سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دوره بازآموزی نجاتگران در طرح نوروزی ۱۴۰۲ در اردبیل برگزار شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از برگزاری دوره باز آموزی طرح امداد و نجات نوروزی ۱۴۰۲ ویژه نجاتگران و امدادگران این جمعیت خبر داد.

حمید قویدل با اشاره به اینکه برگزاری دوره‌های بازآموزی نجاتگران نقش بسزایی در کیفیت خدمات به حادثه دیدگان و انجام ماموریت‌های سازمانی دارد، گفت: این آموزش‌ها از ضروریات یکسان سازی اطلاعات و بروزرسانی دانش و افزایش مهارت‌های عملی است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل هدف از برگزاری این دوره را آمادگی امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر برای طرح‌های امداد و نجات نوروزی اعلام کرد و افزود: این طرح برای بیش ۴۰۰ نفر از جامعه هدف جمعیت هلال احمر استان برگزار شد.

قویدل با اشاره به محل‌های برگزاری این بازآموزی در استان اردبیل گفت: این طرح در شهرستان‌ها با میزبانی شهرستان گرمی برای نجاتگران شهرستان‌های "مشگین شهر، پارس آباد، بیله سوار و گرمی" با میزبانی شهرستان نیر برای نجاتگران شهرستان های" سرعین، نمین، اردبیل و نیر " با میزبانی شهرستان خلخال برای نجاتگران شهرستان های" کوثر و خلخال" در سه مکان اجرایی شد.

به گفته او این دوره به مدت دو روز به صورت شبانه روزی برگزار خواهد شد به طوری که انتقال مصدوم، کار با تجهیزات و شناخت مخاطرات، جستجو، رهاسازی و کمک‌های اولیه از سرفصل‌های ارائه شده در این دوره می‌باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل ادامه داد: برای شرکت کنندگان در این دوره پس از آزمون کتبی و عملی گواهی صادر شده و شرکت کنندگان می‌توانند در طرح نورزوی جمعیت هلال احمر استان مشارکت کنند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.