطفا فکری به حال ترافیک خیابان شریعتی اراک کنید
ناشناس
۲۲:۲۱ ۰۳ مرداد ۱۴۰۳
مشاغل مزاحم و اصناف آلاینده مثل اگزوزسازی و آپاراتی و تعویض روغنی ... از خیابان شریعتی اراک به شهرک خودرو انتهای هپکو منتقل شوند
ناشناس
۲۱:۵۰ ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
فلکه فرمانداری سابق اراک به زیرگذر ( تقاطع غیرهم سطح ) تبدیل شود
ناشناس
۱۱:۳۸ ۲۹ تير ۱۴۰۳
احداث تقاطع غیرهم سطح ( زیرگذر ) بین کوچه مهدیه و خیابان جمال الدین اسد آبادی برای کاهش ترافیک مرکز شهر اراک ضروری است چون حجم خیابان ها کم و تعداد خودروهای عبوری به شدت بالا رفته .
ناشناس
۰۰:۱۸ ۲۹ تير ۱۴۰۳
ایجاد تقاطع غیر هم سطح ( زیرگذر ) به جای چهارراه میدان ارک و خیابان قائم مقام و خیابان کشتارگاه
ناشناس
۱۱:۱۰ ۲۶ تير ۱۴۰۳
احداث تقاطع غیر هم سطح به جای میدان سرداران
ناشناس
۰۹:۵۸ ۲۹ تير ۱۴۰۳
احداث تقاطع غیرهم سطح ( زیرگذر ) بین خیابان فجر و خیابان شریعتی اراک
ناشناس
۱۹:۰۲ ۲۵ تير ۱۴۰۳
ساخت تونل زیر زمینی بین میدان ولیعصر و خیابان عضد اراک
ناشناس
۱۳:۰۶ ۲۵ تير ۱۴۰۳
احداث تقاطع غیرهم سطح یا زیرگذر بین خیابان ۱۷ متری و ملک
ناشناس
۲۲:۴۴ ۱۳ تير ۱۴۰۳
شهردار اراک باید استیضاح شود چون مشکل ترافیک اراک همچنان لاینحل باقی مانده
ناشناس
۲۲:۴۱ ۱۳ تير ۱۴۰۳
۲ سال گذشت و این پروژه به سرانجام نرسید
ناشناس
۱۷:۳۵ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
تعریض خیابان جنت اراک = عقب نشینی خیابان جنت اراک از هر طرف ۱.۵ متر
ناشناس
۱۷:۲۷ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
احداث تقاطع غیرهم سطح ( زیرگذر ) به جای میدان شورا در ابتدای خیابان قائم مقام
ناشناس
۲۲:۴۲ ۱۳ تير ۱۴۰۳
۲ طبقه کردن خیابان امان خمینی اراک
ناشناس
۱۶:۵۴ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
ساخت زیرگذر و تقاطع غیرهم سطح بین خیابان شریعتی و خیابان فجر
ناشناس
۲۳:۵۷ ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
سرمایه گذاران ساخت زیرگذر در اراک می‌توانند از دیوارهای زیرگذر با عنوان فضای تبلیغات کسب و کارها و منبع درآمد استفاده کنند .
ناشناس
۱۶:۵۳ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
طرح عقب نشینی خیابان های حاجی باشی و خیابان دکتر حسابی و خیابان امام و خیابان هفده متری ملک... حداقل به میزان ۲ متر از هر طرف اجرا شود
ناشناس
۱۳:۱۷ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
شهرداری اراک باید به زمین های در حریم خیابان ۲۴ متری یا ۵۸ متری تراکم تشویقی طبقاتی بدهد در ازای حداقل ۲ متر عقب نشینی ، تا با تعریض خیابان ها ، امکان عبور و مرور خودروها تسهیل شود
ناشناس
۲۳:۵۸ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
چرا شورای شهر اراک هیچ مصوبه ای در برخورد با تخلفات زیربنایی ساختمان ها ( اضافه زیربنا ) یا تخلفات طبقاتی ساختمان ها و ... ندارد . باید جریمه های تخلفات ساختمانی به حدی زیاد شود که بساز و بفروش ها جرات تخلف ساختمانی نداشته باشند .
