سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۸۵ درصد ظرفیت کاروان‌های حج تمتع زنجان تکمیل شد

مدیر حج و زیارت استان زنجان گفت: با توجه به آغاز فرآیند ثبت نام زائران حج تمتع در کاروان‌های استان از روز چهارشنبه ۱۰ اسفند، ظرفیت ۸۵ درصد آن‌ها تکمیل شد.

ابراهیم احدی مدیر حج و زیارت استان زنجان گفت: در اولویت اول کلیه زائرین بازمانده از حج ۱۳۹۹ برای ثبت نام در کاروان‌ها فراخوان شدند و در اولویت دوم که از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه ۱۲ اسفند آغاز شد کلیه دارندگان سند ودیعه گذاری بانک ملی تا پایان اسفند ۱۳۸۵ برای ثبت نام در کاروان‌ها فراخوان شدند.

وی افزود: برابر تقویم اعلامی سازمان حج و زیارت مقرر بود در صورت تکمیل نشدن کاروان‌ها اولویت‌های سوم و چهارم از سال ۱۳۸۶ اعلام شود که به علت استقبال زیاد دارندگان اولویت فیش حج ۱۳۸۵ مهلت برای اولویت‌های بعدی فراهم نشد و ظرفیت استان زنجان با همان اولویت اول و دوم تکمیل گردید.

احدی افزود: با توجه به اینکه به تدریج دارندگان اولویت اول و دوم برای ثبت نام در کاروان‌ها مراجعه می‌کنند، از ظرفیت باقی مانده محدود برای این عزیزان استفاده خواهد شد تا به سفر معنوی حج تمتع مشرف شوند.

وی گفت: به هرحال مجددا از کلیه زائران بازمانده ۱۳۹۹ و دارندگان فیش حج ۱۳۸۵ برای ثبت نام در کاروان‌های حج در اسرع وقت دعوت می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.