سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد ۶۸۰۰ عدد دپوی خاکی در دماغه‌ها و نقاط پر برخورد راه‌های اردبیل

معاون راهداری استان اردبیل گفت: ۶ هزارو ۸۰۰ عدد دپوی خاکی در دماغه‌ها و نقاط پربرخورد راه‌های استان اردبیل ایجاد شده است.

آیدین هاشمی با بیان اینکه در ۱۱ ماهه گذشته ۹۰۰ عدد استوانه ایمنی در دماغه‌های پربرخورد استان نصب شده افزود: در مدت یاد شده ۳۰۰ عدد از رمپ‌های ورودی و خروجی نیز ایمن سازی شده است.

معاون راهداری استان اردبیل در بازدید از محور اردبیل – مغان با اشاره به اینکه هزارو ۷۰۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان اردبیل در ۱۱ ماهه گذشته خط کشی شده تصریح کرد: در مدت یاد شده ۲۷۳ هزار متر از شیب شیروانی راه‌ها توسط راهداران پرتلاش استان اصلاح شده است.

هاشمی در این مدت رفع افتادگی ۲ هزارو ۶۰۰ کیلومتر از افتادگی شانه راه را در استان یادآور شد و اظهار کرد: ۱۸۵ کیلومتر از سیستم روشنایی موجود راه و تونل بطور مستمر توسط راهداران نگهداری شده است.

او از تسطیح ۸ هزارو ۶۰۰ کیلومتر از حریم راه استان در ۱۱ ماهه گذشته خبر داد و گفت: در این مدت راهداران بیش از ۳۰۰ عدد از راه‌های دسترسی غیرمجاز را انسداد کرده اند.

معاون راهداری استان اردبیل در جهت آگاهی دهی به رانندگان و ملزم کردن آن‌ها به رعایت قوانین راهور تهیه و نصب ۲ هزارو ۸۰۰ مترمربع تابلو‌های اطلاعاتی را در راه‌های استان اردبیل یادآور شد و ادامه داد: در ۱۱ ماهه گذشته ۸ هزار عدد تابلو‌های الزامی نیز در راه‌های استان نصب شده است.

هاشمی افزود: در مدت یاد شده راهداران هزارو ۶۰۰ عدد سرعتکاه آسفالتی، پلاستیکی و مجازی در سطح جاده‌های استان تهیه، اصلاح و نصب کرده اند.

او نصب ۳ هزارو ۹۰۰ متر حفاظ در پرتگاه‌ها و آبروها، تهیه و نصب ۲ هزارو ۸۰۰ عدد بازتاب ایمنی، ارتقائ هزار و ۵۰۰ متر نیوجرسی، تعمیر ۴ هزار شاخه گاردریل آسیب دیده، شستشوی ۱۳۵ هزار عدد علائم، تهیه و نصب ۲۰ عدد چراغ‌های چشمک زن و پلیسی، رنگ آمیزی ۳ هزارو ۸۰۰ عدد از پایه تابلو و علائم و رنگ آمیزی ۱۴۰ عدد از پایه روشنایی را از دیگر اقدامات مهم راهداران در ۱۱ ماهه گذشته برشمرد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.