سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز عملیات اجرایی طرح خیابان ۲۴ متری شهر اراک

این طرح در حدفاصل میدان ولیعصر تا بلوار میرزای شیرزای اراک به طول ۲ کیلومتر اجرا می‌شود.

عملیات اجرایی طرح خیابان ۲۴ متری شهر اراک در مراسمی با حضور استاندار و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی، فرماندار اراک، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اراک آغاز شد.

این طرح یک طرح تعریضی است و باعث تقویت شبکه دسترسی به مرکز شهر اراک، اتصال کمربندی شرقی به غربی و ساماندهی مرکز شهر و اجرای پروژه جامع میدان شهدا می‌شود.

خیابان ۲۴ متری حدفاصل میدان ولیعصر تا بلوار میرزای شیرزای به طول ۲ کیلومتر و مساحت ۵۳ هزار و ۷۲۵ مترمربع ادامه خواهد داشت و ۲۳ هزار مترمربع در قالب ۲۴۵ پلاک با این طرح ارتباط خواهند داشت. 

در این طرح۶۱۷۰ پلاک تا ۴۰ درصد ۳۵ پلاک تا ۷۰ درصد و حدود ۴۰ پلاک نیز ۷۰ تا ۱۰۰ درصد درگیر هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۰۲ ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
با احداث زیرگذر ( تقاطع غیر هم سطح ) بین خیابان جنت و خیابان شهید رجایی ( ملک ) میتوان ترافیک مرکز شهر اراک را کاهش داده ، البته همه این طرح ها به برنامه ریزی و انجام مطالعات ترافیکی نیاز دارد
ناشناس
۲۰:۲۳ ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
انتشار و فروش اوراق مشارکت شهرداری ها برای تامین سرمایه جهت تملک اراضی در خیابان ۲۴ متری لازم است .
ناشناس
۲۰:۰۸ ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
خیابان شهید بهشتی باید تعریض و عقب نشینی شود
ناشناس
۱۵:۴۵ ۱۹ مرداد ۱۴۰۳
کوچه انقلاب در خیابان شهید رجایی ( ملک ) باید تعریض و عقب نشینی شود
ناشناس
۲۰:۱۱ ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
تراکم تشویقی به صاحبان املاک در مسیر این خیابان داده شود تا بتوانند حداقل ۲ متر عقب نشینی کنند .
ناشناس
۰۶:۱۲ ۱۹ مرداد ۱۴۰۳
متاسفانه شورای شهر اراک نسبت به عقب افتادگی پروژه های عمرانی شهر اراک از برنامه زمانی ، بی تفاوت هست و نظارت درست و دقیق بر این پروژه های عمرانی وجود ندارد .
ناشناس
۲۰:۱۲ ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
متاسفانه افرادی که در شوراي شهر هستند ، تخصص و سواد کافی در بحث عمران و معماری و شهرسازی ندارند
ناشناس
۰۵:۵۱ ۱۹ مرداد ۱۴۰۳
تعریض و عقب نشینی خیابان شیخ فضل الله نوری ( دروازه شهرجرد )انجام شود
ناشناس
۲۱:۳۷ ۱۸ مرداد ۱۴۰۳
کوچه محمود آبادی در خیابان ملک باید ۲ بانده و تعریض شود
ناشناس
۲۳:۵۵ ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
احداث تقاطع غیرهم سطح ( زیرگذر ) بین کوچه انقلاب و کوچه معاد ( میعاد ) در خیابان ملک ( شهید رجایی ) باعث کاهش ترافیک در مرکز شهر اراک می‌شود.
