سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره مندی بیش از ۷۰ درصد جمعیت استان یزد از پوشش بیمه‌ای

مدیر درمان تامین اجتماعی یزد گفت: ۷۹ درصد جمعیت استان به صورت مستقیم و غیرمستقیم از پوشش‌های درمان تامین اجتماعی بهره‌مند شدند.

حامد هاتفی مدیر درمان تامین اجتماعی یزد در دیدار با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: استان یزد دومین ضریب تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی نسبت به جمعیت را در کشور دارد.

او ادامه داد: قریب به یک میلیون نفر از جمعیت استان از خدمات درمانی ارائه شده توسط تامین اجتماعی در بخش درمان مستقیم و غیرمستقیم بهرمند می‌شوند.

مدیر درمان تامین اجتماعی تصریح کرد: این علاوه بر خدماتی است که به جمعیت مراجعه کننده از استان‌های مجاور به یزد برای درمان است. با تقویت این تعامل، امکان تقویت تخصصی واحد‌های درمانی تامین اجتماعی استان فراهم شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد نیز با اشاره به اینکه وجود درصد بالای بیمه شدگان تامین اجتماعی در استان می‌تواند فرصت مناسبی برای توسعه درمان تامین اجتماعی در استان باشد، برای تقویت حوزه تخصصی مراکز درمانی تامین اجتماعی استان اعلام آمادگی کرد.

 سید مهدی هاشمی افزود: دانشگاه علوم پزشکی و درمان تامین اجتماعی یک هدف واحد را دنبال می‌کنند و آن ارائه خدمات مناسب درمانی به مردم استان است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.