ناشناس
۲۲:۲۴ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
آقای فرید حاجیان معاون شهرداری منطقه بافت تاریخی اراک ، دارای مهر طراحی و محاسبات نظام مهندسی ساختمان است که اغلب نقشه های خلاف شهر اراک را طراحی می‌کند.
ناشناس
۰۱:۳۱ ۲۰ آبان ۱۴۰۳
طبق قانون منع تعارض منافع ، کارمندان مراجع صدور پروانه ساختمانی مثل کارمندان نظام مهندسی و کارمندان ادارات راه و شهرسازی و کارمندان شهرداری ها ...حق استفاده از مهر و پروانه نظام مهندسی را ندارند
ناشناس
۲۲:۲۰ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
طراحی نقشه های خلاف توسط مهندسان طراح نظام مهندسی ساختمان در اراک ممنوع شود و شهرداری و وزارت راه و شهرسازی مانع تخلفات ساختمانی شوند
ناشناس
۲۰:۴۱ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
خلاف زیربنایی یعنی مثلا ساختمان ۴ طبقه و پیلوت که طبق نقشه مصوب سازه و معماری باید ۵۰ درصد تراکم زمین را اشغال کند ، با خلاف زیربنایی احداث شده به طوریکه سطح اشغال ساختمان به ۸۰ درصد تراکم زمین افزایش یافته .
ناشناس
۱۷:۰۹ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
مامور شهرداری قبل بتن ریزی فونداسیون ساختمان های در حال احداث باید بازدید کند تا مانع بتن ریزی ساختمان های دارای خلاف زیربنایی و جابه جایی ستون در فونداسیون شود.
ناشناس
۱۶:۵۶ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
مدیران فاسد و رانت خوار نظام مهندسی ساختمان با ایجاد دفاتر طراحی صوری ، با زد و بند با کارمندان شهرداری ، در حال طراحی نقشه های خلاف برای بساز و بفروش ها و متخلفان ساختمانی هستند تا بدین شکل باعث گسترش ترافیک و آلودگی هوا و کمبود پارکینگ خودرو در مرکز شهر اراک شوند. به طوریکه برخی ساختمان ها با خلاف زیربنایی طراحی و احداث می‌شوند که حیاط ساختمان حذف شده و کل زیربنای ساختمان، بنا احداث شده.
ناشناس
۲۲:۴۶ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
پس کی؟
ناشناس
۱۶:۵۰ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
متاسفانه در انتخابات شورای شهر ، یک نهاد نظامی امنیتی ، بسیاری از نخبگان و متخصصان و دلسوزان شهر اراک را به دلایل واهی رد صلاحیت کرده و مانع از ورودشان به شورای شهر و خدمت کردن به مردم شدند .
ناشناس
۱۱:۳۹ ۲۹ تير ۱۴۰۳
مافیای زر و زور و رسانه
ناشناس
۱۶:۴۷ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
در طرح تفضیلی و یا طرح جامع شهری اراک باید میزان عقب نشینی و تعریض خیابان ۱۷ متری ملک ۳ متر باشد
ناشناس
۱۶:۴۵ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
ساختمان های بر خیابان ۱۲ متری ملک باید از طرف ۱.۵ متر عقب نشینی کنند تا خیابان جمال الدین اسدآبادی ۳ متر عقب نشینی و تعریض شود
ناشناس
۱۶:۲۵ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
طراحی نقشه های خلاف توسط دفاتر طراحی نظام مهندسی ساختمان ممنوع شود . اکثر خانه های در حال ساخت در اراک دارای خلاف زیربنایی یا خلاف اضافه طبقه هستند . خلاف اضافه زیربنا یعنی پیش روی طولی فونداسیون به میزان ۲ یا ۳ متر یا ۴ که باعث حذف حیاط ساختمان میشود
ناشناس
۱۶:۲۲ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
احداث تقاطع غیرهم سطح ( زیرگذر ) بین کوچه های توحید و رضوان در خیابان شهید رجایی ( ملک ) .