ناشناس
۲۱:۵۵ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
احداث تقاطع غیر هم سطح ( زیرگذر ) بین خیابان محمد مصدق و بلوار تهران و خیابان دانشگاه برای کاهش ترافیک و روان شدن تردد خودرو ها ضروری است
ناشناس
۱۵:۱۵ ۱۲ مرداد ۱۴۰۳
جذب سرمایه گذار برای احداث خیابان و زیرگذر و مترو و ... باعث توسعه و پیشرفت شهر اراک میشود
ناشناس
۰۶:۲۹ ۱۷ مرداد ۱۴۰۳
سایت سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری اراک به روزرسانی نشده
ناشناس
۰۹:۰۴ ۰۳ مرداد ۱۴۰۳
لطفا فکری به حال ترافیک خیابان شریعتی اراک کنید
ناشناس
۲۲:۲۱ ۰۳ مرداد ۱۴۰۳
مشاغل مزاحم و اصناف آلاینده مثل اگزوزسازی و آپاراتی و تعویض روغنی ... از خیابان شریعتی اراک به شهرک خودرو انتهای هپکو منتقل شوند
ناشناس
۲۱:۵۰ ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
فلکه فرمانداری سابق اراک به زیرگذر ( تقاطع غیرهم سطح ) تبدیل شود
ناشناس
۱۱:۳۸ ۲۹ تير ۱۴۰۳
احداث تقاطع غیرهم سطح ( زیرگذر ) بین کوچه مهدیه و خیابان جمال الدین اسد آبادی برای کاهش ترافیک مرکز شهر اراک ضروری است چون حجم خیابان ها کم و تعداد خودروهای عبوری به شدت بالا رفته .
ناشناس
۰۰:۱۸ ۲۹ تير ۱۴۰۳
ایجاد تقاطع غیر هم سطح ( زیرگذر ) به جای چهارراه میدان ارک و خیابان قائم مقام و خیابان کشتارگاه
ناشناس
۱۱:۱۰ ۲۶ تير ۱۴۰۳
احداث تقاطع غیر هم سطح به جای میدان سرداران
ناشناس
۰۹:۵۸ ۲۹ تير ۱۴۰۳
احداث تقاطع غیرهم سطح ( زیرگذر ) بین خیابان فجر و خیابان شریعتی اراک
ناشناس
۱۹:۰۲ ۲۵ تير ۱۴۰۳
ساخت تونل زیر زمینی بین میدان ولیعصر و خیابان عضد اراک
ناشناس
۱۳:۰۶ ۲۵ تير ۱۴۰۳
احداث تقاطع غیرهم سطح یا زیرگذر بین خیابان ۱۷ متری و ملک
ناشناس
۲۲:۴۴ ۱۳ تير ۱۴۰۳
شهردار اراک باید استیضاح شود چون مشکل ترافیک اراک همچنان لاینحل باقی مانده
ناشناس
۲۲:۴۱ ۱۳ تير ۱۴۰۳
۲ سال گذشت و این پروژه به سرانجام نرسید
ناشناس
۱۷:۳۵ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
تعریض خیابان جنت اراک = عقب نشینی خیابان جنت اراک از هر طرف ۱.۵ متر
ناشناس
۱۷:۲۷ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
احداث تقاطع غیرهم سطح ( زیرگذر ) به جای میدان شورا در ابتدای خیابان قائم مقام
ناشناس
۲۲:۴۲ ۱۳ تير ۱۴۰۳
۲ طبقه کردن خیابان امان خمینی اراک
ناشناس
۱۶:۵۴ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
ساخت زیرگذر و تقاطع غیرهم سطح بین خیابان شریعتی و خیابان فجر
ناشناس
۲۳:۵۷ ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
سرمایه گذاران ساخت زیرگذر در اراک می‌توانند از دیوارهای زیرگذر با عنوان فضای تبلیغات کسب و کارها و منبع درآمد استفاده کنند .
ناشناس
۱۶:۵۳ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
طرح عقب نشینی خیابان های حاجی باشی و خیابان دکتر حسابی و خیابان امام و خیابان هفده متری ملک... حداقل به میزان ۲ متر از هر طرف اجرا شود
ناشناس
۱۳:۱۷ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
شهرداری اراک باید به زمین های در حریم خیابان ۲۴ متری یا ۵۸ متری تراکم تشویقی طبقاتی بدهد در ازای حداقل ۲ متر عقب نشینی ، تا با تعریض خیابان ها ، امکان عبور و مرور خودروها تسهیل شود
ناشناس
۲۳:۵۸ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
چرا شورای شهر اراک هیچ مصوبه ای در برخورد با تخلفات زیربنایی ساختمان ها ( اضافه زیربنا ) یا تخلفات طبقاتی ساختمان ها و ... ندارد . باید جریمه های تخلفات ساختمانی به حدی زیاد شود که بساز و بفروش ها جرات تخلف ساختمانی نداشته باشند .
ناشناس
۲۲:۲۴ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
آقای فرید حاجیان معاون شهرداری منطقه بافت تاریخی اراک ، دارای مهر طراحی و محاسبات نظام مهندسی ساختمان است که اغلب نقشه های خلاف شهر اراک را طراحی می‌کند.
