سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجمن میراث پریشان چهره ملی آب شد

انجمن میراث پریشان کازرون توانست عنوان چهره ملی آب در بخش مشارکت‌های مردمی را از آن خود کند.

رضا دادوند مسئول روابط عمومی انجمن پریشان کازرون اظهار کرد: در هشتمین همایش بزرگداشت روز ملی آب که به همت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و با همکاری وزارتخانه‌های نیرو و جهاد کشاورزی برگزار شد، انجمن میراث پریشان کازرون توانست عنوان چهره ملی آب در بخش مشارکت‌های مردمی را از آن خود کند.

او ادامه داد: در این همایش که طی ۸ سال اخیر با ابتکار مرکز مطالعات راهبردی آب و کشاورزی در ذیل ساختار اتاق بازگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار می‌شود در قالب بخش‌های مختلفی از جمله سیاست‌گذاران، خیران، پژوهشگران، بهره‌وران و مشارکت‌های مردمی به معرفی و تجلیل از چهره‌های ملی آب می‌پردازد.

دادوند تصریح کرد: انجمن میراث پریشان به واسطه فعالیت‌های تخصصی خود در حوزه تالاب‌های استان فارس بخصوص تالاب‌های ذخیره‌گاه زیست کره ارژن - پریشان و اقدامات گسترده در حوضه آبریز حِلّه، توانست در سال ۱۴۰۱ نظر کمیته داوران این جشنواره را به خود جلب کند.

او بیان کرد: انجمن میراث پریشان کازرون عناوین قهرمان تالاب‌ها در سال ۱۴۰۰، برنده جایزه جهانی انرژی در حوزه آب در سال ۲۰۲۲ و چند عنوان ملی دیگر را نیز در کارنامه خود دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.