سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایشگاه بهاره در کوهبنان گشایش یافت

در آستانه فرارسیدن سال جدید نمایشگاه بهاره کوهبنان با حضور مسئولان افتتاح شد.

نمایشگاه بهاره شهر کوهبنان با حضور مسئولان در محل نمایشگاه دائمی شهرستان افتتاح شد و تا پایان روز ۲۶ اسفند ماه جاری پذیرای علاقه‌مندان است.

مجید توکلی در آیین گشایش نمایشگاه فروش بهاره کوهبنان اظهار داشت: این نمایشگاه با ۴۵ غرفه در مرکز شهرستان افتتاح شده است.

توکلی بیان کرد: غرفه‌های ایجاد شده در این نمایشگاه شامل مواد غذایی، کیف و کفش، لوازم خانگی، محصولات بهداشتی، صنایع دستی، لوازم خانگی، البسه و پوشاک و ... است.

فرماندار کوهبنان تصریح کرد: فعالیت نمایشگاه بهاره کوهبنان از امروز آغاز شده و به مدت ۱۰ روز در شهرستان آماده ارائه خدمات به مردم است و در این نمایشگاه کالا‌ها به طور مستقیم عرضه می‌شوند و قیمت آن نسبت به قیمت بازار از تخفیف بیش از ۱۰ درصد برخوردار است.

او افزود: نمایشگاه بهاره عرضه کالا و خدمات کوهبنان در دو نوبت صبح از ساعت ۹ تا ۱۲ و بعد از ظهر از ساعت ۱۵ تا ۲۲ آماده پذیرش علاقمندان است.

این مسئول از مردم شهرستان کوهبنان خواست از نمایشگاه بهاره کالا و خدمات بازدید کرده و اقلام مورد نیاز خود را تهیه کنند.

توکلی گفت: چند غرفه در نمایشگاه مذکور از محصولات مددجویان کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و بهزیستی راه‌اندازی شده است تا در غرفه‌های مذکور تولیدات کارگاه‌های مشاغل خانگی مددجویان به صورت مستقیم عرضه شود.

فرماندار کوهبنان بیان کرد: کارشناسان قیمت گذاری بر کالا‌ها را بر عهده دارند و بازرسان اصناف نیز بر روند توزیع کالا‌ها نظارت می‌کنند و یک گروه ویژه بازرسی در نمایشگاه استقرار دارد تا به شکایات احتمالی مردمی رسیدگی کند.

لازم به ذکر است نمایشگاه فروش بهاره کوهبنان با حضور فرماندار، اعضای شورای اداری و ستاد تنظیم بازار، رئیس و هیئت مدیره مجمع امور صنفی در این شهر افتتاح شد.

برچسب ها: نمایشگاه ، اصناف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.