ناشناس
۲۲:۲۰ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
طراحی نقشه های خلاف توسط مهندسان طراح نظام مهندسی ساختمان در اراک ممنوع شود و شهرداری و وزارت راه و شهرسازی مانع تخلفات ساختمانی شوند
ناشناس
۲۰:۴۱ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
خلاف زیربنایی یعنی مثلا ساختمان ۴ طبقه و پیلوت که طبق نقشه مصوب سازه و معماری باید ۵۰ درصد تراکم زمین را اشغال کند ، با خلاف زیربنایی احداث شده به طوریکه سطح اشغال ساختمان به ۸۰ درصد تراکم زمین افزایش یافته .
ناشناس
۱۷:۰۹ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
مامور شهرداری قبل بتن ریزی فونداسیون ساختمان های در حال احداث باید بازدید کند تا مانع بتن ریزی ساختمان های دارای خلاف زیربنایی و جابه جایی ستون در فونداسیون شود.
ناشناس
۱۶:۵۶ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
مدیران فاسد و رانت خوار نظام مهندسی ساختمان با ایجاد دفاتر طراحی صوری ، با زد و بند با کارمندان شهرداری ، در حال طراحی نقشه های خلاف برای بساز و بفروش ها و متخلفان ساختمانی هستند تا بدین شکل باعث گسترش ترافیک و آلودگی هوا و کمبود پارکینگ خودرو در مرکز شهر اراک شوند. به طوریکه برخی ساختمان ها با خلاف زیربنایی طراحی و احداث می‌شوند که حیاط ساختمان حذف شده و کل زیربنای ساختمان، بنا احداث شده.
ناشناس
۲۲:۴۶ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
پس کی؟
ناشناس
۱۶:۵۰ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
متاسفانه در انتخابات شورای شهر ، یک نهاد نظامی امنیتی ، بسیاری از نخبگان و متخصصان و دلسوزان شهر اراک را به دلایل واهی رد صلاحیت کرده و مانع از ورودشان به شورای شهر و خدمت کردن به مردم شدند .
ناشناس
۱۱:۳۹ ۲۹ تير ۱۴۰۳
مافیای زر و زور و رسانه
ناشناس
۱۶:۴۷ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
در طرح تفضیلی و یا طرح جامع شهری اراک باید میزان عقب نشینی و تعریض خیابان ۱۷ متری ملک ۳ متر باشد
ناشناس
۱۶:۴۵ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
ساختمان های بر خیابان ۱۲ متری ملک باید از طرف ۱.۵ متر عقب نشینی کنند تا خیابان جمال الدین اسدآبادی ۳ متر عقب نشینی و تعریض شود
ناشناس
۱۶:۲۵ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
طراحی نقشه های خلاف توسط دفاتر طراحی نظام مهندسی ساختمان ممنوع شود . اکثر خانه های در حال ساخت در اراک دارای خلاف زیربنایی یا خلاف اضافه طبقه هستند . خلاف اضافه زیربنا یعنی پیش روی طولی فونداسیون به میزان ۲ یا ۳ متر یا ۴ که باعث حذف حیاط ساختمان میشود
ناشناس
۱۶:۲۲ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
احداث تقاطع غیرهم سطح ( زیرگذر ) بین کوچه های توحید و رضوان در خیابان شهید رجایی ( ملک ) .
ناشناس
۱۴:۱۵ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
شهرداری اراک باید جلوی تخلفات زیربنایی ساختمان ها را بگیرد ، شورای شهر اراک باید جریمه سنگین بابت تخلفات زیربنایی ساختمان ها دریافت کند تا متخلفان ساخت و ساز انگیزه ای برای تخلفات زیربنایی نداشته باشند. تخلفات زیربنایی ساختمان ها که با افزایش طول فونداسیون اتفاق می افتد ، عامل کمبود پارکینگ و گسترش ترافیک و آلودگی هواست
ناشناس
۱۴:۰۹ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
احداث تقاطع غیرهم سطح ( زیرگذر ) در چهارراه دکتر حسابی اراک ضروری است . ( بین خیابان دکتر حسابی و خیابان هفده متری ملک )
ناشناس
۱۴:۰۷ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
مغازه ها و خانه های بر خیابان امام خمینی اراک باید از هرطرف ۲ متر عقب نشینی کنند و خیابان امام خمینی باید ۴ متر عقب نشینی و تعریض شود
ناشناس
۱۷:۵۶ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
وقت گل نی
ناشناس
۲۳:۳۷ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
متاسفانه شهرداری اراک این قدر که به فکر تراکم فروشی و شهرفروشی هست ، به فکر عقب نشینی و تعریض خیابان های اراک نیست .
