سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان‌ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز عملیات اجرایی طرح خیابان ۲۴ متری شهر اراک

این طرح در حدفاصل میدان ولیعصر تا بلوار میرزای شیرزای اراک به طول ۲ کیلومتر اجرا می‌شود.

عملیات اجرایی طرح خیابان ۲۴ متری شهر اراک در مراسمی با حضور استاندار و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی، فرماندار اراک، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اراک آغاز شد.

این طرح یک طرح تعریضی است و باعث تقویت شبکه دسترسی به مرکز شهر اراک، اتصال کمربندی شرقی به غربی و ساماندهی مرکز شهر و اجرای پروژه جامع میدان شهدا می‌شود.

خیابان ۲۴ متری حدفاصل میدان ولیعصر تا بلوار میرزای شیرزای به طول ۲ کیلومتر و مساحت ۵۳ هزار و ۷۲۵ مترمربع ادامه خواهد داشت و ۲۳ هزار مترمربع در قالب ۲۴۵ پلاک با این طرح ارتباط خواهند داشت. 

در این طرح۶۱۷۰ پلاک تا ۴۰ درصد ۳۵ پلاک تا ۷۰ درصد و حدود ۴۰ پلاک نیز ۷۰ تا ۱۰۰ درصد درگیر هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۴۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۰۱ ۳۱ فروردين ۱۴۰۴
ای کاش انتخابات شورای شهر در خرداد ماه امسال برگزار می‌شد تا مهندسان توانمند و خلاق و شجاع و نخبه وارد شورای شهر اراک شوند و مشکلات ترافیکی این شهر را بعد ۴۰ سال حل کنند . واقعا کار سختی نیست احداث چند زیرگذر ( تقاطع غیرهم سطح) و عقب نشینی چند کوچه و خیابان و رفع مشکل ترافیک اراک به شرطیکه افراد جوان و متخصص وارد عرصه مدیریت شهری شوند نه چند پیر و پاتال و بازنشسته نظامی که فقط با شیرینی و شام دادن در مناطق محروم شهر ، رای جمع کردن
ناشناس
۲۲:۲۷ ۳۱ فروردين ۱۴۰۴
خانه های واقع در بن بست آتشیان در خیابان پشتاره باید تعریض و عقب نشینی شوند
ناشناس
۱۰:۴۴ ۲۷ فروردين ۱۴۰۴
باید فراخوان داده شود برای جذب سرمایه گذار جهت احداث زیرگذر در مرکز شهر اراک
ناشناس
۱۹:۱۳ ۲۰ فروردين ۱۴۰۴
به مالکین در محدوده این خیابان ۲۴ متری باید از زمین های زعفرانیه بدهید
ناشناس
۰۰:۱۳ ۰۶ فروردين ۱۴۰۴
این پروژه هم مثل خیابان ۵۸ متری اراک به تاریخ پیوست
ناشناس
۰۹:۴۰ ۰۶ فروردين ۱۴۰۴
مدیران ناکارآمد شهرداری و اعضای بی برنامه شورای شهر و استاندار بی تخصص
ناشناس
۱۶:۵۹ ۰۶ فروردين ۱۴۰۴
خیلی خنده داره که شهرداری اراک بودجه داره اتوبوس و پارک بان و ... بفرسته عراق برای برگزاری مراسم اربعین ولی بودجه نداره زیرگذر و خیابان احداث کنه مرکز شهر اراک تا ترافیک کم بشه
ناشناس
۰۰:۳۵ ۰۳ فروردين ۱۴۰۴
ایجاد صندوق سرمایه گذاری شهرداری برای پیشبرد پروژه های شهرسازی با سرمایه های خرد مردم ضروری است
ناشناس
۰۹:۱۲ ۰۱ فروردين ۱۴۰۴
خیابان صحیفی و خیابان مهدیه در خیابان امام خمینی تعریض و عقب نشینی شوند
ناشناس
۱۶:۲۵ ۲۸ اسفند ۱۴۰۳
خیابان شیخ فضل الله نوری مقابل پارک شهر اراک باید تعریض و عقب نشینی شود
ناشناس
۲۱:۵۱ ۱۴ اسفند ۱۴۰۳
به دلیل سرعت بالای خودروها در خیابان هپکو اراک و احتمال تصادف با عابرین پیاده ، نصب سرعت گیر در این خیابان ضروری است .
ناشناس
۲۲:۳۷ ۲۳ اسفند ۱۴۰۳
جلو جهاد کشاورزی و جلو دادگاه انقلاب سابق اراک سرعتگیر نصب شود
ناشناس
۲۲:۳۹ ۲۳ اسفند ۱۴۰۳
نصب پل هوایی عابر پیاده مقابل سازمان جهاد کشاورزی در خیابان هپکو اراک ضروری است برای کاهش تصادفات
ناشناس
۲۱:۲۰ ۱۰ فروردين ۱۴۰۴
خیابان هپکو از جلو اداره اوقاف تا مسجد الزهرا بسیار حادثه خیز و پرتردد هست لذا باید در این خیابان ، پل هوایی عابر پیاده احداث شود
ناشناس
۱۰:۴۵ ۲۷ فروردين ۱۴۰۴
به جای احداث پل هوایی ، می‌توان زیرگذر عابر پیاده در خیابان هپکو احداث کرد
ناشناس
۱۸:۱۸ ۲۸ بهمن ۱۴۰۳
به جای این طرح های بی سرانجام و بی فائده ، یک کار اساسی و ضربتی کنید بدین معنا که خیابان امام خمینی ارا‌ک را عقب نشینی و تعریض کنید و سپس از ابتدای خیابان امام خمینی ( ورودی میدان ولیعصر) تا ابتدای میدان شورا ، زیرگذر ( تقاطع غیر هم سطح ) احداث کنید یعنی کل خیابان امام خمینی به زیر زمین منتقل شود و ...
