مدیر کمیته امداد باغملک از احداث چهار واحد مسکن مددجویی در چشمه گرگی قلعه تل خبرداد.

موسی حاجی زاده گفت: به مناسبت هفته بسیج طبق تفاهم نامه منعقده با سپاه ناحیه مقاومت باغملک با حضور فرماندهی سپاه باغملک و مسئول سازندگی سپاه شهرستان و شهردار و شورای اسلامی شهر قلعه تل آئین کلنگ احداث چهار واحد مسکن مددجوی در روستای چشمه گرگی واقع در بخش قلعه تل به زمین زده شد.

او می گوید: یکی از خدمات امداد احداث ساختمان برای مددجویان فاقد مسکن یا داری مسکن فرسوده می باشد که طی سالهای گذاشته با استفاده از ظرفیت واحد بسیج سازندگی سپاه پاسداران توفیقات خوبی حاصل شده.

حاجی زاده گفت: رفع مشکلات مردم فقط با کار جهادی و هماهنگی بین سازمانی انجام می شود و تفاهم نامه منعقده بین سپاه و کمیته امداد در زمینه های مختلف از جمله احداث و تعمیر ساختمان مددجویی، پرداخت وام اشتغال به افراد جویای کار تامین جهیزیه و کمک به تامین هزینه دانش آموزان و دانشجویان و یا تفاهم نامه با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خصوص احداث مسکن برای مددجویان می تواند الگوی مناسبی برای این همکاری ها باشد.

مدیر کمیته امداد باغملک در پایان ضمن دعوت از خیرین برای همکاری جهت رفع مشکلات مددجویان از فرماندهی سپاه باغملک و مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان تقدیر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.