رئیس اداره ایمنی راه و حریم راهداری استان اردبیل گفت: بیش از ۲۷۲ هزار متر از شیب شیروانی راه‌ها در ۹ ماهه گذشته اصلاح شده است.

ماشاله بهزاد با بیان اینکه در مدت یاد شده ۲ هزار و ۶۰۰ کیلومتر از افتادگی شانه راه توسط راهداران اصلاح و رفع شده گفت: در مدت یاد شده در دماغه‌ها و نقاط پربرخورد استان ۶ هزار و ۸۰۰ عدد دپوی خاکی ایجاد شده است.

رئیس اداره ایمنی راه و حریم راهداری استان اردبیل در بازدید از محور نیر- سراب با اشاره به اینکه در ۹ ماهه گذشته بیش از ۳۰۰ عدد از رمپ‌های ورودی و خروجی استان ایمن سازی شده تصریح کرد: در این مدت راهداران در نقاط پربرخورد استان ۹۰۰ عدد استوانه ایمنی نصب کرده اند.

بهزاد در جهت ایمن سازی محور‌ها خط کشی هزار و ۷۰۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان را در ۹ ماهه گذشته یادآور شد و اظهار کرد: در مدت یاد شده ۱۸۵ کیلومتر از سیستم روشنایی موجود راه و تونل توسط راهداران بصورت مستمر نگه داری شده است.

او در جهت ارتقای ایمنی راه‌ها از تسطیح ۸ هزار و ۶۰۰ کیلومتر از حریم راه‌های استان در ۹ ماهه گذشته خبر داد و گفت: در این مدت راهداران ۴۷۰ عدد از راه‌های دسترسی غیرمجاز را انسداد کرده اند.

رئیس اداره ایمنی راه و حریم راهداری استان اردبیل با هدف اطلاع رسانی و هشداردهنده به رانندگان جهت ملزم کردن آن‌ها به رعایت قوانین راهور در جاده به تهیه و نصب ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع تابلو‌های اطلاعاتی در راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان اشاره کرد و ادامه داد: در ۹ ماهه گذشته ۷ هزار و ۵۰۰ عدد تابلو‌های الزامی در راه‌های استان نصب شده است.

بهزاد با اشاره به اینکه در مدت یاد شده هزار و ۶۰۰ عدد سرعتکاه پلاستیکی، آسفالتی و مجازی در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل نصب شده گفت: راهداران همچنین ۲ هزار و ۶۰۰ عدد بازتاب ایمنی نصب کرده اند.

او نصب ۳ هزار و ۹۰۰ عدد حفاظ در پرتگاه‌ها و رفوژ میانی، ارتقائ هزار و ۵۰۰ متر مربع نیوجرسی مفصلی، ارتقای ۴۲۲ شاخه گاردریل، تعمیر ۴۰۰ عدد از گاردریل‌های آسیب دیده، شستشوی ۱۱۵ هزار عدد علائم، مونتاژ و اصلاح ۵ هزار و ۸۰۰ عدد تابلوی انتظامی و رنگ آمیزی ۴ هزار عدد از پایه تابلو و علائم و پایه روشنایی و چراغ‌های چشمک زن را از دیگر اقدامات مهم راهداران در ۹ ماهه گذشته برشمرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۰:۰۵ ۱۱ دی ۱۴۰۱
هزارمتر دیگه چه صیغه ایه؟ مثلا میخوای آمارو زیاد نشون بدی؟ یک هزار متر یعنی 1 کیلومتر به عبارتی 272 هزار متر یعنی 272 کیلومتر.