سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیاز اورژانسی ۳۰ کیلومتر از شبکه فاضلاب اصفهان به بازسازی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: ۳۰ کیلومتر از شبکه فاضلاب کلان‌شهر اصفهان نیاز به بازسازی فوری دارد.

حسین اکبریان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با بیان اینکه طول شبکه فاضلاب کلان‌شهر اصفهان به ۳۹۰۰ کیلومتر می‌رسد، اظهار کرد: طبق بررسی‌های فنی حدود ۳۰۰ کیلومتر از شبکه فاضلاب این کلان‌شهر به دلیل فرسودگی شرایط بحرانی دارد که ۳۰ کیلومتر آن در مناطق مختلف شهر باید فوری اصلاح و بازسازی شود.


او با اشاره به بازسازی بخش‌هایی از شبکه افزود: ۵۰ میلیون یورو اعتبار جدید برای اصلاح شبکه فاضلاب اصفهان در سفر رئیس جمهوری درخواست کردیم که از محل سفر ردیفی برای آن پیش بینی و مقرر شد رقم اولیه ۲۰۰ میلیارد تومان طی سه سال از محل ماده ۵۶ پرداخت شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با بیان اینکه شرایط شبکه فاضلاب اصفهان به طور مستمر ویدئومتری‌ می‌شود تا شبکه دچار مشکل نشود گفت: ویدئومتری‌های شبکه نشان می‌دهد که خوردگی و فرسودگی لوله‌ها گسترش یافته، اما تلاش می‌شود قبل از اینکه حادثه‌ای اتفاق افتد با رصد شبکه مشکل برطرف شود.


اکبریان همچنین درخصوص آخرین وضع سامانه دوم آبرسانی به اصفهان، گفت: مرحله اضطراری این سامانه با کمک شرکت آب منطقه‌ای اصفهاگ تابستان ۱۴۰۱ برای تأمین آب آشامیدنی اصفهان وارد مدار شد و مرحله اضطراری با ظرفیت کمی بیشتر از امسال، قبل از آغاز تابستان ۱۴۰۲ فعال می‌شود.


او با بیان اینکه شهر‌های نایین، سمیرم و فریدونشهر و ۹۰ روستای استان امسال با طرح جهاد آبرسانی از آب آشامیدنی پایدار برخوردار شدند، خبر داد: هفته‌های آتی ۱۵ روستای استان نیز به شبکه آب آشامیدنی پایدار وصل می‌شوند و با همراهی قرارگاه امام حسن (ع) سال آینده در شهرستان‌های مختلف جهاد آبرسانی اجرا خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.