ناشناس
۲۱:۱۲ ۲۵ اسفند ۱۴۰۳
خیابان شهربانی سابق اراک کنار پاساژ امیرکبیر تعریض شود
ناشناس
۰۹:۴۸ ۲۱ بهمن ۱۴۰۳
میوه فروشی های ابتدای خیابان حصار تا ابتدای خیابان قائم مقام عامل ایجاد ترافیک در مرکز شهر اراک و خیابان امام هستند پس باید شهرداری احداث بازار روز میوه و تره بار در محلات مختلف شهر را در دستور کار قرار دهد تا مردم برای خرید یک کیلو خیار ارزان تر مجبور نباشند مثلا از شهرک الهیه اراک به مغازه های میوه فروشی سر خیابان قائم مقام اراک مراجعه کنند.
ناشناس
۱۶:۱۲ ۱۹ اسفند ۱۴۰۳
ساخت میادین میوه و تره بار ( بازار روز ) در شهرک الهیه و شهرک مشاور و شهر‌ک حافظیه و کوی صنعتی و کوی رضوی... ضروری است
ناشناس
۲۱:۰۸ ۲۵ اسفند ۱۴۰۳
مشاغل مزاحم باید از مرکز شهر اراک و اطراف بازار ارا‌ک خارج شود
ناشناس
۰۹:۴۰ ۲۱ بهمن ۱۴۰۳
معاونت عمرانی استانداری مرکزی در جذب سرمایه گذار بخش خصوصی برای پیشبرد پروژه های عمرانی، ناتوان است .
ناشناس
۰۹:۳۳ ۲۹ بهمن ۱۴۰۳
استانداری ناکارآمد که فقط به دنبال پارتی بازی ‌و رفیق بازی در عزل و نصب دوستان و آشنایان خود هست ، به فکر مشکلات شهر اراک و استان مرکزی نیست
ناشناس
۲۲:۳۹ ۲۲ اسفند ۱۴۰۳
این طرح مثل سایر طرح های عمرانی بی سرانجام و بلاتکلیف رها شده .
ناشناس
۰۰:۱۴ ۰۱ فروردين ۱۴۰۴
شهرداری اراک باید فراخوان جذب سرمایه گذار بدهد . بدون سرمایه های خرد مردم نمی توان پروژه های عمرانی را پیش برد
ناشناس
۲۰:۳۲ ۱۸ بهمن ۱۴۰۳
پل خیبر خیابان محسنی اراک را جمع کنید و یک زیرگذر از خیابان محسنی به سمت میدان باغ ملی ( ابتدای خیابان آموزش و پرورش) احداث کنید .
ناشناس
۲۳:۲۲ ۲۶ بهمن ۱۴۰۳
وقتی زیر حرم امام رضا در شهر مشهد ، زیرگذر احداث شده پس قطعا می‌توان زیر خیابان محسنی و زیر خیابان امام اراک هم زیرگذر احداث کرد
ناشناس
۲۱:۰۲ ۲۸ بهمن ۱۴۰۳
استفاده شهرداری و شورای شهر اراک از تجربیات ارزشمند مدیران شهری مشهد در کاهش ترافیک اطراف حرم رضوی ضروری است
ناشناس
۲۰:۰۷ ۰۹ بهمن ۱۴۰۳
مجتمع های پزشکی خیابان عضد عامل ترافیک شهری در اراک
ناشناس
۲۰:۳۰ ۱۸ بهمن ۱۴۰۳
کوچه شکرایی باید تعریض و عقب نشینی شود و مراکز پزشکی از آنجا خارج شوند
ناشناس
۰۹:۱۴ ۲۶ اسفند ۱۴۰۳
کوچه فجر در خیابان شریعتی اراک تعریض و عقب نشینی شود
ناشناس
۲۱:۲۹ ۲۹ فروردين ۱۴۰۴
مراکز رادیولوژی و سونوگرافی از کوچه شکرایی اراک خارج شوند
ناشناس
۲۰:۵۵ ۰۷ بهمن ۱۴۰۳
خیابان محسنی اراک باید تعریض شود و پیاده راه خیابان محسنی باید جمع آوری شود.
