سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلمب ۲۵ آسانسور دستگاه‌های اجرایی مازندران

مدیرکل استاندارد مازندران از پلمب ۲۵ آسانسور دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد.

محمد ملاعلی پور مدیر کل استاندارد مازندران مبحث آسانسور را یکی از دغدغه‌ها و چالش‌های استاندارد استان دانسته و گفت: ۲۵ آسانسور دستگاه‌های اجرایی استان در ۳ ماه گذشته پلمب شد.

او افزود: به جای این که توان نظام استانداردسازی این اداره کل صرف مسائل و نیاز‌های روز استان و ارائه خدمات مطلوب به مردم گردد متأسفانه در سال‌های اخیر توان و هزینه‌های زیادی معطوف به حوزه استانداردسازی آسانسور‌های موجود در دستگاه‌های اجرایی و ساختمان‌هایی که محل مراجعات عموم مردم می‌باشد، شده است.

ملاعلی پور گفت:اقداماتی از قبیل مراجعات و بازدید‌های مکرر، راهنمایی ها، مکاتبات، اخطار و ...؛ در حالی که انتظار می‌رود اقدامات لازم توسط دستگاه‌های اجرایی ذیربط و مالکین در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای استانداردسازی و جلوگیری از بروز حوادث ناگوار صورت گیرد.

او با بیان اینکه اینکه به طور متوسط سالیانه حدود ۲ هزار فقره گواهی ایمنی استاندارد در استان صادر می‌شود، افزود: سه دستگاه سازمان نظام مهندسی، اداره کل صمت و استاندارد به عنوان متولیان امر به ترتیب در مراحل ساخت ساختمان، نصب و راه اندازی آسانسور و صدور تائیدیه ایمنی می‌باشند که لازم است به منظور کاهش هزینه‌ها و زمان صدور گواهی نامه ایمنی، تعامل و همکاری بیشتری داشته باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.