ناشناس
۱۴:۱۵ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
شهرداری اراک باید جلوی تخلفات زیربنایی ساختمان ها را بگیرد ، شورای شهر اراک باید جریمه سنگین بابت تخلفات زیربنایی ساختمان ها دریافت کند تا متخلفان ساخت و ساز انگیزه ای برای تخلفات زیربنایی نداشته باشند. تخلفات زیربنایی ساختمان ها که با افزایش طول فونداسیون اتفاق می افتد ، عامل کمبود پارکینگ و گسترش ترافیک و آلودگی هواست
ناشناس
۱۴:۰۹ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
احداث تقاطع غیرهم سطح ( زیرگذر ) در چهارراه دکتر حسابی اراک ضروری است . ( بین خیابان دکتر حسابی و خیابان هفده متری ملک )
ناشناس
۱۴:۰۷ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
مغازه ها و خانه های بر خیابان امام خمینی اراک باید از هرطرف ۲ متر عقب نشینی کنند و خیابان امام خمینی باید ۴ متر عقب نشینی و تعریض شود
ناشناس
۱۷:۵۶ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
وقت گل نی
ناشناس
۲۳:۳۷ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
متاسفانه شهرداری اراک این قدر که به فکر تراکم فروشی و شهرفروشی هست ، به فکر عقب نشینی و تعریض خیابان های اراک نیست .
ناشناس
۰۰:۰۹ ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
عرض خیابان های اراک متناسب با حجم خودروهای موجود در شهر اراک نیست . مثلا خیابان جمال الدین اسدآبادی (۱۲ متری ملک ) باید تعریض و عقب نشینی شود
ناشناس
۱۱:۵۶ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
احداث زیرگذر یا تقاطع غیرهم سطح بین خیابان قائم مقام و خیابان شن کش اراک
ناشناس
۱۱:۵۴ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
احداث تقاطع غیرهم سطح ( زیرگذر ) بین خیابان ادبجو و خیابان قائم مقام اراک
ناشناس
۱۱:۴۷ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
باید تراکم فروشی و شهرفروشی توسط کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری اراک متوقف شود .
ناشناس
۲۳:۴۹ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
شهرداری اراک به دستور توقف ناظران نظام مهندسی ساختمان بی توجه است
ناشناس
۱۴:۴۳ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
احداث تقاطع غیرهم سطح ( زیرگذر ) در میدان ساعت اراک
ناشناس
۱۷:۴۰ ۲۰ بهمن ۱۴۰۲
شهرداری ارا‌ک عامل تراکم فروشی و شهرفروشی است
ناشناس
۲۲:۰۷ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
احداث تقاطع غیرهم سطح ( زیر گذر ) میدان سرداران
ناشناس
۲۳:۵۶ ۰۹ بهمن ۱۴۰۲
متاسفانه ترافیک میدان ولیعصر و ترافیک خیابان شریعتی به چند کیلومتر رسیده ولی هیچ طرح خاصی برای کاهش ترافیک انجام نشده .