ناشناس
۱۲:۱۶ ۰۸ بهمن ۱۴۰۳
پیاده راه اضافه و غیرضروری فقط باعث ایجاد ترافیک و راه بندان در خیابان اصلی شهر شده
ناشناس
۱۷:۰۰ ۲۳ اسفند ۱۴۰۳
با لودر ، پیاده راه خیابان محسنی صاف شود
ناشناس
۰۹:۲۹ ۰۳ بهمن ۱۴۰۳
احداث زیرگذر به جای میدان سرداران اراک در رفع مشکل ترافیک موثر هست
ناشناس
۰۰:۲۵ ۰۵ بهمن ۱۴۰۳
ساخت زیرگذر به جای میدان سرداران به شکل پروژه مشارکتی برای سرمایه گذاران با سرمایه های اندک تعریف شود و عواید حاصل از تبلیغات شهری در این زیرگذر به حساب سرمایه گذاران واریز شود
ناشناس
۱۲:۰۷ ۰۸ بهمن ۱۴۰۳
همان دروازه تهران سابق
ناشناس
۱۲:۱۷ ۰۸ بهمن ۱۴۰۳
متاسفانه سایت اینترنتی سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری هنوز به روزرسانی نشده
ناشناس
۱۶:۰۵ ۲۳ اسفند ۱۴۰۳
ساخت تقاطع غیرهم سطح در هدایت ترافیک موثر هست
ناشناس
۰۶:۴۷ ۰۲ بهمن ۱۴۰۳
ترافیک مرکز شهر اراک افتضاااحه
مخصوصا خیابان امام خمینی و خیابان محسنی لذا
خیابان محسنی باید عقب نشینی بشه و اون پیاده رو من درآوردی که زدن و شده دوتا پیاده رو حذف بشه تا خیابان باز بشه آقای شهردار یعنی هییییچ طرحی برای خیابان محسنی ندارید؟؟؟؟؟؟
ماشین ها هم که اصلا رعایت نمی کنن هرجا که دلشون بخواد پارک دوبله می کنن پلیس راهنمایی رانندگی هم که مثل همیشه در خواب غفلت
ناشناس
۰۹:۴۲ ۲۱ بهمن ۱۴۰۳
کدوم آدم عاقلی میاد مجوز ۴ متر عقب نشینی به خیابان محسنی اراک بدهد بعد همین متراژ عقب نشینی را با پیاده راه مسدود کند ؟
ناشناس
۱۹:۱۸ ۰۱ بهمن ۱۴۰۳
خیابان امام خمینی اراک گنجایش این حجم از خودرو را ندارد پس یا باید خیابان امام خمینی اراک تعریض و عقب نشینی شود یا با احداث زیرگذر ( تقاطع غیرهم سطح) از ابتدا تا انتهای خیابان امام خمینی اراک ، ترافیک رفع شود
ناشناس
۱۰:۲۸ ۳۰ دی ۱۴۰۳
ساخت مترو اراک در اولویت قرار گیرد
ناشناس
۲۲:۴۱ ۲۲ اسفند ۱۴۰۳
احداث زیرگذر همان کار مترو را انجام میدهد
ناشناس
۲۰:۳۸ ۲۳ دی ۱۴۰۳
امیدوارم دوره فعلی اعضای شورای شهر اراک تمدید نشود چون در طی این ۳ سال هیج کارکرد مثبتی نداشتند
ناشناس
۱۰:۱۳ ۱۱ اسفند ۱۴۰۳
بدترین دوره شورای شهر در اراک که بیش از نصف اعضای شورای شهر بازنشسته و از کارافتاده بودند
ناشناس
۱۲:۳۴ ۱۳ دی ۱۴۰۳
کدام عملیات اجرایی؟ پروژه تعطیل شده
ناشناس
۰۹:۱۰ ۱۳ دی ۱۴۰۳
عرض پیاده رو جلو مجتمع پارس باید کوچک شود تا خیابان محمد مصدق تعریض شود
ناشناس
۱۹:۱۳ ۰۵ دی ۱۴۰۳
حتما باید از صندوق ذخیره ارزی مساعدت دریافت کنید برای اجرای این اتوبان ؟
ناشناس
۰۲:۱۵ ۲۸ آذر ۱۴۰۳
امروز از میدان ولیعصر جلو بازار اراک در خیابان امام خمینی ترافیک سنگین بود و حدود ۴۵ دقیقه معطل شدم ولی با احداث زیرگذر از میدان ولیعصر تا میدان شورا ، ترافیک کاهش می یابد
ناشناس
۱۲:۰۹ ۲۹ آذر ۱۴۰۳
از میدان ولیعصر تا جلو بازار اراک همیشه ترافیک هست
ناشناس
۲۰:۵۴ ۰۷ بهمن ۱۴۰۳
چهارراه ولیعصر اراک باید جمع آوری شود و به جای آن زیرگذر احداث شود
ناشناس
۱۱:۱۱ ۲۷ آذر ۱۴۰۳
به دلیل گران بودن قیمت زمین در مرکز شهر ارا‌ک ، تملک اراضی جهت احداث خیابان به کندی پیش میرود
ناشناس
۲۳:۵۳ ۱۰ آذر ۱۴۰۳
احداث تقاطع غیرهم سطح ( زیرگذر ) به جای میدان ارک در کاهش ترافیک موثر هست .
ناشناس
۱۹:۰۴ ۱۳ آذر ۱۴۰۳
در محل تقاطع سه خیابان عمار یاسر ، قائم مقام و خیابان شهدا
ناشناس
۱۱:۰۸ ۰۷ دی ۱۴۰۳
شهرداری اراک باید فراخوان جذب سرمایه گذار بدهد برای خرید لودر و بولدوزر و ... برای گودبرداری و حفاری زمین و احداث زیرگذر
ناشناس
۲۱:۵۷ ۰۶ آذر ۱۴۰۳
برای احداث این اتوبان ، از صندوق توسعه ملی وام بگیرید .