ناشناس
۰۰:۰۹ ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
عرض خیابان های اراک متناسب با حجم خودروهای موجود در شهر اراک نیست . مثلا خیابان جمال الدین اسدآبادی (۱۲ متری ملک ) باید تعریض و عقب نشینی شود
ناشناس
۱۱:۵۶ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
احداث زیرگذر یا تقاطع غیرهم سطح بین خیابان قائم مقام و خیابان شن کش اراک
ناشناس
۱۱:۵۴ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
احداث تقاطع غیرهم سطح ( زیرگذر ) بین خیابان ادبجو و خیابان قائم مقام اراک
ناشناس
۱۱:۴۷ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
باید تراکم فروشی و شهرفروشی توسط کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری اراک متوقف شود .
ناشناس
۲۳:۴۹ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
شهرداری اراک به دستور توقف ناظران نظام مهندسی ساختمان بی توجه است
ناشناس
۱۴:۴۳ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
احداث تقاطع غیرهم سطح ( زیرگذر ) در میدان ساعت اراک
ناشناس
۱۷:۴۰ ۲۰ بهمن ۱۴۰۲
شهرداری ارا‌ک عامل تراکم فروشی و شهرفروشی است
ناشناس
۲۲:۰۷ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
احداث تقاطع غیرهم سطح ( زیر گذر ) میدان سرداران
ناشناس
۲۳:۵۶ ۰۹ بهمن ۱۴۰۲
متاسفانه ترافیک میدان ولیعصر و ترافیک خیابان شریعتی به چند کیلومتر رسیده ولی هیچ طرح خاصی برای کاهش ترافیک انجام نشده .
ناشناس
۱۶:۵۰ ۰۳ بهمن ۱۴۰۲
این پروژه تا ۱۰۰ سال دیگر هم اجرا نخواهد شد
ناشناس
۱۴:۴۷ ۲۹ دی ۱۴۰۲
یکسال گذشت از کلنگ زنی این پروژه ولی پیشرفت فیزیکی پروژه در حد صفر است
ناشناس
۱۶:۰۰ ۲۲ دی ۱۴۰۲
ایجاد تقاطع غیرهم سطح ( زیرگذر ) بین فلکه فرمانداری سابق و خیابان شهید قدوسی و خیابان راه آهن
ناشناس
۱۵:۵۱ ۲۲ دی ۱۴۰۲
ایجاد تقاطع غیرهم سطح بین خیابان شهید رجایی و خیابان قدوسی ضروری است
ناشناس
۱۵:۴۱ ۲۲ دی ۱۴۰۲
یکسال گذشت
ناشناس
۰۸:۱۶ ۰۳ آبان ۱۴۰۲
در محل اتصال خیابان هفده متری ملک و خیابان ملک باید تقاطع غیرهمسطح یا زیرگذر احداث شود
ناشناس
۰۸:۱۱ ۰۳ آبان ۱۴۰۲
به مالکان در محدوده خیابان جمال الدین اسدآبادی (۱۲ متری ملک ) تراکم تشویقی در ازای عقب نشینی خیابان داده شود
ناشناس
۰۸:۰۶ ۰۳ آبان ۱۴۰۲
احداث تقاطع غیرهم سطح ( زیرگذر ) در چهارراه دکتر حسابی و میدان ساعت در خیابان قائم مقام اراک ضروری است
ناشناس
۰۰:۵۲ ۰۲ آبان ۱۴۰۲
تعریض و عقب نشینی خیابان امام خمینی اراک زودتر انجام شود
ناشناس
۰۰:۲۳ ۰۱ آبان ۱۴۰۲
با تغییر نام پروژه های شهری از ۵۸ به ۲۴ متری ، نمی توان مشکل ترافیک اراک را حل کرد .
