سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بارش های نیمه جنوبی نرمال و بالاتر از نرمال خواهد بود

رئیس مرکز خشکسالی گفت: مدل های اقلیمی نشان می دهد که بارش های نیمه جنوبی کشور نرمال و بیش از نرمال خواهد بود.

آقای احد وظیفه گفت:مدل های اقلیمی نشان می دهد تا اردیبهشت که پنجره  بارش نیمه جنوبی تا آن مقطع است، وضعیت نرمال و بیش از نرمال خواهد بود.

به گفته او،  اکثر مدل های عددی نوید بارش های بالاتر از نرمال را برای ادامه سال بویژه نیمه جنوبی می دهد، اما برای نیمه شمالی کماکان امید به بارش های بیش از نرمال کم است که با این وجود نگرانی جدی برای تامین آب بویژه برای فصل گرم سال را داریم.

وظیفه نسبت به تنش آبی در شهرهای بزرگ و پرجمعیت همچون تهران هشدار داد و گفت: هم اکنون فصل کشاورزی در عرض شمالی کشور نیست، اما بارش در عرض های جنوبی بویژه استان های جنوب خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، بوشهر، فارس و یزد مناسب بوده که با این وجود سال پرمحصولی پیش روی کشاورزان خواهد بود.

رئیس مرکز خشکسالی با بیان اینکه بارش استان تهران ۴۲ درصد کمتر از نرمال است، گفت: بارش در استان های آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، قزوین، سمنان، خراسان رضوی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و آذربایجان غربی کمتر از نرمال است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۵۸ ۱۲ اسفند ۱۴۰۱
بوشهر از لحاظ بارندگی تو کشور اول شد
ناشناس
۱۹:۲۹ ۱۲ اسفند ۱۴۰۱
سلام تقاضا دارم که بتوانم بدون داشتن مغازه مشاوراملاک برای خودم راه اندازی کنم و اینکه تقاضا دارم به دادمستاجران برسید که کمرشان زیرتورم شکسته است . ازطریق ساخت میکرواپارتمان هااز طرف دولت جمهوری اسلامی ایران .صدق الله العلی العظیم
ناشناس
۱۸:۳۶ ۱۲ اسفند ۱۴۰۱
ایران خدا رو دارد وراستی