سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار ایلام:

شهداء چراغ راه ملت ایران در بزنگاه‌های تاریخی هستند

استاندار ایلام با بیان اینکه هشت سال جنگ تحمیلی نابرابر و تحریم‌های ناجوانمردانه نتوانسته خللی در حرکت ایران اسلامی ایجاد کند، گفت: شهداء چراغ راه ملت ایران در بزنگاه‌های تاریخی هستند.

حسن بهرام نیا استاندار ایلام در یادواره شهدای ایل قجر گفت: شهدا به ما درس ایثار و فداکاری دادند، هدف از برگزاری یادواره‌ها انتقال پیام شهداء به نسل جوان است.

وی ادامه داد: شهداء زنده هستند و در پیشگاه خداوند متعال جایگاه والایی دارند که در قرآن کریم آیات بسیاری در وصف شهدا بیان شده است، شهدا با تاسی آیات قرآن کریم راه خود را استوار ادامه دادند و به فیض شهادت نائل شدند.

وی با اشاره به روایاتی از پیامبر (ص) در خصوص جایگاه والا شهدا، گفت: پیامبر (ص) فرمودند: بالاتر از هر نیکی، یک نیکی است، اما اگر هر فرد در راه خدا شهید شود بالاتر از آن هیچ نیکی نیست.

وی ولایت پذیری شهدا را بسیار ستودنی و قابل ستایش ذکر کرد و ادامه داد: شهداء به تاسی آیات قرآن کریم خلق حماسه کردند و به لقاء الله پیوستند، شهداء همچون نگینی در تاریکی می‌درخشند و باید همه ادامه دهنده راه آنان باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره تلاش‌های همه جانبه دشمن و جبهه استکبار برای براندازی ایران اسلامی، بیان کرد: هشت سال جنگ تحمیلی نابرابر و تحریم‌های ناجوانمرانه هم نتوانست حرکت پیش رونده ایران اسلامی را متوقف کند و آینده این انقلاب به قیام صاحب زمان (ع) منتهی می‌شود.

استاندار ایلام بیان کرد: به فرمان خداوند متعال با ظهور امام زمان (عج) بساط ظلم و ستم برچیده خواهد شد و مردم با تار و پود خود این عدالت را لمس می‌کنند.

وی به دوران قبل از انقلاب و زمان طاغوت نیز اشاره کرد و افزود: مردم در دوران قبل از انقلاب هیچ نقشی در تعیین سرنوشت خود نداشتند و کل صنایع نظامی کشور کاملا وابسته به غرب بود.

وی مطرح کرد: در زمان طاغوت ۴۰ هزار مستشار در این کشور بود و خبری از دموکراسی نبود و فرهنگ غالب کشور، فرهنگ غالب غرب بود که با وقوع انقلاب اسلامی همه بساط استکبار از هم پاشیده شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.