ناشناس
۱۵:۵۱ ۲۲ مهر ۱۴۰۲
مسیر عبور خودرو ها از میدان شریعتی تا خیابان عضد و جنت و کوچه انقلاب و خیابان هفده متری ملک و چهارراه دکتر حسابی است
ناشناس
۰۱:۱۹ ۱۴ مهر ۱۴۰۲
طرح های بی سرانجام
ناشناس
۰۲:۰۳ ۰۷ مهر ۱۴۰۲
پل خیبر خیابان محسنی باید جمع آوری شود و به جای آن ، زیرگذر احداث شود
ناشناس
۱۹:۴۹ ۰۶ مهر ۱۴۰۲
پیشرفت فیزیکی پروژه بسیار کم و ناچیز است
ناشناس
۲۰:۱۱ ۱۵ شهريور ۱۴۰۲
متاسفانه تابلو زمان بندی پروژه مشخص نیست
ناشناس
۰۹:۲۸ ۱۵ شهريور ۱۴۰۲
ایجاد یک هلدینگ سرمایه گذاری یا کنسرسیوم سرمایه گذاری برای جذب سرمایه های خرد مردم جهت پیشبرد طرح های عمرانی
ناشناس
۰۹:۲۴ ۱۵ شهريور ۱۴۰۲
احداث تقاطع غیر هم سطح ( زیرگذر ) بین خیابان ۱۹ دی و خیایان ملک ( چهارراه پرند )
ناشناس
۰۹:۱۶ ۱۵ شهريور ۱۴۰۲
احداث این طرح به شرکت های اروپایی سپرده شود
ناشناس
۱۳:۰۰ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
فقط وعده های پوچ
ناشناس
۰۸:۲۷ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
ما که شروع عملیات را ندیدیم .
ناشناس
۱۹:۵۹ ۰۳ شهريور ۱۴۰۲
خیابان حاجی باشی اراک باید تعریض و ۴ بانده شود .
ناشناس
۱۹:۵۱ ۰۳ شهريور ۱۴۰۲
خیابان دکتر حسابی باید عقب نشینی و تعریض شود .
ناشناس
۱۲:۱۰ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
احداث این بزرگراه یا اتوبان کار سختی نیست ولی متاسفانه مدیر خلاق و نخبه و با انگیزه و شجاع در شهرداری وجود ندارد .
ناشناس
۲۳:۵۴ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
خیابان جمال الدین اسدآبادی ( خیابان ۱۲ متری ملک) باید تعریض و ۴ بانده شود
ناشناس
۱۱:۴۴ ۱۹ مرداد ۱۴۰۲
پل شهرصنعتی باید جمع آوری شود و به جای آن زیرگذر احداث شود
ناشناس
۱۱:۲۸ ۱۹ مرداد ۱۴۰۲
باید فراخوان عمومی بدهید برای سرمایه گذاری در این پروژه ، من به شخصه تا ۴۰۰ میلیون تومن در پروژه احداث خیابان ۲۴ متری یا ۵۸ متری سرمایه گذاری میکنم .
ناشناس
۱۰:۴۲ ۱۹ مرداد ۱۴۰۲
مدیریت حمل و نقل و ترافیک اراک ، بسیار ضعیف است .
ناشناس
۱۵:۱۴ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
از میدان سرداران تا خیابان دکتر حسابی و چهارراه دکتر حسابی یک زیر گذر احداث شود و از چهارراه دکتر حسابی تا خیابان هفده متری ملک ، یک زیرگذر دیگر احداث شود .
ناشناس
۱۵:۱۲ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
تغییر مسیر طرح از میدان سرداران تا چهارراه دکتر حسابی و خیابان شهید رجایی ( ملک ) و خیابان عضد و خیابان میرزایی شیرازی مناسب تر است ‌ .
ناشناس
۱۵:۰۹ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
باید مهندسان حمل و نقل و ترافیک و شهرسازی به شهرداری دعوت بشوند و بهترین طرح ها را با کمترین هزینه و سرعت عمل بالا ارائه دهند .
ناشناس
۱۴:۵۴ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
در کجای دنیا ، انتهای زیرگذر هپکو به میدان ولی عصر متصل می‌شود؟
ناشناس
۱۵:۲۹ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
ماشین با سرعت ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت از زیرگذر به میدان می‌رسد و متوقف می‌شود!!
