علاقه‌مندان به سفر عتبات عالیات در زنجان از طریق ۲۳ دفتر مجاز استان اقدام کنند

مدیرکل حج و زیارت استان زنجان گفت: زنجانی‌های علاقه‌مند به سفر زیارتی عتبات عالیات از طریق ۲۳ دفتر زیارتی مجاز واقع در سراسر استان ثبت نام کرده و اعزام شوند.

ابراهیم احدی مدیرکل حج و زیارت استان زنجان گفت: هم اکنون ثبت نام و مقدمات سفر زیارتی عتبات عالیات به ۲ صورت عادی و ارزان قیمت از این استان انجام می شود.

وی با بیان اینکه دفاتر مجوزدار سازمان حج و زیارت برای اعزام زائران به عتبات عالیات در شهرستان های زنجان، ابهر، قیدار، صائین قلعه و طارم واقع هستند، اظهار داشت: افرادی که قصد تشرف به عتبات عالیات را دارند در قالب کاروان ها و دفاتری زیارتی مجاز ثبت نام و اعزام می شوند.

احدی خاطرنشان کرد: گاهی اشخاص حقیقی نسبت به ثبت نام و اعزام افراد اقدام می کنند که زائران در راه با خطراتی مواجه می شوند و مسئولیت آنها را بر عهده نمی گیرند و چون از سوی سازمان حج و زیارت نیز بیمه نمی شوند، خسارات احتمالی وارد شده به آنها قابل جبران نیست.

وی یادآور شد: گروه های عادی، هفت شب در عراق شامل سه شب در کربلا، سه شب در نجف و یک شب در کاظمین اقامت دارند و گروه های ارزان قیمت، اقامتی در کاظمین ندارند و تنها به صورت عبوری در این شهر زیارت می کنند.

احدی با اشاره به نرخ های ثبت نام در هریک از گروه‌های عادی و ارزان قیمت، ادامه داد: نرخ اعزام در گروه‌های عادی ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و نرخ سفر ارزان قیمت حدود چهار میلیون و ۴۵۰ هزار تومان است.

احدی گفت: زائران قبل از سفر از مجوزدار بودن دفاتر مورد مراجعه خود مطمئن شوند که لیست این دفاتر در سایت کارگزاران حج و زیارت قید شده است.

مدیرکل حج و زیارت استان زنجان همچنین در خصوص اعزام به حج تمتع، گفت: در این خصوص اطلاعیه هایی صادر شده است که مشمولین این اعزام ها باید با مراجعه به سامانه حج و زیارت آن را مطالعه و بر اساس موارد اعلامی، اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.