سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی شهرستان ارومیه برای استقبال از مسافران نوروزی

فرماندار ارومیه بر ضرورت آماده سازی هتل ها، مسافرخانه ها، مدارس، نمازخانه ها، پارک ها، مساجد و سالن‌های ورزشی جهت اسکان مهمان نوروزی تاکید کرد.

فرماندار شهرستان ارومیه در جلسه ستاد خدمات سفر این شهرستان، با اشاره به وجود جاذبه‌های بکر و گردشگری شهرستان ارومیه بر ضرورت آماده سازی هتل ها، مسافرخانه ها، مدارس، نمازخانه ها، پارک ها، مساجد و سالن‌های ورزشی جهت اسکان مهمان نوروزی تاکید کرد و گفت: شهرداری ها، دهیاران و بخشداران نسبت به زیباسازی معابر، رنگ آمیزی بلوارها، فضاسازی شهر، پارک‌ها و معابر شهری و روستایی اقدام کنند.

غلامحسین عماری افزود: با توجه به مقارن شدن نوروز ۱۴۰۲ با ماه مبارک رمضان پیش بینی می‌شود سفر مهمان نوروزی به شهرستان زودتر آغاز شود و یا اینکه گردش در شهر بعد از افطار صورت گیرد، ضرورت دارد فضای شهرستان پیش از موعد مقرر آماده پذیرایی از مهمان نوروزی شود.

در این جلسه  مقرر شد کلیه دستگاه‌ها و نهاد‌های ذیربط از جمله نیروی انتظامی، مدیریت بحران، هلال احمر، صنعت و معدن و تجارت و ... در ایام نوروز، ضمن آمادگی کامل، نسبت به انجام وظایف محوله بپردازند.

در ادامه هریک از نمایندگان دستگاه‌های اجرایی شهرستان به تشریح برنامه‌های پیش بینی شده خود پرداختند و تصمیمات لازم در خصوص اقدامات دستگاه‌های اجرائی و برنامه‌های ستاد اجرائی خدمات سفر در ایام نوروز ١۴٠٢ اتخاذ شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.