ناشناس
۱۶:۴۹ ۲۳ آبان ۱۴۰۳
اداره راه و شهرسازی اراک باید بودجه ساخت این خیابان را فراهم کند .
ناشناس
۱۹:۲۸ ۰۴ آذر ۱۴۰۳
با فروش زمین ها و املاک مازاد خود
ناشناس
۲۳:۳۳ ۰۸ آذر ۱۴۰۳
معاونت عمرانی استانداری مرکزی باید از احداث این خیابان حمایت کند
ناشناس
۱۸:۵۰ ۱۳ آذر ۱۴۰۳
احداث خیابان و معابد شهری جزو طرح های شهرسازی و زیربنایی محسوب می‌شوند.
ناشناس
۱۰:۱۴ ۱۴ آبان ۱۴۰۳
چرا جریمه تخلفات ساختمانی در کمیسیون ماده ۱۰۰ به پروژه های عمرانی اراک تخصیص نمی یابد ؟
ناشناس
۱۱:۱۳ ۰۷ دی ۱۴۰۳
به توسعه حمل و نقل عمومی اختصاص یابد
ناشناس
۰۶:۱۰ ۲۳ اسفند ۱۴۰۳
به خرید اتوبوس برقی
ناشناس
۲۳:۱۷ ۱۳ آبان ۱۴۰۳
بودجه شهرداری اراک برای اجرای پروژه ۲۴ متری کافی نیست ولی می‌توان با انتشار و فروش اوراق مشارکت شهرداریها نسبت به تامین مالی این پروژه عمرانی و ترافیکی اراک ، اقدام کرد
ناشناس
۰۸:۳۸ ۱۴ آبان ۱۴۰۳
با ایجاد شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستانی می‌توان مردم شهر اراک را در احداث این خیابان سهیم کرد
ناشناس
۲۲:۵۱ ۱۳ آبان ۱۴۰۳
چرا هیچ پارکینگی برای بیمارستان ولیعصر اراک در نظر گرفته نشده است ؟
ناشناس
۰۱:۲۲ ۲۰ آبان ۱۴۰۳
احداث پارکینگ طبقاتی کنار بیمارستان ولیعصر اراک با جذب سرمایه گذار بخش خصوصی انجام شود .
ناشناس
۱۶:۳۸ ۱۲ آبان ۱۴۰۳
عوارض آلایندگی هوا که توسط نیروگاه و پالایشگاه و پتروشیمی شازند پرداخت میشود باید صرف توسعه و تعریض خیابان های اراک و کاهش ترافیک و آلودگی هوای شهر اراک شود .
ناشناس
۱۲:۵۳ ۰۶ آذر ۱۴۰۳
عوارضی پرداخت نمی‌شود
ناشناس
۱۶:۲۳ ۱۲ آبان ۱۴۰۳
خیابان امینی واقع در خیابان شریعتی ارا‌ک باید تعریض و عقب نشینی شود
ناشناس
۰۹:۵۴ ۱۲ آبان ۱۴۰۳
خیابان حاجی باشی اراک باید تعریض و عقب نشینی شود . کوچه راستین در خیابان امام باید تعریض و عقب نشینی شود
ناشناس
۲۰:۴۲ ۱۰ اسفند ۱۴۰۳
کوچه الکه باید تعریض و عقب نشینی شود
ناشناس
۲۱:۵۲ ۱۱ آبان ۱۴۰۳
احداث زیرگذر ( تقاطع غیر هم سطح ) در محل تقاطع بلوار سید الشهدا و خیابان قائم مقام ضروری است . احداث زیرگذر به جای میدان ساعت در خیابان قائم مقام ضروری است .
ناشناس
۱۷:۲۱ ۱۰ آبان ۱۴۰۳
احداث زیرگذر ( تقاطع غیر هم سطح ) در محل تقاطع خیابان آیت الله غفاری و خیابان قائم مقام ضروری است ..
ناشناس
۱۲:۵۲ ۱۰ آبان ۱۴۰۳
محل تقاطع خیابان ادبجو شرقی و غربی و خیابان قائم مقام باید تقاطع غیرهم سطح یا زیرگذر احداث شود
ناشناس
۱۲:۵۰ ۱۰ آبان ۱۴۰۳
محل تقاطع خیابان شهدا و خیابان عماریاسر و خیابان قائم مقام باید زیرگذر یا تقاطع غیرهم سطح احداث شود تا مشکل ترافیک این منطقه اراک برطرف شود . این همان جایی است که میدان ارک به خیابان قائم مقام متصل میشود
ناشناس
۱۴:۰۵ ۰۲ فروردين ۱۴۰۴
به جای میدان ساعت اراک باید زیرگذر بسازید
ناشناس
۱۹:۴۵ ۰۴ آبان ۱۴۰۳
لطفا تقاطع غیرهم سطح ( زیرگذر ) در محل اتصال خیابانهای ۱۹ دی و خیابان پاگلی و خیابان جمال الدین اسدآبادی احداث شود
ناشناس
۱۳:۳۲ ۰۴ آبان ۱۴۰۳
برای کاهش تصادفات و کاهش ترافیک باید وسط خیابان شریعتی اراک ، زیرگذر ( تقاطع غیرهم سطح ) احداث شود ، محل تقاطع کوچه فجر و خیابان شریعتی
ناشناس
۱۸:۲۴ ۰۱ آبان ۱۴۰۳
وقتی غریبه ها و لرها به استانداری منصوب شوند وضع بهتر از این نمیشود
ناشناس
۱۶:۳۹ ۱۲ آبان ۱۴۰۳
مدیران ناکارآمد و رانت خوار و بی تعهد و بی تخصص، آفت شهر اراک هستند
ناشناس
۱۲:۵۱ ۰۱ آبان ۱۴۰۳
خیابان صحیفی کنار بیمارستان ولیعصر باید تعریض و عقب نشینی شود تا تردد خودروها بین خیابان شیخ فضل الله نوری و خیابان امام خمینی اراک تسهیل شود
ناشناس
۰۰:۱۲ ۰۱ آبان ۱۴۰۳
شهرداری اراک از مدیریت شهری ضعیف رنج می‌برد.
