سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحویل بیش از هزار واحد مسکونی به مددجویان خوزستانی

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان با بیان اینکه ۲۳ هزار واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در کل کشور بهره برداری می‌شود، گفت: از این تعداد یک‌هزار و ۳۸ واحد سهم خوزستان است؛ علاوه بر این در بخش تعمیرات مسکن هم کار‌های خوبی انجام شده و امسال۲ هزار مسکن مددجو نیز تعمیر شده است.

جمال شیبه  مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: ۶ درصد جمعیت استان زیر پوشش این نهاد حمایتی است و از تمامی شرکت‌ها و صنایع برای رسیدگی هر چه بهتر به خانواده‌های محروم درخواست همکاری داریم.

او افزود: صنایع و شرکت‌هایی توانمند خوزستان برای کمک به خانواده‌های نیازمند به کمیته امداد کمک کنند تا از این طریق آمار خانواده‌های کم برخوردار در استان کاهش یابد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان  در ادامه با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری که هرساله در آستانه ایام نوروز برگزار می‌شود، ادامه داد: برای اینکه شب عیدی زیبا برای افراد نیازمند بسازیم درخواست داریم تا مردم در این جشن یاری دهند محرومان باشند.

آقای شیبه با بیان اینکه کمک‌های مردمی بیشتر به صورت غیر حضوری جمع آوری می‌شود، گفت: مردم می‌توانند در قالب این جشن کمک‌های خود را از طریق کد دستوری ستاره ۸۸۷۷ ستاره ۰۶۱ مربع و یا به شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۰۵۷۵ پرداخت کنند.

او ادامه داد:  شهروندان همچنین می‌توانند با مراجعه به مراکز نیکوکاری و دفاتر کمیته امداد، کمک‌های خود را اهدا کنند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: در جشن نیکوکاری پارسال ۴۱۶ میلیارد کمک مردمی جمع آوری شد که پیش بینی می‌شود امسال این رقم به ۵۴۰ میلیارد ریال برسد.

آقای شیبه با اشاره به اینکه شعار امسال جشن نیکوکاری «هر روز عیدی دیگر است»  افزود: ۲ پایگاه حضوری جشن نیکوکاری در اهواز و در هر شهرستان نیز یک پایگاه راه اندازی خواهد شد.

او گفت: روز سه شنبه هفته جاری زنگ نیکوکاری در مدارس استان نواخته می‌شود تا دانش آموزان نیز با این کار نیکو آشنا شوند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان   ادامه‌داد: ۵۵ درصد جمعیت هدف این نهاد، زنان سرپرست خانوار محسوب می‌شوند که به همین دلیل اشتغال زنان سرپرست خانوار بسیار اهمیت دارد و در همین راستا ۳۰۰ زن سرپرست خانواده در زمینه طراحی روی برنج، مس و سفال مشغول به فعالیت هستند.

جمال شیبه گفت: پرداخت حق بیمه زنان سرپرست خانوار به حساب تامین اجتماعی از دیگر طرح‌های این نهاد حمایتی است که بعد از ۱۰ سال فرد بازنشسته تامین اجتماعی خواهد شد.

او می‌گوید: حق بیمه سه هزار و ۹۰۰ زن سرپرست خانوار در استان در حال پرداخت است و یک‌هزار و ۵۰۰ زن سرپرست خانواده مستمری بگیر تامین اجتماعی هستند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان   گفت:۶هزار جهیزیه از ابتدای امسال تاکنون به نوعروسان زیر پوشش این نهاد اهدا شده و هیچ نوعروسی در صف دریافت جهیزیه نیست.

۱۳۰ هزار خانواده زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.