سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور حکم رتبه‌بندی برای بیش از ۸ هزار معلم در استان قزوین

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: تاکنون برای ۸ هزار و ۱۱۷ نفر از معلمان هم‌استانی احکام رتبه‌بندی از رتبه یک تا رتبه ۵ صادر شده است.

نقی سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: در استان ۱۶ هزار و ۷۰۰ نفر معلم داریم که حدود ۹۰ درصد این معلمان یعنی ۱۴ هزار و ۹۴۳ نفر مشمول طرح نظام رتبه‌بندی شده‌اند.

وی از تأیید مدارک رتبه‌بندی ۱۱ هزار و ۳۳۲ نفر معلم قزوینی تا امروز خبر داد و گفت: بنابراین تاکنون مدارک رتبه‌بندی ۷۶ درصد از معلمان حائز شرایط رتبه‌بندی در استان قزوین به تأیید رسیده است و از این تعداد تاکنون برای ۸ هزار و ۱۱۷ نفر از معلمان هم‌استانی احکام رتبه‌بندی از رتبه یک تا رتبه پنج صادر شده است.

سیاهکالی مرادی اضافه کرد: انتظار ما از اعضای هیئت ممیزه رتبه‌بندی این است که نهایت دقت را در بررسی مدارک داشته باشند و با وجود اینکه وزارت‌خانه آموزش و پرورش مهلت ۱۰ روزه برای اعتراض در اختیار معلمان قرار داده، رتبه‌بندی معلمان باید با کمترین خطا صورت بگیرد و نباید اجازه دهیم که انرژی بیش از حدی از اداره‌کل و وزارت آموزش و پرورش در این حوزه تلف شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تا امروز ۷۲ درصد از افرادی که مدارک رتبه‌بندی آن‌ها تأیید شده، احکام خود را دریافت کرده‌اند، باید تلاش کنیم که حدود ۶ هزار و ۸۰۰ نفر از معلمان باقی‌مانده هم تا پایان هفته آینده مدارک خود را به تأیید رسانده و حکم رتبه‌بندی بگیرند. انتظار ما این است که نباید تأیید مدارک به هفته آخر سال کشیده شود.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان قزوین در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به مشکلات برخی از معلمان پیش‌کسوت برای کار با سامانه رتبه‌بندی گفت: در همین راستا به همه مدیران آموزش و پرورش استان قزوین در ۱۴ ناحیه آموزشی استان قزوین دستور داده شده که حداکثر همکاری را با معلمان برای بارگزاری و تأیید مدارک داشته باشند.

سیاهکالی مرادی افزود: در این زمینه همچنین لازم است که با هماهنگی برخی مدارس هوشمند سطح استان قزوین در ساعات غیرکاری به معلمان برای بارگزاری و تأیید مدارک کمک کنند تا در سال آینده دیگر معلمی که رتبه‌بندی نشده باشد، در استان قزوین نداشته باشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.