سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقال معتادان متجاهر راور به کرمان

دادستان راور گفت: معتادان متجاهر در راور ساماندهی و برای ادامه درمان به کرمان منتقل شدند.

مجتبی استوارزاده با اشاره به جمع آوری معتادان متجاهر در راور گفت: با هدف حفظ حقوق شهروندی و پیشگیری از وقوع بزه سرقت در ایام نوروز و بازپروری و توانبخشی معتادان و همچنین مبارزه با اعتیاد، معتادان متجاهر جمع آوری شده راور  به مرکز ترک اعتیاد استان کرمان معرفی شده اند.

او با اشاره به اعزام معتادان متجاهر به کمپ ماده ۱۶ افزود: بازپروری معتادان متجاهر علاوه بر توانمندسازی این افراد در ارتقای امنیت جامعه نیز نقش موثری ایفا می‌کند.

این مقام قضایی تصریح کرد: در اجرای این طرح و با هدف اعمال ماده ۱۶ قانون اصلاح مبارزه با مواد مخدر، تعداد ۲۲ نفر مرد از معتادین متجاهر با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان راور شناسایی و دستگیر شده و به مرکز ترک اعتیاد استان معرفی شدند.

او افزود: بازپروری معتادان متجاهر علاوه بر اینکه کاری انسانی به شمار می‌رود، موجب می‌شود تا بخشی از نیروی انسانی جامعه با برخورداری از یک توانمندی به سطح جامعه بازگردند و بتوانند نقش مثبتی در محیط خود ایفا کنند.

دادستان راور ادامه داد: همچنین با توجه به اینکه علت برخی از سرقت‌ها از سوی معتادان صورت می‌گیرد با این اقدام می‌توان بخشی از سرقت‌های خرد و ناامنی‌ها را کاهش داد و امنیت جامعه را بهبود بخشید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.