ناشناس
۱۹:۵۶ ۳۰ مهر ۱۴۰۳
وقتی داوطلبان نخبه انتخابات شورای شهر رد صلاحیت می‌شود، در نتیجه افرادی غیرمتخصص و بیسواد وارد شورای شهر می‌شود و نتیجه این سوءمدیریت و ناشایسته سالاری ، عقب افتادگی پروژه های عمرانی شهرداری است .
ناشناس
۰۵:۴۵ ۰۳ آبان ۱۴۰۳
شهردار باید با رای مستقیم مردم انتخاب شود
ناشناس
۱۷:۲۳ ۱۰ آذر ۱۴۰۳
مهندسان پروانه دار نظام مهندسی در رشته های شهرسازی و ترافیک و معماری و عمران وارد شورای شهر شوند .
ناشناس
۱۸:۵۳ ۱۳ آذر ۱۴۰۳
من نمی دونم مداح در شوراي شهر چه می‌کند؟
ناشناس
۱۸:۰۲ ۳۰ مهر ۱۴۰۳
به جای ساختن تئاتر شهر باید زیرگذر (تقاطع غیرهم سطح )دروازه تهران ( میدان سرداران ) احداث شود
ناشناس
۱۱:۰۴ ۲۹ مهر ۱۴۰۳
شرکت پیمانکاری کیسون میتواند این پروژه عظیم را به سرانجام برساند
ناشناس
۱۱:۱۶ ۲۷ آذر ۱۴۰۳
با احداث تونل زیرزمینی می‌توان میدان ولیعصر را به پل برق اراک متصل کرد
ناشناس
۰۲:۲۰ ۳۰ دی ۱۴۰۳
شرکت تهران جنوب
ناشناس
۰۰:۲۲ ۲۹ مهر ۱۴۰۳
مرکز شهر اراک به یک کالبدشکافی اساسی نیاز دارد
ناشناس
۱۲:۵۸ ۰۸ آذر ۱۴۰۳
فقط احداث زیرگذر موثر است
ناشناس
۰۰:۲۰ ۲۸ مهر ۱۴۰۳
از وسط خیابان شریعتی مقابل کوچه فجر می توان یک زیرگذر احداث کرد تا ترافیک خودروها را به سمت خیابان جنت و میدان باغ ملی هدایت کند
ناشناس
۰۰:۰۲ ۲۲ آبان ۱۴۰۳
احداث تقاطع غیرهم سطح وسط خیابان شریعتی اراک
ناشناس
۱۱:۰۲ ۲۷ مهر ۱۴۰۳
تعریض و عقب نشینی خیابان شریعتی اراک در دستور کار قرار گیرد ، مغازه های آپاراتی و تعویض روغنی و صافکاری و اگزوزسازی و ... به شهرک خودرو منتقل شوند
ناشناس
۰۱:۲۸ ۲۰ آبان ۱۴۰۳
شهرداری اراک برای مغازه ها و اصناف مشاغل مزاحم مثل تعمیرگاه ها و آپاراتی ها ... دستور تخلیه فوری صادر کند .
ناشناس
۱۲:۵۲ ۰۶ آذر ۱۴۰۳
اجرائیات شهرداری باید اخطار تخلیه به مغازه های صنوف مزاحم و تعمیرگاه های ماشین و آپاراتی و تعویض روغنی و صافکاری و... در خیابان شریعتی بدهد .
