سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت ۴۱.۱ میلی متر بارندگی در مهاباد

رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، ۴۱.۱ میلی‌متر بارندگی در مهاباد ثبت شده است.

مهدی صابری رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: سامانه بارشی که از دیروز وارد منطقه شد، همچنان فعال است و در شبانه روز گذشته سردشت پربارش‌ترین شهر استان بود و بارش‌ها در شاهین‌دژ ۶۱.۴ میلی‌متر، تکاب ۵۶ میلی‌متر، بوکان ۵۱.۳ میلی‌متر، مهاباد ۴۱.۱ میلی‌متر، پیرانشهر ۳۸ میلی‌متر، میاندوآب ۳۲ میلی‌متر، نقده ۲۵ میلی‌متر و اشنویه ۱۸ میلی‌متر ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه وزش باد هم در نقاط مختلف استان گزارش شده، ادامه داد: در سرعت وزش باد هم نیمه جنوبی استان بیشتر تحت تاثیر بوده، ولی وزش تندباد قطع شده است.

صابری اضافه کرد: این سامانه بارشی تا اواخر روز جمعه در منطقه به فعالیت خود به صورت بارش رگبار باران، افزایش ابر و وزش باد ادامه می‌دهد و سپس از منطقه خارج می‌شود.

رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی با اشاره به کاهش دما در استان در پی بارندگی‌های اخیر گفت: کاهش سه تا چهار درجه‌ای دما بعد از بارش باران در استان رخ داده است و این روند تا روز جمعه ادامه دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.