ناشناس
۱۴:۳۴ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
جذب سرمایه گذاران خارجی برای احداث این اتوبان
ناشناس
۱۴:۳۲ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
شهردار اراک به علت ترک فعل احداث خیابان ۵۸ متری باید پاسخگو باشد
ناشناس
۰۸:۵۷ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
طرح تفضیلی و طرح جامع شهری اراک باید زودتر تصویب شود
ناشناس
۲۳:۴۹ ۱۶ مرداد ۱۴۰۲
تراکم فروشی توسط شهرداری باید متوقف شود
ناشناس
۲۱:۳۴ ۱۲ مرداد ۱۴۰۲
طرح بی سرانجام
ناشناس
۲۲:۵۹ ۰۵ مرداد ۱۴۰۲
اگر پل خیبر خیابان محسنی جمع آوری شود ، میتوان یک تقاطع غیرهم سطح به جای آن احداث کرد یعنی بین خیابان محسنی و باغ ملی یک زیرگذر ساخت و میتوان در خیابان محسنی ۲ لاین رفت و برگشت ایجاد کرد .
ناشناس
۰۹:۰۱ ۰۵ مرداد ۱۴۰۲
گرفتن وام از صندوق ذخیره ارزی برای تکمیل این پروژه ضروری است
ناشناس
۰۱:۱۷ ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
خیابان جمال الدین اسدآبادی و خیابان مهدیه واقع در خیابان شهید رجایی اراک ( خیابان ملک ) توسط تقاطع غیرهم سطح ( زیرگذر ) به هم متصل شوند
ناشناس
۰۱:۱۲ ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
احداث یک تقاطع غیر هم ( زیرگذر ) بین خیابان جنت و خیابان آسیاب خرابه با خیابان شهید رجایی ( ملک ) ضروری است .
ناشناس
۱۴:۵۵ ۳۰ تير ۱۴۰۲
تعریض و عقب نشینی خیابان هفده متری ملک در دستور کار قرار گیرد
ناشناس
۰۰:۰۳ ۱۷ تير ۱۴۰۲
واقعا نمی‌دانم هدف شهردار از اجرای این پروژه چیست ؟ مشکل اصلی ترافیک با اتصال بخش خیابان امام به خیابان شریعتی حل می‌شود. این مشکل با ساخت زیرگذر و تونل زیرزمینی بین خیابان امام میدان ولیعصر و خیابان ملک و خیابان عضد حل می‌شود.
ناشناس
۲۳:۵۹ ۱۶ تير ۱۴۰۲
متاسفانه روزشمار اجرای پروژه مشخص نیست
ناشناس
۰۰:۰۵ ۱۶ تير ۱۴۰۲
احداث تقاطع غیر هم سطح ( زیرگذر )در میدان شورا ضروری است
ناشناس
۰۰:۳۶ ۱۱ تير ۱۴۰۲
خیابان توحید و خیابان رضوان واقع در خیابان شهید رجایی اراک توسط تقاطع غیرهم سطح ( زیرگذر ) به هم متصل شوند
ناشناس
۱۴:۱۶ ۰۹ تير ۱۴۰۲
رفع آلودگی هوای اراک در گرو ساخت این اتوبان است
ناشناس
۱۱:۱۲ ۰۸ تير ۱۴۰۲
برای تامین مالی این طرح ضربتی باید اوراق مشارکت شهرداری اراک منتشر و فروخته شود
ناشناس
۰۲:۴۹ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
متاسفانه بدون انجام مطالعات اولیه، این طرح بدون انجام مناقصه به قرارگاه خاتم واگذار می‌شود. مثل بسیاری از طرح های بی فایده در اراک همچون پل خیبر خیابان محسنی اراک که نه تنها هیچ توجیه اقتصادی نداشته بلکه فقط ترافیک مرکز شهر را زیاد تر کرده .
ناشناس
۲۰:۰۴ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
یک شرکت مهندسین مشاور حمل و نقل و ترافیک باید طراحی این خیابان را انجام دهد
ناشناس
۱۷:۳۳ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
شهردار اراک باید استیضاح شود
ناشناس
۱۵:۲۳ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
بدون حمایت بخش خصوصی ، این پروژه به سرانجام نمی رسد . باید اوراق صکوک و اوراق اجاره فروخته شود برای اجرای این طرح
ناشناس
۱۴:۲۱ ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
توسعه عمودی جایگزین توسعه افقی خانه ها در بافت مرکزی اراک شود . ساخت اتوبان طبقاتی بین خیابان امام و خیابان ملک و خیابان عضد
ناشناس
۱۹:۵۵ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
متاسفانه هنوز طرح تفضیلی و طرح جامع شهری اراک متناسب با حجم ترافیک شهری و پیوست نگاری فرهنگی و درمانی و محیط زیستی تدوین نشده . چرا مراکز درمانی و کلینیک های پزشکی در مرکز شهر اراک و در خیابان شکرایی واقع شدند ؟