سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزادسازی ۴۴ زندانی جرایم غیرعمد در کرمانشاه

۴۴ زندانی جرایم غیرعمد واجد شرایط به‌مناسبت نیمه شعبان به همت بسیج حقوق‌دانان استان، سپاه حضرت نبی اکرم (ص) و دستگاه قضایی از بند رها شدند.

رسول بهرامی‌پور، مدیر سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه گفت : بسیج حقوق‌دانان در راستای رسالت تخصصی در خدمت‌رسانی به زندانیان با تعامل دستگاه قضایی و اداره‌کل زندان‌های استان و سپاه حضرت نبی اکرم (ص) در سال‌جاری با ۲۴ گروه جهادی به استعداد ۷۲ نفر و ۸۰ ساعت فعالیت به خدمت‌رسانی به زندانیان پرداخته است.

وی ادامه داد: در این نهضت خدمت‌رسانی ۹۶۸ مورد مشاوره حقوقی، ۱۵ مورد کارشناسی، ۳۹مورد وکالت، ۱۲۰ مورد خدمات پزشکی و دندانپزشکی به صورت رایگان صورت گرفته و تعداد ۲ هزار و ۶۶۸ بسته معیشتی به خانواده زندانیان اهدا شده است.

مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه به آزادی ۱۳۰ نفر از زندانیان واجد شرایط در سال ۱۴۰۱ با همکاری دستگاه قضایی و اداره‌کل زندان‌ها اشاره کرد و گفت: در هیچ جای دنیا مثل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به زندانیان و خانواده آنان توجه نمی‌شود و این همه خدمت‌رسانی و توجه به رفع مشکلات زندانیان و خانواده آنان سند معتبری بر حقانیت انقلاب اسلامی در برابر مدعیان دروغین حقوق بشر است.

مدیر سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه افزود: بحمد‌الله توانسته‌ایم در این راه خدمتگزاری با تبدیل فرایند‌های اداری مرسوم به فرایند‌های جهادی به عنوان الگویی از مدیریت اسلامی در عرصه کار و تلاش به رسالت خدمت جهادی خود عمل کنیم.

وی گفت: در دو سال و نیم گذشته تاکنون در قالب طرح احرار و خدمت‌رسانی تخصصی بسیج حقوق‌دانان به زندانیان ۲ هزار و ۴۲۶ مورد مشاوره حقوقی، ۵۵ مورد کارشناسی، ۱۱۳ فقره وکالت، یک هزار و ۱۶۵ مورد خدمات پزشکی و دندانپزشکی، تهیه ۸ هزار جلد کتاب به صورت رایگان صورت گرفته و تعداد ۶ هزار و ۱۷۶ بسته معیشتی به خانواده زندانیان اهدا شده است.

بهرامی‌پور خاطرنشان کرد: در طول این مدت با تعامل بسیار خوبی که با دستگاه قضایی و اداره‌کل زندان‌ها داشتیم تا پایان سال ۱۴۰۱ در قالب طرح احرار یک‌هزار و ۵۳۰ نفر از زندانیان آزاد و به آغوش خانواده‌هایشان برگشتند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.