ناشناس
۲۱:۲۵ ۱۲ مهر ۱۴۰۳
احداث تقاطع غیر هم سطح ( زیرگذر ) در محل اتصال کوچه انقلاب و کوچه میعاد در خیابان ملک در دستور کار قرار گیرد
ناشناس
۱۰:۳۱ ۱۲ مهر ۱۴۰۳
خیابان پشتاره که محل اتصال خیابان جمال الدین اسدآبادی و خیابان شهید رجایی می باشد باید عقب نشینی و تعریض شود
ناشناس
۲۱:۰۶ ۰۵ شهريور ۱۴۰۳
با احداث خیابان ۲۴ متری ، اتوبوس های شهرک گردو مجبور نیستند تا خیابان قدوسی و خیابان ملک طی مسیر کنند بلکه از کوچه فجر وارد کوچه عضد سپس وارد خیابان شهید بهشتی شده و سپس به میدان باغ ملی می‌روند هم مسیر تردد کم می‌شود هم آلودگی هوا کاهش می یابد
ناشناس
۲۲:۰۲ ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
با احداث زیرگذر ( تقاطع غیر هم سطح ) بین خیابان جنت و خیابان شهید رجایی ( ملک ) میتوان ترافیک مرکز شهر اراک را کاهش داده ، البته همه این طرح ها به برنامه ریزی و انجام مطالعات ترافیکی نیاز دارد
ناشناس
۰۰:۱۷ ۲۸ مهر ۱۴۰۳
خیابان جنت باید تعریض و عقب نشینی شود
ناشناس
۲۰:۲۳ ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
انتشار و فروش اوراق مشارکت شهرداری ها برای تامین سرمایه جهت تملک اراضی در خیابان ۲۴ متری لازم است .
ناشناس
۲۱:۰۶ ۰۵ شهريور ۱۴۰۳
انتشار اوراق خزانه راهگشا است
ناشناس
۲۱:۰۷ ۰۵ شهريور ۱۴۰۳
فروش اوراق قرضه ارزی و ریالی برای طرح های عمرانی
ناشناس
۲۰:۰۸ ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
خیابان شهید بهشتی باید تعریض و عقب نشینی شود
ناشناس
۱۵:۴۵ ۱۹ مرداد ۱۴۰۳
کوچه انقلاب در خیابان شهید رجایی ( ملک ) باید تعریض و عقب نشینی شود
ناشناس
۲۰:۱۱ ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
تراکم تشویقی به صاحبان املاک در مسیر این خیابان داده شود تا بتوانند حداقل ۲ متر عقب نشینی کنند .
ناشناس
۰۶:۱۲ ۱۹ مرداد ۱۴۰۳
متاسفانه شورای شهر اراک نسبت به عقب افتادگی پروژه های عمرانی شهر اراک از برنامه زمانی ، بی تفاوت هست و نظارت درست و دقیق بر این پروژه های عمرانی وجود ندارد .
ناشناس
۲۰:۱۲ ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
متاسفانه افرادی که در شوراي شهر هستند ، تخصص و سواد کافی در بحث عمران و معماری و شهرسازی ندارند
ناشناس
۰۵:۵۱ ۱۹ مرداد ۱۴۰۳
تعریض و عقب نشینی خیابان شیخ فضل الله نوری ( دروازه شهرجرد )انجام شود
ناشناس
۲۱:۳۷ ۱۸ مرداد ۱۴۰۳
کوچه محمود آبادی در خیابان ملک باید ۲ بانده و تعریض شود
ناشناس
۲۰:۴۶ ۱۲ مهر ۱۴۰۳
کوچه واثق در خیابان شهید رجایی ( ملک ) باید عقب نشینی و تعریض شود
ناشناس
۱۳:۱۷ ۱۲ آبان ۱۴۰۳
عقب نشینی خیابان های این کوچه با جدیت دنبال شود
ناشناس
۱۹:۱۱ ۰۹ دی ۱۴۰۳
کوچه محمود آبادی باید ۲ طرفه شود
ناشناس
۲۳:۵۵ ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
احداث تقاطع غیرهم سطح ( زیرگذر ) بین کوچه انقلاب و کوچه معاد ( میعاد ) در خیابان ملک ( شهید رجایی ) باعث کاهش ترافیک در مرکز شهر اراک می‌شود.
ناشناس
۲۱:۵۵ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
احداث تقاطع غیر هم سطح ( زیرگذر ) بین خیابان محمد مصدق و بلوار تهران و خیابان دانشگاه برای کاهش ترافیک و روان شدن تردد خودرو ها ضروری است
ناشناس
۱۵:۱۵ ۱۲ مرداد ۱۴۰۳
جذب سرمایه گذار برای احداث خیابان و زیرگذر و مترو و ... باعث توسعه و پیشرفت شهر اراک میشود
ناشناس
۰۶:۲۹ ۱۷ مرداد ۱۴۰۳
سایت سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری اراک به روزرسانی نشده
ناشناس
۰۹:۰۴ ۰۳ مرداد ۱۴۰۳
لطفا فکری به حال ترافیک خیابان شریعتی اراک کنید
ناشناس
۲۲:۲۱ ۰۳ مرداد ۱۴۰۳
مشاغل مزاحم و اصناف آلاینده مثل اگزوزسازی و آپاراتی و تعویض روغنی ... از خیابان شریعتی اراک به شهرک خودرو انتهای هپکو منتقل شوند
ناشناس
۲۱:۵۰ ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
فلکه فرمانداری سابق اراک به زیرگذر ( تقاطع غیرهم سطح ) تبدیل شود
ناشناس
۱۱:۳۸ ۲۹ تير ۱۴۰۳
احداث تقاطع غیرهم سطح ( زیرگذر ) بین کوچه مهدیه و خیابان جمال الدین اسد آبادی برای کاهش ترافیک مرکز شهر اراک ضروری است چون حجم خیابان ها کم و تعداد خودروهای عبوری به شدت بالا رفته .
