رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از کمک به آزادی ۴۴ زندانی توسط شورای خیرین دادگستری استان در نیمه شعبان خبر داد و گفت : مبلغ بدهی این زندانیان حدود چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است.

پرویز توسلی‌زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در نشست پایانی شورا در سال ۱۴۰۱ گفت : این شورا از بدو تاسیس توانسته اقداماتی در راستای اهداف تعیین شده از جمله آزادی زندانیان جرائم مالی غیر عمد، کمک به خانواده‌های شهدای سلامت، ویزیت رایگان برای زندانیان نیازمند، تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزان مدارس مناطق محروم، تهیه ساختمان جهت مرکز ملاقات فرزندان طلاق، کمک به اشتغال ۱۵ نفر از زنان بی سرپرست و بد سرپرست و مواردی از این دست، انجام دهد.

پرویز توسلی‌زاده یادآور شد: در نشست پایانی سال ۱۴۰۱ که امروز با حضور اعضا برگزار شد مقرر شد از محل این شورا به آزادی ۴۴ زندانی کمک شود تا این زندانیان همزمان با نیمه شعبان آزاد شوند.

وی تصریح کرد: مبلغی بدهی این زندانیان حدود چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است، اما با مذاکراتی که از سوی دادگستری، اداره کل زندان‌های استان و سازمان بسیج حقوق دانان با طلبکاران صورت گرفت این مبلغ به یک سوم یعنی حدود یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون توان تقلیل پیدا کرد و امروز مصوب شد بخشی از این بدهی توسط شورای خیرین دادگستری پرداخت و این زندانیان در نیمه شعبان آزاد شوند.

توسلی‌زاده اضافه کرد: از دیگر مصوبات امروز شورا کمک ۲۰۰ میلیون تومانی به مددجویان بهزیستی، کمک به هنرستان دخترانه صنایع شیمیایی، کمک به مرکز آبشار عاطفه‌ها برای تهیه جهیزیه و نیز کمک به برخی تیم‌های ورزشی استان برای شرکت در مسابقات بود که در نشست امروز به سرانجام رسید.

وی تاکید کرد: از همه افراد توانمند درخواست می‌شود به این امر خیر برای کمک به نیازمندان استان کمک کنند تا بتوانیم از این طریق برخی از آسیب‌های اجتماعی را کنترل کنیم و اجازه ندهیم به جرم تبدیل شوند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.