ناشناس
۱۶:۵۰ ۰۳ بهمن ۱۴۰۲
این پروژه تا ۱۰۰ سال دیگر هم اجرا نخواهد شد
ناشناس
۱۴:۴۷ ۲۹ دی ۱۴۰۲
یکسال گذشت از کلنگ زنی این پروژه ولی پیشرفت فیزیکی پروژه در حد صفر است
ناشناس
۱۶:۰۰ ۲۲ دی ۱۴۰۲
ایجاد تقاطع غیرهم سطح ( زیرگذر ) بین فلکه فرمانداری سابق و خیابان شهید قدوسی و خیابان راه آهن
ناشناس
۱۵:۵۱ ۲۲ دی ۱۴۰۲
ایجاد تقاطع غیرهم سطح بین خیابان شهید رجایی و خیابان قدوسی ضروری است
ناشناس
۱۵:۴۱ ۲۲ دی ۱۴۰۲
یکسال گذشت
ناشناس
۰۸:۱۶ ۰۳ آبان ۱۴۰۲
در محل اتصال خیابان هفده متری ملک و خیابان ملک باید تقاطع غیرهمسطح یا زیرگذر احداث شود
ناشناس
۰۸:۱۱ ۰۳ آبان ۱۴۰۲
به مالکان در محدوده خیابان جمال الدین اسدآبادی (۱۲ متری ملک ) تراکم تشویقی در ازای عقب نشینی خیابان داده شود
ناشناس
۰۸:۰۶ ۰۳ آبان ۱۴۰۲
احداث تقاطع غیرهم سطح ( زیرگذر ) در چهارراه دکتر حسابی و میدان ساعت در خیابان قائم مقام اراک ضروری است
ناشناس
۰۰:۵۲ ۰۲ آبان ۱۴۰۲
تعریض و عقب نشینی خیابان امام خمینی اراک زودتر انجام شود
ناشناس
۰۰:۲۳ ۰۱ آبان ۱۴۰۲
با تغییر نام پروژه های شهری از ۵۸ به ۲۴ متری ، نمی توان مشکل ترافیک اراک را حل کرد .
ناشناس
۱۵:۵۱ ۲۲ مهر ۱۴۰۲
مسیر عبور خودرو ها از میدان شریعتی تا خیابان عضد و جنت و کوچه انقلاب و خیابان هفده متری ملک و چهارراه دکتر حسابی است
ناشناس
۰۱:۱۹ ۱۴ مهر ۱۴۰۲
طرح های بی سرانجام
ناشناس
۰۲:۰۳ ۰۷ مهر ۱۴۰۲
پل خیبر خیابان محسنی باید جمع آوری شود و به جای آن ، زیرگذر احداث شود
ناشناس
۱۹:۴۹ ۰۶ مهر ۱۴۰۲
پیشرفت فیزیکی پروژه بسیار کم و ناچیز است
ناشناس
۲۰:۱۱ ۱۵ شهريور ۱۴۰۲
متاسفانه تابلو زمان بندی پروژه مشخص نیست
ناشناس
۰۹:۲۸ ۱۵ شهريور ۱۴۰۲
ایجاد یک هلدینگ سرمایه گذاری یا کنسرسیوم سرمایه گذاری برای جذب سرمایه های خرد مردم جهت پیشبرد طرح های عمرانی
ناشناس
۰۹:۲۴ ۱۵ شهريور ۱۴۰۲
احداث تقاطع غیر هم سطح ( زیرگذر ) بین خیابان ۱۹ دی و خیایان ملک ( چهارراه پرند )
ناشناس
۰۹:۱۶ ۱۵ شهريور ۱۴۰۲
احداث این طرح به شرکت های اروپایی سپرده شود
ناشناس
۱۳:۰۰ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
فقط وعده های پوچ
ناشناس
۰۸:۲۷ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
ما که شروع عملیات را ندیدیم .
ناشناس
۱۹:۵۹ ۰۳ شهريور ۱۴۰۲
خیابان حاجی باشی اراک باید تعریض و ۴ بانده شود .
ناشناس
۱۹:۵۱ ۰۳ شهريور ۱۴۰۲
خیابان دکتر حسابی باید عقب نشینی و تعریض شود .
ناشناس
۱۲:۱۰ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
احداث این بزرگراه یا اتوبان کار سختی نیست ولی متاسفانه مدیر خلاق و نخبه و با انگیزه و شجاع در شهرداری وجود ندارد .