ناشناس
۰۰:۱۸ ۲۹ تير ۱۴۰۳
ایجاد تقاطع غیر هم سطح ( زیرگذر ) به جای چهارراه میدان ارک و خیابان قائم مقام و خیابان کشتارگاه
ناشناس
۱۱:۱۰ ۲۶ تير ۱۴۰۳
احداث تقاطع غیر هم سطح به جای میدان سرداران
ناشناس
۰۹:۵۸ ۲۹ تير ۱۴۰۳
احداث تقاطع غیرهم سطح ( زیرگذر ) بین خیابان فجر و خیابان شریعتی اراک
ناشناس
۱۹:۰۲ ۲۵ تير ۱۴۰۳
ساخت تونل زیر زمینی بین میدان ولیعصر و خیابان عضد اراک
ناشناس
۱۳:۰۶ ۲۵ تير ۱۴۰۳
احداث تقاطع غیرهم سطح یا زیرگذر بین خیابان ۱۷ متری و ملک
ناشناس
۲۲:۴۴ ۱۳ تير ۱۴۰۳
شهردار اراک باید استیضاح شود چون مشکل ترافیک اراک همچنان لاینحل باقی مانده
ناشناس
۲۲:۴۱ ۱۳ تير ۱۴۰۳
۲ سال گذشت و این پروژه به سرانجام نرسید
ناشناس
۱۷:۳۵ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
تعریض خیابان جنت اراک = عقب نشینی خیابان جنت اراک از هر طرف ۱.۵ متر
ناشناس
۱۷:۲۷ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
احداث تقاطع غیرهم سطح ( زیرگذر ) به جای میدان شورا در ابتدای خیابان قائم مقام
ناشناس
۲۲:۴۲ ۱۳ تير ۱۴۰۳
۲ طبقه کردن خیابان امان خمینی اراک
ناشناس
۱۶:۵۴ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
ساخت زیرگذر و تقاطع غیرهم سطح بین خیابان شریعتی و خیابان فجر
ناشناس
۲۳:۵۷ ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
سرمایه گذاران ساخت زیرگذر در اراک می‌توانند از دیوارهای زیرگذر با عنوان فضای تبلیغات کسب و کارها و منبع درآمد استفاده کنند .
ناشناس
۱۶:۵۳ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
طرح عقب نشینی خیابان های حاجی باشی و خیابان دکتر حسابی و خیابان امام و خیابان هفده متری ملک... حداقل به میزان ۲ متر از هر طرف اجرا شود
ناشناس
۱۳:۱۷ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
شهرداری اراک باید به زمین های در حریم خیابان ۲۴ متری یا ۵۸ متری تراکم تشویقی طبقاتی بدهد در ازای حداقل ۲ متر عقب نشینی ، تا با تعریض خیابان ها ، امکان عبور و مرور خودروها تسهیل شود
ناشناس
۲۳:۵۸ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
چرا شورای شهر اراک هیچ مصوبه ای در برخورد با تخلفات زیربنایی ساختمان ها ( اضافه زیربنا ) یا تخلفات طبقاتی ساختمان ها و ... ندارد . باید جریمه های تخلفات ساختمانی به حدی زیاد شود که بساز و بفروش ها جرات تخلف ساختمانی نداشته باشند .
ناشناس
۲۲:۲۴ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
آقای فرید حاجیان معاون شهرداری منطقه بافت تاریخی اراک ، دارای مهر طراحی و محاسبات نظام مهندسی ساختمان است که اغلب نقشه های خلاف شهر اراک را طراحی می‌کند.
ناشناس
۰۱:۳۱ ۲۰ آبان ۱۴۰۳
طبق قانون منع تعارض منافع ، کارمندان مراجع صدور پروانه ساختمانی مثل کارمندان نظام مهندسی و کارمندان ادارات راه و شهرسازی و کارمندان شهرداری ها ...حق استفاده از مهر و پروانه نظام مهندسی را ندارند
ناشناس
۲۲:۲۰ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
طراحی نقشه های خلاف توسط مهندسان طراح نظام مهندسی ساختمان در اراک ممنوع شود و شهرداری و وزارت راه و شهرسازی مانع تخلفات ساختمانی شوند
ناشناس
۲۰:۴۱ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
خلاف زیربنایی یعنی مثلا ساختمان ۴ طبقه و پیلوت که طبق نقشه مصوب سازه و معماری باید ۵۰ درصد تراکم زمین را اشغال کند ، با خلاف زیربنایی احداث شده به طوریکه سطح اشغال ساختمان به ۸۰ درصد تراکم زمین افزایش یافته .
ناشناس
۱۷:۰۹ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
مامور شهرداری قبل بتن ریزی فونداسیون ساختمان های در حال احداث باید بازدید کند تا مانع بتن ریزی ساختمان های دارای خلاف زیربنایی و جابه جایی ستون در فونداسیون شود.
ناشناس
۱۶:۵۶ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
مدیران فاسد و رانت خوار نظام مهندسی ساختمان با ایجاد دفاتر طراحی صوری ، با زد و بند با کارمندان شهرداری ، در حال طراحی نقشه های خلاف برای بساز و بفروش ها و متخلفان ساختمانی هستند تا بدین شکل باعث گسترش ترافیک و آلودگی هوا و کمبود پارکینگ خودرو در مرکز شهر اراک شوند. به طوریکه برخی ساختمان ها با خلاف زیربنایی طراحی و احداث می‌شوند که حیاط ساختمان حذف شده و کل زیربنای ساختمان، بنا احداث شده.
