سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور حکم رتبه بندی ۱۰ هزار و ۴۱۸ نفر از فرهنگیان کردستان

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع کردستان گفت: تاکنون حکم رتبه بندی ۱۰ هزار و ۴۱۸ نفر از همکاران صادر شده و تا ۱۲ اسفند همه احکام صادر می شود.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع کردستان در نشست شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان با ارائه گزارشی از روند اجرای رتبه بندی و صدور احکام فرهنگیان، اظهار داشت: از ابتدای کار، هیات‌های ممیزه استان و شهرستان‌ها و مناطق تشکیل و میزکار رتبه بندی نیز متناظر آن برای پیگیری جزئیات کار ایجاد شده است.

منوچهر مخدومی افزود: هر روز مشکلات حوزه رتبه بندی در استان و نیز آمار و اطلاعات مربوط به صدور احکام از طریق میزکار رتبه بندی و همکاران امور اداری به وزارت ارسال می‌شود.

او با اشاره به پیگیری‌های شبانه روزی همکاران حوزه امور اداری، به آمار پرونده‌های تایید شده در مراحل مختلف رتبه بندی پرداخت و عنوان کرد: تا امروز ۲۲ هزار و ۸۴۸ نفر از فرهنگیان کردستان مستندات خود را در سامانه رتبه بندی بارگذاری کرده اند که ۲۲ هزار و ۶۲۸ پرونده توسط مدیر، ۱۸ هزار و ۶۱۹ پرونده در امور اداری، ۲۰ هزار و ۲۶ پرونده در حراست و ۲۱ هزار و ۹۴۰ پرونده توسط گزینش مورد تایید قرار گرفته است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان در ادامه به تعداد احکام رتبه بندی صادر شده اشاره و تصریح کرد: تاکنون حکم رتبه بندی ۱۰ هزار و ۴۱۸ نفر از همکاران صادر شده است که از این میان، ۴۹۳ نفر از همکاران در رتبه آموزشیارمعلم، ۲ هزار و ۲۴۲ نفر مربی معلم، ۶ هزار و ۸۲۵ نفر استادیارمعلم، ۸۳۰ نفر دانشیار معلم و نیز ۲۸ نفر در رتبه استادمعلم قرار گرفته اند.

منوچهر مخدومی افزود: احکام همکاران دیگر نیز بنا به اعلام وزارت باید تا ۱۲ اسفند صادر شده و ارسال حقوق ماه اسفند با احکام جدید صورت گیرد و این آمادگی وجود دارد تا با کار جهادی و شبانه روزی در روز‌های آینده، این مهم تحقق یابد.

مخدومی در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت تایید ضوابط ابلاغ پرسنل در استان کردستان اشاره کرد و گفت: کردستان در زمینه صدور ابلاغ موظف رتبه ۹ را در بین استان‌های کشور داشته و ۹۷.۴۷ درصد این ابلاغ‌ها تایید ضوابط شده است. 

اواز شهرستان‌ها و مناطق خواست با پیگیری مستمر خود، زمینه تایید ابلاغ‌های باقیمانده را فراهم نمایند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.