ناشناس
۲۲:۴۶ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
پس کی؟
ناشناس
۱۶:۵۰ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
متاسفانه در انتخابات شورای شهر ، یک نهاد نظامی امنیتی ، بسیاری از نخبگان و متخصصان و دلسوزان شهر اراک را به دلایل واهی رد صلاحیت کرده و مانع از ورودشان به شورای شهر و خدمت کردن به مردم شدند .
ناشناس
۱۱:۳۹ ۲۹ تير ۱۴۰۳
مافیای زر و زور و رسانه
ناشناس
۱۶:۴۷ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
در طرح تفضیلی و یا طرح جامع شهری اراک باید میزان عقب نشینی و تعریض خیابان ۱۷ متری ملک ۳ متر باشد
ناشناس
۱۶:۴۵ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
ساختمان های بر خیابان ۱۲ متری ملک باید از طرف ۱.۵ متر عقب نشینی کنند تا خیابان جمال الدین اسدآبادی ۳ متر عقب نشینی و تعریض شود
ناشناس
۱۶:۲۵ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
طراحی نقشه های خلاف توسط دفاتر طراحی نظام مهندسی ساختمان ممنوع شود . اکثر خانه های در حال ساخت در اراک دارای خلاف زیربنایی یا خلاف اضافه طبقه هستند . خلاف اضافه زیربنا یعنی پیش روی طولی فونداسیون به میزان ۲ یا ۳ متر یا ۴ که باعث حذف حیاط ساختمان میشود
ناشناس
۱۶:۲۲ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
احداث تقاطع غیرهم سطح ( زیرگذر ) بین کوچه های توحید و رضوان در خیابان شهید رجایی ( ملک ) .
ناشناس
۱۴:۱۵ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
شهرداری اراک باید جلوی تخلفات زیربنایی ساختمان ها را بگیرد ، شورای شهر اراک باید جریمه سنگین بابت تخلفات زیربنایی ساختمان ها دریافت کند تا متخلفان ساخت و ساز انگیزه ای برای تخلفات زیربنایی نداشته باشند. تخلفات زیربنایی ساختمان ها که با افزایش طول فونداسیون اتفاق می افتد ، عامل کمبود پارکینگ و گسترش ترافیک و آلودگی هواست
ناشناس
۱۴:۰۹ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
احداث تقاطع غیرهم سطح ( زیرگذر ) در چهارراه دکتر حسابی اراک ضروری است . ( بین خیابان دکتر حسابی و خیابان هفده متری ملک )
ناشناس
۱۴:۰۷ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
مغازه ها و خانه های بر خیابان امام خمینی اراک باید از هرطرف ۲ متر عقب نشینی کنند و خیابان امام خمینی باید ۴ متر عقب نشینی و تعریض شود
ناشناس
۱۷:۵۶ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
وقت گل نی
ناشناس
۲۳:۳۷ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
متاسفانه شهرداری اراک این قدر که به فکر تراکم فروشی و شهرفروشی هست ، به فکر عقب نشینی و تعریض خیابان های اراک نیست .
ناشناس
۰۰:۰۹ ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
عرض خیابان های اراک متناسب با حجم خودروهای موجود در شهر اراک نیست . مثلا خیابان جمال الدین اسدآبادی (۱۲ متری ملک ) باید تعریض و عقب نشینی شود
ناشناس
۱۸:۳۲ ۰۲ اسفند ۱۴۰۳
تراکم تشویقی به مالکان خانه های کلنگی در خیابان جمال الدین اسدآبادی اعطا شود تا به ازای ۳ متر عقب نشینی املاک ، از یک طبقه تراکم تشویقی اضافه برخوردار شوند
ناشناس
۱۱:۵۶ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
احداث زیرگذر یا تقاطع غیرهم سطح بین خیابان قائم مقام و خیابان شن کش اراک
ناشناس
۱۱:۵۴ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
احداث تقاطع غیرهم سطح ( زیرگذر ) بین خیابان ادبجو و خیابان قائم مقام اراک
ناشناس
۱۱:۴۷ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
باید تراکم فروشی و شهرفروشی توسط کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری اراک متوقف شود .
ناشناس
۲۳:۴۹ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
شهرداری اراک به دستور توقف ناظران نظام مهندسی ساختمان بی توجه است
ناشناس
۱۴:۴۳ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
احداث تقاطع غیرهم سطح ( زیرگذر ) در میدان ساعت اراک
ناشناس
۱۷:۴۰ ۲۰ بهمن ۱۴۰۲
شهرداری ارا‌ک عامل تراکم فروشی و شهرفروشی است
ناشناس
۲۲:۰۷ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
احداث تقاطع غیرهم سطح ( زیر گذر ) میدان سرداران
ناشناس
۲۳:۵۶ ۰۹ بهمن ۱۴۰۲
متاسفانه ترافیک میدان ولیعصر و ترافیک خیابان شریعتی به چند کیلومتر رسیده ولی هیچ طرح خاصی برای کاهش ترافیک انجام نشده .
ناشناس
۱۶:۵۰ ۰۳ بهمن ۱۴۰۲
این پروژه تا ۱۰۰ سال دیگر هم اجرا نخواهد شد